K
kokemustaomaavia?
Vieras
Luin tuossa aloituksen että mies kestää liian kauan.. Mites, onko muilla kokemuksia päinvastasesta?
Meillä on nimittäin tää ongelma jo vaivannut monta VUOTTA. Mies tulee AIVAN liian äkkiä! Siis puhutaan nyt muutamasta minuutista, itse en koskaan tänä aikana ehdi tulla ja mies aina aivan nolona. Ollaan puhuttu siitä, mut miehelleni se on selkeesti tosi vaikee nieltävä asia.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tää häiritsee meidän suhdetta TODELLA paljon
Haluaisin itse saada rauhassa nauttia, mut ei pysty ku kokoajan saa vaan odottaa et mies laukee heti kun itse on ees päässyt vauhtiin..
Välillä menee pitkiäkin aikoja etten ehdi saada koskaan orgasmia, puolikin vuotta
Ja mieheni lopettaa kaiken aina siihen kun tulee, ei vaan jotenki handlaa noita esileikkejä ollenkaa, oon kertonu ukolleni et se on tosi nöyryyttävää ja seksihalutkin ollu pitkiä aikoja pois..
Meillä on nimittäin tää ongelma jo vaivannut monta VUOTTA. Mies tulee AIVAN liian äkkiä! Siis puhutaan nyt muutamasta minuutista, itse en koskaan tänä aikana ehdi tulla ja mies aina aivan nolona. Ollaan puhuttu siitä, mut miehelleni se on selkeesti tosi vaikee nieltävä asia.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tää häiritsee meidän suhdetta TODELLA paljon