Mies toivoo keskenmenoa!! :O :///

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaillen täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaillen täällä

Vieras
Joo.

Noin sanoi ennenkuin lähti liikenteeseen. Eli hieman taustaa. Mulla ed liitosta teini ikäinen poika. Ja nykyisestä suhteesta 2 tytärtä. Tyttäret kohta 4v ja pian 1v. Nyt on rv 10+2 menossa. Meillä ollut hankaluutta saada yhteisiä lapsia joten rankat hoidot on takana. Tämä uusin tulokaskin saanut hoidoilla alkunsa. Molemmat ollaan lapsista onnellisia. Tai ainakin niin luulin tähän päivään asti.

Kylmästi mies vain tänään ilmoitti että halunnut mun kans lapsia vain siksi kun ei muuten niitä saisi. Kylläpä lämmitti kuulla tuo. ;( Eikä itellä ole ollut minkään sortin aavistusta asiasta. Nyt tämän kolmannen yhteisen kohdalla sanonut jo monesti että mun täytyis tehä abortti ettei tarvi tästäkin maksaa jos erotaan. Ja nyt toivoo sitten että saisin keskenmenon.

En tiedä mikä siihen on mennyt tai mikä saa ihmisen ajattelemaan noin omista lapsistaan. Yhdessä haluttiin tämä viimeinenkin lapsi saada ja nyt tämä. Meidän kohta 4v lapsella on tosin aika paha uhma menossa jota ei minun pojalla ollut ollenkaan. ( poika oli 1v3kk kun alettiin miehen kans seurustelemaan ) Niin kai tuo on sitten "väsyttänyt" miehen koska hällä ei ole hermoja ollenkaan tytön kans. Monesti on näyttänyt siltä että lyö tyttöä kun ei muuten saa toista uskomaan. Ja sanoipa minulle tänään että jos en olisi nainen niin olisi hakannu mut jo aikaa sitte. Aika pelottavaa kuulla tuo.

Alan olemaan jo henkisesti niin rikki ja väsyny etten kohta enää jaksa. Mutta pakko koittaa ainakin lasten takia. Teksti on varmasti sekavaa mutta niin on mun ajatuksetki.. Koittakaa ymmärtää. :(

Apua. :o. Olet pahassa umpikujassa. :hug: Miehesi tarvii apua, mikä sillä on? Työhuoliako? Purkaa suhun nyt paineitaan ja väsymystään. Tuskin tarkoittaa lähellekään mitä sanoi, mutta tuollaista EI VOI sanoa, mitä miehesi sanoi. Henkistä väkivaltaa :(.

Kuulostaa tosi ikävältä. Mieti tarkkaan kannattaako jaksaa vai olisko kaikille, etenkin lapsille, sittenkin parempi olla muualla. Ei kuulosta oikein terveen isän ja miehen puheelta.

Oli puhetta erostakin kun tuossa soitti. Mutta ei anna mulle lapsia eikä halua niitä itelleen vaikka sanoin että tehdään niin. ( tosin en hetkeäkään edes uskonu että ottais ) Ja silti haluaa tavata lapsia joka päivä jos erotaan. Ja taloa ei suostu myymään koska mulla olis silloin helpompi muuttaa pois. Paska ku on yhteinen laina ja ite just työttömäksi jäin niin en voi edes ostaa sitä pihalle. ://

Herranjie! Ihan uskomatonta käytöstä ajatellen, että lapset on vaivalla hankittu hoitojen avulla. Aivan varmasti on mies tiennyt, mihin on ryhtynyt. Ja maksaahan tuo lysti myös. Onko nyt stressiä töissä? Tai pelkääkö, mitä tästä nyt seuraa? Liikaa vastuuta ja hommaa? Nyt vasta älynnyt sen, kun raskaus jo edennyt. Tai oletko ollut hormoonipirttihirmu ja mies siksi hiilenä?

Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Kuulostaa tosi ikävältä. Mieti tarkkaan kannattaako jaksaa vai olisko kaikille, etenkin lapsille, sittenkin parempi olla muualla. Ei kuulosta oikein terveen isän ja miehen puheelta.

Sanoin että varsinkin lapsille parasta olis että erotaan. Oppivat vain tästä ikävän mallin itselleen sitten kun joskus parisuhteessa ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Jo on omituinen ukko sulla. Miks ihmeessä se sut ois hakannut jo monesti? Ei kuulosta kovin rakastuneelta :(

Ihan sen takia kun olen sen mielestä kusipää ja v...mäinen akka. Siinä syytä kuulemma tarpeeksi.

:o :o :o miehelläsi nätisti sanottuna viiraa ja pahasti kun yhtäkkiä noin muuttunut. Syytä ei tiedä mutta mä en katselisi tollaista miestä joka ei mua haluaisi, ei lapsiamme ja on jopa vaarallinen. Jos puhuu että hakkaisi jos et olisi nainen niin |O :o :'( . Lähde vielä ennen kuin se napsahtaa ja tekee sulle keskenmenon :attn: :hug:

näytä miehelle tämä teksti. voisitte puhua ja mies tietäisi miltä sinusta tuntuu. en jotenkin usko että mies olisi täysin paha ihminen ja huono isä. ja jos on näyttänyt siltä että lyö tyttöä niin eipä ole lyönyt kuitenkaan. ja jos teillä menee huonostti ja ero näyttää olean tulossa niin miksi ihmeessä tekisit vielä lapsen? ymmärrän täysin miestäsi miksi toivoo keskenmenoa ja minä en sinuna laskisi sen varaan vaan tekisin abortin

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Herranjie! Ihan uskomatonta käytöstä ajatellen, että lapset on vaivalla hankittu hoitojen avulla. Aivan varmasti on mies tiennyt, mihin on ryhtynyt. Ja maksaahan tuo lysti myös. Onko nyt stressiä töissä? Tai pelkääkö, mitä tästä nyt seuraa? Liikaa vastuuta ja hommaa? Nyt vasta älynnyt sen, kun raskaus jo edennyt. Tai oletko ollut hormoonipirttihirmu ja mies siksi hiilenä?

Kyllä maksaa ja paljon. Mun tietääkseni ei ainakaan töissä stressiä ole, ei ainakaan ole kertonut mitään. Ei ole mulla mielialat heitelly laidasta laitaan nyt ollenkaan. Ainoastaan väsymys ollut kova.

Meillon sama tilanne. Ostin ukon pois mutten tiedä miten käytännössä onnistuu...Oon väsynyt olemaan "vitun idiootti tyhmä ämmä". En tiedä muuta apua kuin neuvoa yht.ottoa sosiaalitoimistoon

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
näytä miehelle tämä teksti. voisitte puhua ja mies tietäisi miltä sinusta tuntuu. en jotenkin usko että mies olisi täysin paha ihminen ja huono isä. ja jos on näyttänyt siltä että lyö tyttöä niin eipä ole lyönyt kuitenkaan. ja jos teillä menee huonostti ja ero näyttää olean tulossa niin miksi ihmeessä tekisit vielä lapsen? ymmärrän täysin miestäsi miksi toivoo keskenmenoa ja minä en sinuna laskisi sen varaan vaan tekisin abortin

Ei ole lyönyt ei. Mutta se viha ja katse niissä silmissä näytti sen että ei ollut kaukana. Kerkesin just huutaa että tyttöön et koske, ennenkuin pysähty ja tajus mitä oli melkein tekemässä. Ja itseni tuntien en ikinä pystyisi aborttia tekemään!!!

Mies jolla on jo lapsia ja tietää mitä alkiosta /sikiöstä tulee. ( huhhuh ) Hetken mietin ja ajatus tuli että miehen täytyy vihata SINUA todella kovasti ja hän haluaa satuttaa sinua. Syntymätön lapsi ei ehkä ole se kohde.

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:

Ai ymmärrät miestä joka toivoo oman lapsensa kohdalle keskenmenoa?? Ja ap:n pitäisi tehdä miehensä mieliksi abortti, eikö sillä ole väliä jos ap haluaakin pitää tämän lapsen??! Nyt loppui minulla ymmärrys..

Toinen nainen?
Tätä vastausta varmaan tyrkytetään jokaiseen ketjuun kun jollain on parisuhde vaikeuksia mutta
Mun ex alko nuin kivoja mulle aina juttelemaan kun hänellä oli joku nainen kierroksessa. ( en tosin silloin sitä tiennyt, myöhemmin vasta )
Meillä ei ole hoidoilla lapsia saatu, mutta muuten liiankin tuttua tekstiä minun menneisyydestä.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillon sama tilanne. Ostin ukon pois mutten tiedä miten käytännössä onnistuu...Oon väsynyt olemaan "vitun idiootti tyhmä ämmä". En tiedä muuta apua kuin neuvoa yht.ottoa sosiaalitoimistoon

Samat on nimitykset täälläkin ja monet muut tuohon lisäksi vielä.

Älä missään tapauksessa tee aborttia, on niin paljon tukioita jotka voivat sinua auttaa lapsen kanssa vaikka jäisit yksin, vanhempasi, tukiryhmät.. jne.. olin samassa tilanteessa ja minua oltiin valmiita tukemaan jokapuolelta.

En tiedä onko miehellä toista naista kierroksessa. Suhteen alussa oli kahden eri naisen luona "yötä" kun ovat kuulemma niin hyviä kavereita. Mutta en ole koskaan ymmärtäny että miksi ensimmäisellä kerralla ei mennyt veljensä luo yöksi vaikka naapurissa asui. Ja toisella kerralla ei jatkanu taksilla kotiin vaan jäi 5km.n päähän.

Yhteistyössä