Mies tuli töistä kotiin 4 tuntia aikaisemmin, ja ilmoitti...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Onpas noussut haloo jostain laivareissusta :D
Tässä sen just huomaa miten mustasukkaisia ja omistushaluisia naiset on,voi herranjestas kun miestä ei päästetä edes päiväksi risteilylle!!!! Kamala haloo ja puolustellaan "et ei me ainakaan erikseen käydä missään",no toiset käy ja siinä ole mitään ihmeellistä.
Ja toiset ei käy, mitäs ihmeellistä siinä on sit
Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, jos ja kun se on molempien tahto.
Mutta jos syynä on se, että "ei mun mies ikinä päästäis mua/en mä ikinä päästäis mun miestä" niin silloinhan se ei ole oma tahto.
no musta tommonen ilmotus hetkeä aiemmin lähtöä on tyhmää ja epähuomaavaista just niinku joku kirjotti ni pitäskö sen toisen ( täs tapaukses vaimon ) peruu mahdollisesi kaik omat suunnitelmat tai ettii lapsille vahti tai jotain ja elää sen miehen hetken menojen mukaan?vai onko mies huomioinnu nää asiat?

Lanella
Alkuperäinen kirjoittaja jooku:
Jos ukkos sanoo menee panee jotain muijaa? Hyväksyt varmaan senkin .
No en tietenkään hyväksy.
Meillä on tietyt rajat, joita ei ylitetä. Minä en ala vahtimaan miestäni 24/7 varmistaakseni sen, ettei hän ylitä rajaa, vaan uskon että aikuinen mies itse tietää mikä on naimisissa olevalle miehelle soveliasta ja mikä ei. Ja sama päinvastoin: mieheni ei kiellä mua menemästä esim. laivalle, eikä seuraa perässäni vuorokauden ympäri, vaan uskoo ja toivoo että itse tiedän mitä voi tehdä ja mitä ei.
Toisia kun voi panna, vaikka se oma puoliso kieltäisikin menemästä yhtikäs mihinkään, ja kyttäisi & soittelisi perään jatkuvasti.
Tämä on avioliitto, ei vankila.

Mä haluaisin mahdollisuuden luottaa tuolla tavoin kumppaniini, mutta tuskimpa koskaan
:'( :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Onpas noussut haloo jostain laivareissusta :D
Tässä sen just huomaa miten mustasukkaisia ja omistushaluisia naiset on,voi herranjestas kun miestä ei päästetä edes päiväksi risteilylle!!!! Kamala haloo ja puolustellaan "et ei me ainakaan erikseen käydä missään",no toiset käy ja siinä ole mitään ihmeellistä.
Ja toiset ei käy, mitäs ihmeellistä siinä on sit
Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, jos ja kun se on molempien tahto.
Mutta jos syynä on se, että "ei mun mies ikinä päästäis mua/en mä ikinä päästäis mun miestä" niin silloinhan se ei ole oma tahto.
no musta tommonen ilmotus hetkeä aiemmin lähtöä on tyhmää ja epähuomaavaista just niinku joku kirjotti ni pitäskö sen toisen ( täs tapaukses vaimon ) peruu mahdollisesi kaik omat suunnitelmat tai ettii lapsille vahti tai jotain ja elää sen miehen hetken menojen mukaan?vai onko mies huomioinnu nää asiat?
Mitkä menot ja suunnitelmat?
Jos mies ei olisi mennyt laivalle, hän olisi ollut eilen töissä noin iltakymmeneen ja tänään 9-21/22. Eli mun suunnitelmat ei olleet millään lailla miehestä riippuvaisia. Eri asia jos kyseessä olisi ollut hänen ainoa vapaapäivänsä ties miten pitkään aikaan :kieh: , silloin olisi saattanut ollakin suunnitelmia ja menoja sovittuna. Ja silloin olisi ollut tämän eukon reaktiokin hieman eri.

Miten tästä on saatu näin pitkä keskustelu? Mies menee laivalle, se sopii vaimolle, eikä asiassa ole mitään ongelmaa. :D :D :D
Siinäpä se, lyhyesti ja ytimekkäästi :D .
Ilmeisen monelle asia ei vaan ole niin yksinkertainen, tämä ketjuhan sen kertoo...

Jos mies ei olisi mennyt laivalle, hän olisi ollut eilen töissä noin iltakymmeneen ja tänään 9-21/22. Eli mun suunnitelmat ei olleet millään lailla miehestä riippuvaisia. Eri asia jos kyseessä olisi ollut hänen ainoa vapaapäivänsä ties miten pitkään aikaan :kieh: , silloin olisi saattanut ollakin suunnitelmia ja menoja sovittuna. Ja silloin olisi ollut tämän eukon reaktiokin hieman eri.
Etkö sä nyt ymmärrä, että sun olis pitäny suuttua? Uhata erolla? Huutaa hysteerisenä, lähteä äidin luo evakkoon, ja vähintään pihdata 2 kuukautta. Niin tekee NORMAALI 2+ mamma, eikä toivota miehelle mukavaa reissua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Etkö sä nyt ymmärrä, että sun olis pitäny suuttua? Uhata erolla? Huutaa hysteerisenä, lähteä äidin luo evakkoon, ja vähintään pihdata 2 kuukautta. Niin tekee NORMAALI 2+ mamma, eikä toivota miehelle mukavaa reissua.
Pyhhh...
Mitä turhaan vaivautua :xmas:
Tässä asiassa olen tosi mielelläni epänormaali :saint:

siksi
Miten tästä on saatu näin pitkä keskustelu? Mies menee laivalle, se sopii vaimolle, eikä asiassa ole mitään ongelmaa. :D :D :D
Ilmeisen monelle asia ei vaan ole niin yksinkertainen, tämä ketjuhan sen kertoo...
Kun sä oot niin tyhmä että nielet kaiken, ja viel pidät itseäsi jotenkin edistyneenä vaimona sen takia.. :headwall:
Mistä lähtien fiksut naiset on silittäneet ukkonsa paitoja, kun se vaan päättää lähteä poikien kanssa laivalle.
Herää pahvi!

Alkuperäinen kirjoittaja siksi:
Kun sä oot niin tyhmä että nielet kaiken, ja viel pidät itseäsi jotenkin edistyneenä vaimona sen takia.. :headwall:
Mistä lähtien fiksut naiset on silittäneet ukkonsa paitoja, kun se vaan päättää lähteä poikien kanssa laivalle.
Herää pahvi!
Ai mä nielen kaiken? Okei.... :whistle: .
Ja juu, ekan kerran yhteiselomme aikana silitin miehelle paidan ja housut. Hui kamala. En pysty edes laskemaan montako kertaa mies on mun vaatteita mulle silittänyt. Useita kymmeniä kertoja. =)

vieras
Eiköhän tälläkin ketjulla ollut vain yksi tarkoitus: Katsokaa kuinka ihana ja helppo vaimo minä olen, eikös mieheni olekin onnekas???

Mitenköhän mulla "pirttihirmuna" ei ole mitään tarvetta kerätä palstalaisten vakuutteluita omasta hyvyydestäni. Tiedän olevani täydellinen vaimo miehelleni jo siitäkin ettei hän halua mennä minnekään ilman minua ja silti on aina onnellinen ja hyväntuulinen.
Vai mites on, tuoko oli ketjun tarkoitus? Jotain halusit sillä saada aikaan, jos tuo sinun käytös ei olisi teillä harvinaista niin et olisi sitä täällä maininnutkaan.

Koittakaa ny palstalaiset jo uskoa
että täällä palstahöpötyksissä sellanen parisuhde on hyvinvoiva, että mennään ja tullaan kavereiden kanssa, milloin huvittaa.

Ne on parisuhdenörttejä, nipoja, jäkättäjiä ja alistajia, jotka haluaa tehdä perheen kanssa yhteisiä juttuja ja eivätkä huitele lyhyellä varoitusajalla siellä sun täällä, kun toinen jää kakrujen kanssa. Paidatkin pitää silittää päälle ja panna evästä laukkuun.

Mä en silitä ukon paitoja, en tee eväitä ja mun ukko ei välitä baari-eikä laivareissuista. Miksikähän meillä silti menee hyvin?

Jos joskus käy erikseen vaikkapa laivalla, tarkoittaako se sitä, ettei IKINÄ tee mitään yhdessä? Eikä nauti puolison seurasta eniten?
Ja jos ei halua käydä yksin missään, niin se on hyvä. Mutta jos haluaa ja toinenkin haluaa se on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koittakaa ny palstalaiset jo uskoa:
että täällä palstahöpötyksissä sellanen parisuhde on hyvinvoiva, että mennään ja tullaan kavereiden kanssa, milloin huvittaa.

Ne on parisuhdenörttejä, nipoja, jäkättäjiä ja alistajia, jotka haluaa tehdä perheen kanssa yhteisiä juttuja ja eivätkä huitele lyhyellä varoitusajalla siellä sun täällä, kun toinen jää kakrujen kanssa. Paidatkin pitää silittää päälle ja panna evästä laukkuun.

Mä en silitä ukon paitoja, en tee eväitä ja mun ukko ei välitä baari-eikä laivareissuista. Miksikähän meillä silti menee hyvin?

Koita ny jo uskoa että sellainen parisuhde missä toinen pääsee esim. laivalle kerran viidessä vuodessa näin halutessaan, on myös hyvä.
Mä voin hyvin kuvitella ettet tee mitään miehesi vuoksi, silitä siis paitoja tai keitä vaikka kahvia.
Teillä voi mennä hyvin aikansa...

Jäkätitijää
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:

Koita ny jo uskoa että sellainen parisuhde missä toinen pääsee esim. laivalle kerran viidessä vuodessa näin halutessaan, on myös hyvä.
Mä voin hyvin kuvitella ettet tee mitään miehesi vuoksi, silitä siis paitoja tai keitä vaikka kahvia.
Jäkäti jäk jäk. Mä en passaa miestäni turhaan, mutta hyviä tekoja, kuten kahvinkeiton, voin tilanteen niin vaatiessa tehdä. Hän on sen verran mies, että selviää itse omista hommistaan.

Tuskinpa teidänkään äijät teidän eväitänne tekevät?!

Jäkätijäkjäk, alistettujen naisten kerho täällä taas yrittelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Jäkätitijää:

Jäkäti jäk jäk. Mä en passaa miestäni turhaan, mutta hyviä tekoja, kuten kahvinkeiton, voin tilanteen niin vaatiessa tehdä. Hän on sen verran mies, että selviää itse omista hommistaan.

No hyvä että sentään tilanteen vaatiessa voit kahvit keittää :LOL:
Itse asiassa kyllä meillä mies kysyy aina otanko minä esim. leivän jos itselleen on tekemässä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Jäkätitijää:

Heh, mun mies kyllä saattaa tehdä mulle iltapalan ja hemmotella muutenkin. Ja tehdä ruoat jne.

Meillä mies tekee minulle useinkin ruokaa, keittää kahvia (vaikka ei sitä itse juo) , ostaa minulle juustoja (joita ei itse syö ) , vuokraa leffoja (joista ei itse pidä ) jne...minusta tämä on rakkautta, välittämistä ja sitä, että haluaa, että toisella on hyvä olla ja hyvä mieli. Ja miehellä varmasti on omakin tahto.

Hoo Moilanen
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Joo, se voi ääni kellossa muuttua viimeistään siinä vaiheessa kun itse lähtee työelämään ja miehen hommiin kuuluu esim. hakea lapsi hoidosta :xmas: :D
En tajua tätä vastaustasi. Mitä ajat takaa?

No jos tilanne on semmoinen, että miehen/vaimon spontaani meno aiheuttaa esim. lastenhoito-ongelmia tai muuta kohtuutonta lisärasitusta puolisolle, niin silloin ei mennä. Muista en tiedä, mutta omassa suhteessani kumpikin osaa ajatella asiaa etukäteen ja puolison/lasten kannalta myös. Eihän semmoinen ole mistään kotoisin, että säntäillään laivoille yms itsekäästi muista välittämättä. Mutta minusta aapeen tapauksessa ei tästä todellakaan ollut kyse.

Yhteistyössä