kauhistus
On vilkas kun mikä.Ryömii ja nousee seisomaan.Lisäksi yskää.En ole yksin lasta 3vkoon hoitanut kun olemme yhdessä hoitaneet.Nyt mies töissä siksi yksin.
Se on asenteesta kiinni <3 Itselläni 4 pientä lasta ja viimeisilläni raskaana ja mies tekee välillä tosi pitkää päivää,lähtee aamuyöllä ja tulee illalla 21-22 ja viimeksi kun oli pitkiä päivä niin olin vielä kipeäkin.Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:On vilkas kun mikä.Ryömii ja nousee seisomaan.Lisäksi yskää.En ole yksin lasta 3vkoon hoitanut kun olemme yhdessä hoitaneet.Nyt mies töissä siksi yksin.
IHANASTI SANOTTU!!Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Joidenkin vastaajien kannattaisi muistaa, että kaikki on suhteellista. Tämä on taas niitä, että korvakierteestä kärsivän vauvan äiti ei saa valittaa, sillä jossain tuolla on äiti, jonka lapsella on elinikäinen vamma. Empatia ja sympatia ovat ilmaisia. Myötätunto ei kuluta ketään, mutta katkeruus vanhentaa ennenaikaisesti.
Juu ei kans voi kuin ihmetellä moista avuttomuuttaAlkuperäinen kirjoittaja uusavuttomia kenties:Voi hyvänen aika sentään, kai sinä nyt yhden lapsen pystyt hoitamaan!
Niin totta!Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Joidenkin vastaajien kannattaisi muistaa, että kaikki on suhteellista. Tämä on taas niitä, että korvakierteestä kärsivän vauvan äiti ei saa valittaa, sillä jossain tuolla on äiti, jonka lapsella on elinikäinen vamma. Empatia ja sympatia ovat ilmaisia. Myötätunto ei kuluta ketään, mutta katkeruus vanhentaa ennenaikaisesti.
tottahan tuo on mutta silti... mä voin vaihtaa paikkaa ap:n kanssa samantien. Mulla 3v, 1v8kk ja raskaana viikolla 36. Oon niin hidas tällä hetkellä raskauden takia että ei nuo lapset saa kunnolla energiaa purettua ja purkavat sen sitten kiusaamalla toisiaan. 12 päivää tuli juuri oltua niin että parhaimmillaan taisi mies olla 2,5tuntia illalla apuna.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Joidenkin vastaajien kannattaisi muistaa, että kaikki on suhteellista. Tämä on taas niitä, että korvakierteestä kärsivän vauvan äiti ei saa valittaa, sillä jossain tuolla on äiti, jonka lapsella on elinikäinen vamma. Empatia ja sympatia ovat ilmaisia. Myötätunto ei kuluta ketään, mutta katkeruus vanhentaa ennenaikaisesti.