Mies töissä tänään 10 tuntia miten jaksan alle 1v kanssa?

• Viestiketjun aloittaja kauhistus
  • Ensimmäinen viesti
Ai katos, oli satanu paskaa niskaan sillä aikaa, kun olin hoitamassa lastani, joka muuten nyt nukkuu, kun täällä notkun!

Juu, lapsi adoptioon ehdottomasti, meen kaavakkeita täyttämään. Sen vuoksi, et tuntuu joskus rankalta. Ja tekemättä ois pitänyt jättää. Juu.

Oikeesti, ihan tajutonta meininkiä. Se on kiva jos kaikki pärjää paremmin, mut te ette tunne mua. Mä edelleen saan sanoa kun miehellä on pitkä päivä töissä, et musta tuntuu se rankalle et oon koko pitkän päivän kahden vauvan kanssa. Ja se ei tee musta sen huonompaa äitiä kun teistä ja te ette (sori vaan kruununkiillottajat) oo sen parempia äitejä vaikka jaksatte ties kuinka monen kanssa....

Naurettavaa. Peräänkuulutan jälleen ihmisten erilaisuutta ja muistakaa, et me kaikki valitetaan eri asioista, meil on eri kynnys jaksaa jne. Musta valittaminen auttaa jaksamaan, mä teen sitä mielelläni :LOL:

Ja ymmärrän kyllä, en koskaan menisi valittamaan ihmisille, joilla selkeesti rankempaa kuin mulla, et ai kun on rankkaa. On mulla tilannetajua. Mut täällä anonyymina ...kyllä paukuttaisin jos aihetta olis.

Yhteistyössä