Mies toivoo keskenmenoa!! :O :///

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaillen täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Riina:
Älä missään tapauksessa tee aborttia, on niin paljon tukioita jotka voivat sinua auttaa lapsen kanssa vaikka jäisit yksin, vanhempasi, tukiryhmät.. jne.. olin samassa tilanteessa ja minua oltiin valmiita tukemaan jokapuolelta.

En tee! En siihen edes pysty. Vanhempani ja sisarukseni ja kaverini olivat silloin tukena kun olin pojan kans kahdestaan. Ja tiedän että nytkin apua tulen saamaan jos yksin jään näiden neljän kans. Ja tiedän myös senkin että paremmin jaksan kun tiedän että yksin on lapset huolehdittava joka päivä. Ja onhan mulla tuo ihana esikoinen joka muistaa joka päivä kysyä multa että "äiti miten sulla tänään on menny ja kuin jaksat ja tarvitko apua.." :)

Minuakin alkoi jotenkin pelottaa sinun puolestasi. Ota aikalisä miehen kanssa, ehdottomasti. Ja kun tilanne on rauhoittunut, yrittäkää puhua. Toinen nainen voi hyvinkin olla kuvioissa mukana. Olen tosi pahoillani puolestasi. Voimia :hug:

Miehen isä on muutaman kerran lyöny vaimoaan ja repiny tukasta kiinni pitäen vaimonsa ulos. Heillä betoniportaat taloon. Sillä olen miettiny että olisko miehellä isänsä geenejä tuon suhteen. Mies kyllä tietää että kerran kun mun päälle käy niin käy viimeisen kerran ja silloin ei toivoakaan että saa lapsia lähelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaillen täällä:
Miehen isä on muutaman kerran lyöny vaimoaan ja repiny tukasta kiinni pitäen vaimonsa ulos. Heillä betoniportaat taloon. Sillä olen miettiny että olisko miehellä isänsä geenejä tuon suhteen. Mies kyllä tietää että kerran kun mun päälle käy niin käy viimeisen kerran ja silloin ei toivoakaan että saa lapsia lähelleen.

Minusta tuo mies sanoi niin pahoja asioita, että pelkästään niiden perusteella jo lähtisin suhteesta, en jäisi enää katsomaan tuleeko sitä fyysistä väkivaltaakin. Tässä positiivista se, että sinä kuitenkin näytät olevan luottavaisin mielin sen suhteen, että yksinkin pärjäät :)

Yhteistyössä