Tee kokeeksi niin, että poimi joku asia jonka miehesi tekee väärin, ja vedä siitä kahden viikon ajan joka kerta miehelles samanlaiset huutoraivarit kuin mitä hän tekee pojalle. Kumma jos ei ala konkreettisesta esimerkistä tajuamaan että se huutaminen ei auta mitään, päin vastoin.No tätä mä yritin ja oon joka kerta yrittäny sanoa että älä viitsi kun lapsi alkaa pelätä. Että yrityksen ja erehdyn kautta voittoon, kyllä se lapsi oppii kun aika kuluu. Paljon mieluummin poika menee potalle kun siinä on kiva istua eikä silleen että pelkää koko pottaa kun isä ainaa raahaa siihen väkisin ja siitä tulee paha paikka. Tiedä vaikka jo on niin käynytkin kakan suhteen. Aina en luonnollisesti ole paikalla kun kakkahätä iskee ja mies toimii omalla tavallaan, joten en tiedä miten ne kakkajutut menee kun mä olen esim. töissä tai lenkillä. Pelkään, että kohta poika ei uskalla kakkia ollenkaan (ainakaan kun isä on kotona). Vaikkakin mä olen yrittänyt mennä väliin, joskus tosiaan käsken miehen pois kokonaan mutten sitäkään haluaisi sillä poika oppii että isi on pelottava tms.