Mies tuli viime yönä kännissä kotiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän

Vieras
Kaatui hirveällä ryminällä ulko-ovella, jätti ulko-oven auki, sammui eteisen lattialle ja kuorsasi siinä sitten humalaansa pois. Onneksi kukaan lapsista ei herännyt yöllä vessaan (vessa on eteisen vieressä), joten he eivät nähneet isäänsä siinä eteisen lattialla retkottamassa. Tänään se on potenut kaameaa krapulaa mutta eiköhän se kohta availe sen perinteisen saunakaljansa.. Mitähän sitä tekis tuon miehen kanssa??

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Perinteisen? Eikö siellä saunassa kannattais käydä ensin, jos kerran saunakaljan ottaa?

Ukko ottaa aina yhden kaljan saunaan mukaan ja juo sen siellä saunassa. Toisen se sitten avaa kun jäähdyttelee saunan jälkeen.. Ja kolmannen sitten kun katselee saunan jälkeen telkkaria..

Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän:
Perinteisen? Eikö siellä saunassa kannattais käydä ensin, jos kerran saunakaljan ottaa?

Ukko ottaa aina yhden kaljan saunaan mukaan ja juo sen siellä saunassa. Toisen se sitten avaa kun jäähdyttelee saunan jälkeen.. Ja kolmannen sitten kun katselee saunan jälkeen telkkaria..

Ihan alkoholistin oireita. Jos siis näin tapahtuu useanakin iltana viikossa.

Meillä se alkaa jo iltapäivällä saunakaljojen otto kun tarvii alkaa suunnitteleen saunan lämmitystä....

Mun ei enää edes tee mieli sitä yhtä saunakaljaa kun ottaa niin aivoon katella toista. Saa nähdä kauanko vielä jaksan tätä katella. Jos ei olis niin pitkä yhteinen elämä takana ja lapset, niin en varmaan olis enää katellukkaan. Ei sitä niin vaan perhettä rikki revitä jos vähän v*****aaa.

Ihan alkoholistin oireita. Jos siis näin tapahtuu useanakin iltana viikossa.

No ainakin kahtena iltana viikossa..

eikös se ole tapana: jätetään mies yhden virheen takia, etsitään uusi mies jonka kanssa pyöräytetään yhteinen lapsi, jätetään taas kun mies tekee yhden virheen, etsitään uusi mies ja jne..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös se ole tapana: jätetään mies yhden virheen takia, etsitään uusi mies jonka kanssa pyöräytetään yhteinen lapsi, jätetään taas kun mies tekee yhden virheen, etsitään uusi mies ja jne..

No niinhän tuo tuntuu olevan...

Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
Meillä se alkaa jo iltapäivällä saunakaljojen otto kun tarvii alkaa suunnitteleen saunan lämmitystä....

Mun ei enää edes tee mieli sitä yhtä saunakaljaa kun ottaa niin aivoon katella toista. Saa nähdä kauanko vielä jaksan tätä katella. Jos ei olis niin pitkä yhteinen elämä takana ja lapset, niin en varmaan olis enää katellukkaan. Ei sitä niin vaan perhettä rikki revitä jos vähän v*****aaa.

Eiköhän se rikki mee tuolla juomisellakin :(
Mä katselin 14 vuotta ja nyt riittää!

Mun miespä ei enää tuu kännissä kotiin. Eikä ota enää muutenkaan. Pistin semmosen ukaasin että jos ei pysty lopettaa juomista, lähtee äijältä perhe. Se meni ja lopetti juomisen kokonaan.... Saas kattoo, kauanko tätä auvoa kestää, vuosi menty näin.

täällä kanssa on näin pakkolomien ja kesälomien aikaan kaljoittelusta tullut jo melkein paha tapa.. itse en juo enkä jaksa ymmärtää tätä.. lasten en haluaisi joutuvan kärsimään siitä, vaikkei siitä olekkaan kamalaa haittaa mutta ärsyttää koko pullojen kilinä.. en silti haluiaisi rikkinäistä perhettä ja erota. millä saisi toisenkin sen tajuamaan jos ei itse näe siinä mitään väärää?

En mä usko että mun mies on alkoholisti, tai mistäs mä sen tiedän. Kyllä tuolle kalja maistuu, joskus hiukan liikaakin..

määrä ei ole kriteeri tuossa asiassa - vaan se, että on pakko saada se annos. Ettei ilman tule toimeen. Pitää saada se saunakalja, tai hermokalja, tai vetää lärvit joka viikonloppu tai siemailla päivittäin tai joka viikonloppu. Se on se TARVE, ei määrä.

Yhteistyössä