Mies tekee sitten ylitöitä, että saa rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anu"

Vieras
mökin remppaan ja autoonsa hienot vanteet. Joopajoo, mutta mitenkäs laskut mitä tulee kotiin.. mitenkäs ihan pikkusiivous vaikka kotona...
Mainitsin sille noista asioista ja mies on sitä mieltä, että pitää munkin maksaa jotain. Ja minähän maksan.... ja nyt en keuhkokuumeen takia tehnyt mitään ja mies vaan mouhoaa, että mä vaan makaan ja hän joutuu tekee töitä ja jopa viemään ja hakemaan lapset tarhasta...

No olet nipo, tokihan akka ja kakarat jää mökin ja vanteiden jälkeen listalla pahasti alapuolelle, eivät varmaan sovi edes samalle sivulle. Ja tottakai akka maksaa muut kulut, että saa mökin ja vanteet!

Onneks mun mies arvostaa mua ja antoi mun olla rauhassa kun masennuksen takia olin sairaslomalla. Ei suuttunut, eikä puolella sanallakaan kommentoinut vaikka edes kotihommia en läheskään joka päivä jaksanut hoitaa. Jos vaikka tiskasin, se tuli sanomaan että lepää sä vaan, mä voin hoitaa nämä.. Ja se ite käy töissä joka päivä 6.00-18.00.
Nyt on ihana antaa sille takas sitä kaikkea kun olen terve. Se oli paras tuki ja turva, osas aina. Ja on edelleen.

käykö täällä kaikkien mihet töissä suurimman osan ajastaan? mun miehellä ainakin on vaan 8h. työpäivät kahdessa vuorossa. eikö teidän rahat muuten riitä, jollei toinen tee ympäripyöreitä työpäiviä?

[QUOTE="vieras";23115216]Onneks mun mies arvostaa mua ja antoi mun olla rauhassa kun masennuksen takia olin sairaslomalla. Ei suuttunut, eikä puolella sanallakaan kommentoinut vaikka edes kotihommia en läheskään joka päivä jaksanut hoitaa. Jos vaikka tiskasin, se tuli sanomaan että lepää sä vaan, mä voin hoitaa nämä.. Ja se ite käy töissä joka päivä 6.00-18.00.
Nyt on ihana antaa sille takas sitä kaikkea kun olen terve. Se oli paras tuki ja turva, osas aina. Ja on edelleen.[/QUOTE]

Sulla on ihana ja hyvä mies.

[QUOTE="anu";23115119]mökin remppaan ja autoonsa hienot vanteet. Joopajoo, mutta mitenkäs laskut mitä tulee kotiin.. mitenkäs ihan pikkusiivous vaikka kotona...
Mainitsin sille noista asioista ja mies on sitä mieltä, että pitää munkin maksaa jotain. Ja minähän maksan.... ja nyt en keuhkokuumeen takia tehnyt mitään ja mies vaan mouhoaa, että mä vaan makaan ja hän joutuu tekee töitä ja jopa viemään ja hakemaan lapset tarhasta...[/QUOTE]

Joo kuulostaa tosi ihanalta suhteelta. Mies ei ymmärrä että keuhkokuumeessa ei voi tehdä mitään, ja sinä et tajua, että mies tekee jo enemmän kuin tarpeeks.

Onneks mulla on ihana ja ymmärtävä mies.

Yhteistyössä