Mies tulee liian äkkiä (maX. PARISSA MINUUTISSA) :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemustaomaavia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemustaomaavia?

Vieras
Luin tuossa aloituksen että mies kestää liian kauan.. Mites, onko muilla kokemuksia päinvastasesta?
Meillä on nimittäin tää ongelma jo vaivannut monta VUOTTA. Mies tulee AIVAN liian äkkiä! Siis puhutaan nyt muutamasta minuutista, itse en koskaan tänä aikana ehdi tulla ja mies aina aivan nolona. Ollaan puhuttu siitä, mut miehelleni se on selkeesti tosi vaikee nieltävä asia.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tää häiritsee meidän suhdetta TODELLA paljon :( Haluaisin itse saada rauhassa nauttia, mut ei pysty ku kokoajan saa vaan odottaa et mies laukee heti kun itse on ees päässyt vauhtiin.. :( Välillä menee pitkiäkin aikoja etten ehdi saada koskaan orgasmia, puolikin vuotta :( Ja mieheni lopettaa kaiken aina siihen kun tulee, ei vaan jotenki handlaa noita esileikkejä ollenkaa, oon kertonu ukolleni et se on tosi nöyryyttävää ja seksihalutkin ollu pitkiä aikoja pois..

Otatte sellaisen käytännön, että sä saat ensin. Pidennätte esileikkiä niin, että sä ehdit saamaan sinä aikana. Ja me ollaan ainakin huomattu sellainen asia, että jos edellisestä kerrasta on jo tovi, niin homma on melko nopeasti ohi. Mutta jos tahti on tiheämpi, niin kestävyyskin paranee. Esim. silloin kun yritettiin saada lasta aluilleen kävi niin, ettei mies meinannut tulla ollenkaan. Kesti ja kesti ja kesti. Mutta heti kun on vaikkapa pari viikkoa väliä, niin kaikki on nopeammin ohi.

Täytyy varmaan kokeilla sitä voidetta! Saa ukko käydä itse ostamassa!

Tää harmittaa mua todella, koska rakastan miestäni, meillä menee kaikella tavalla tosi hyvin, mut oon vaan niin kyllästynyt tähän juttuun, alkaa seksihalut olla koht ihan loppu. Ja oon asiasta puhunut useasti miehelleni, ei oo koskaan ollut kestävyyttä erityisen kauan (koko 5 vuoden aikana) ja oon kysellyt onko hänellä ollut tälläsiä ongelmia ennen minua, väittää että "ei ole", mutta jotenki en vaan usko tuota. Ja on jotenki tosi henk.kohtanen juttu hälle, koska vaikuttaa jo hänen omiinkin haluihinsa ja huomaan ettei mieheni ole edes kovin kiinnostunut seksistä ( koko raskausaika mm. ei harrastettu) ja aloinkin jo kysellä et miten 30 vuotias mies ei tarvitse seksiä? Aina tuli jotakin selityksiä ja sitten kun sitä harrastettiin niin MINUUTTI ja siinä se. Mies tuli, lopetti ja käänsi selkää. Usein petyn niin paljon kun on vähän tynnyri olo, että tulee sanottua jotenki hölmösti ja mies tietty suuttuu ja loukkaantuu. Mut mieheni ei oo mikää lakanoiden partaterä, ei oikee onnistu noi esileikit kunnolla ja aika äkkii menee sit suoraan asiaan ja aina samaa rataa.... HUOH..

Eiks kellään muulla oo samanlaista?? :D en ota ees mieheltäni suihin tms viitsi kauheesti kosketella, kun varmaan laukeais sitte ennenku ehtis ees sisään asti..

Jotenki must tuntuu et tää koko seksi on mennyt mun miehelle sellaseks suorittamiseksi (jospa tälläkertaa saisin muijalleni orgasmin) ja tuntuu ettei hän oikeasti edes nautis siitä. Esileikkikin tuntuu jotenkin "väkinäiseltä", vähän sormella sutii sinne tänne ja johan kun oon märkä nii heti muna sisää ja sit se yrittää ja yrittää pidätellä ja pari minuuttia nii roiskahtaa.. :D

Meillä sama ongelma. Ollaan sitten tehty niin, että mies hoitaa ensin minut (dildolla, suulla, kädellä milloin mitenkin ) ja tulee vasta sitten sisälle. Tämä kummallekin paras ratkaisu eikä miehen tarvitse sitten "hävetä" laukeamistaan :)

Tuo esileikki kyllä tosiaan lyhentää minun mieheni kestävyyttä entisestään, mutta olen ainakin itse saanut jo :)

no meillä ainakin mies hoitelee mut aina suullisesti ekana ja tulee vasta sit sisään.. Tosin meillä ei tuota kesto-ongelmaa ole ja tulen yleensä sitten herkemmin uudelleen yhdynnän yhteydessä.

mun mieheni ei vaan tunnu tajuavan noist esileikeist yhtää mitää :D :D :D :D

Neuvo sitä? Voi herran jestas..
Mun mies on aina silloin tällöin myös aika "nopea". Jos viime kerrasta on enemmän kuin pari päivää, jos hän ei ole "vemputtanu" siinä välissä, jos on valosaa ( :D ), jos hän hoitelee minut ensin jne.
Sen suunilleen tietää milloin on minuutin homma, siksipä minut hoidellaan ensin, niin ei tarvitse harmitella lyhyttä yhdyntää, sitä etten minä saanut tai yrittää sitten enää minua räplätä kun on jo fiilis vähän latistunut.

Yhteistyössä