Mies tapailee vanhaa "hoitoa", ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopajooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopajooo

Vieras
Mitä mieltä olette siitä, että mieheni tapailee ja on yhteyksissä silloin tällöin vanhan ystävänsä kanssa jonka kanssa on sänkyynkin päädytty pariin otteeseen.

En ole tästä sanonut miehelleni mitään vielä, en tiedä oikein miten tähän pitäisi suhtautua.. Itse en pidä yhteyttä kehenkään friends with benefits kavereihini miehen tulon myötä. Mun mielestä tuo ystävyys ei vaan voi enää olla normaali omissa tapauksissani..

mulla oli itseasiassa aivan sama tilanne mun lasten isän kanssa.. se kans, itseasiassa kahden, entisen hoitonsa kanssa kaveeras. kävi ryyppäämässä, ja pääty toiselle näistä yöksikin. vannotti ettei mitään tapahtunut, ja niin vannotti tämä hoitokin, mutta en uskonut, enkä usko vieläkään. ihan juuri sillä, että tiedän, jos itse tapailisin vanhoja samanmoisia suhteina, en pystyisi varmaankaan olemaan täysin vaan kavereita. meillä oli asiasta hirveitä riitoja, ja samoihin aikoihin alko meidän suhteessa alamäki. loppujen lopuks mies jätti mut kahden lapsen jälkeen. edelleenkin jauhaa ettei mitään ikinä tapahtunut. en vaan pysty vieläkään uskomaan.

Entiset hoidot on entisiä, koska seksi ei enää huvita kaverin kanssa. Jos huvittaisi, niin ei se olisi entinen hoito vaan nykyinen. Entisistä hoidoista voi tulla kavereita, ystäviäkin.

• Tykkää
Reactions: moekoe
Minusta siinä vaiheessa ei ole mitään pahaa, jos on pitkä menneisyys toisen kanssa ja ollaan tekemisissä, ok. Monet ovat tekemisissä ja joutuvatkin olemaan esim. lasten takia. Toki mustasukkaisuus voi iskeä, varsinkin silloin jos puoliso hengailee jonkun satunnaisen panon kanssa. Luulen jotenkin, että useimmiten se kuitenkin on vain sitä mustasukkaisuutta ja sitä, että kehittelee omassa päässään ne kaikki asiat mitä voisi tapahtua tai on mukamas tapahtunut.

Kyllä minäkin olen miehestäni mustasukkainen, enkä varmasti pitäisi siitä että hän lähtisi illanviettoon jonkun entisen hoitonsa kanssa, mutta tosiasia on että kyllä muutaman sänkyseikkailunkin jälkeen pystyy olemaan ihan vaan kaveri. On minullakin sellaisia miespuolisia ystäviä, joiden kanssa olen sähläillyt, mutta edelleen ollaan kavereita ja ei kumpikaan edes haluaisi mitään muuta. Mieheni on myös mustasukkainen, se on ihmisluonne. Omistamisenhalu jne, mutta jos joku pettää, sillä on itsellään huono itsetunto. En usko että oikeasti suhteessa mukana olevalla ihmisellä olisi edes mitään taka-ajatuksia vaikka vanhoja heilojaan tapaisikin silloin tällöin.

[QUOTE="vieras";28249509]Entiset hoidot on entisiä, koska seksi ei enää huvita kaverin kanssa. Jos huvittaisi, niin ei se olisi entinen hoito vaan nykyinen. Entisistä hoidoista voi tulla kavereita, ystäviäkin.[/QUOTE]

Musta tuo menneisyys vaan kummittelee mun mielessä.. jotenkin tuntuu pahalta että menevät yhdessä kahville kun tiedän että ovat sängyssäkin olleet.

Musta tuo menneisyys vaan kummittelee mun mielessä.. jotenkin tuntuu pahalta että menevät yhdessä kahville kun tiedän että ovat sängyssäkin olleet.

Jos he haluaisivat olla yhdessä, niin he varmaan olisivat? Älä murehdi etukäteen asioita, mitä ei välttämättä edes tapahdu koskaan. Hoida asia vasta sitten, jos on aihetta. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta jos keksimällä keksii huolen aiheita, niin kohta ei ehdi tehdä mitään muuta kuin olla huolissaan.

Heh.. mä olen sellainen "hoito". Tosin ollaan miehen kanssa tunnettu yli 10 vuotta. Ystäviä ja hyviä sellaisia. Pari kertaa kokeiltiin, kun molemmat oltiin sinkkuja miten toimis sängys ja todettiin "EI kiitos ikinä enää" hyvässä hengessä. :D
Näen asian niin et hyvä kun kokeiltiin ja ei takuulla ole mitään jännitettä välillä, missään olosuhteissa. Jos tämä ko.mies olisi vika mies maapallolla niin joutuisin tyytymään selibaattiin tai hirttämään itseni. ;)

Mies asuu nykyään avoliitossa ja on tullut selväksi etten ole tervetullut vieras enää. Itse naimisissa. Näemme toisinaan oluella tai kahvilla muutaman tunnin ja vaihdetaan kuulumiset. :( Mutta koska on hyvin tärkeä ihminen ja tuki ollut elämäni ongelmissa, niin myös silloin "annan" hänet ja toivon perustavan perheen nykyisensä kanssa. En tunge väliin. Enkä juuri kysele näkyilemään.. mies itse taitaa välillä salaa nähdä mua koska ei halua kiukuttaa avokkiaan. Ilkeää mutta niin pahasti on musta sanonut joten.. toisaalta olen hirveä ja kuulen kaik epäkohdat heidän suhteestaan. En haluaisi. Mutta itsepä nainen päätti tehdä omat johtopäätöksensä minusta. En tosiaan kerro koskaan naiselle mitä mies esim.arvostelee tästä, valittaa seksielämästään tms..

Ei me hirveät entiset hoidot nyt normaalisti himoita teidän miehiänne.. toki riippunee tapauksesta onko ensin oltu ystäviä vai törmätty lakanoiden kautta. ;)

Miten tämä sitten selvisi, että se on nykyisesi entinen hoito? Kertoiko hän sinulle siitä?

siis ovat tunteneet pienestä asti, olivat sitten sängyssä jossain vaiheessa. Hoidoksi siis kutsun siksi kun ovat sitä kuitenkin harjoittaneet, eikai vaan normi kaverit semmosta tee, kaverisuhteeksi en siis osaa sanoa. Ja siis kertoi tosiaan, kun ajatteli että haluaa sanoa ja olla rehellinen asian suhteen.

siis ovat tunteneet pienestä asti, olivat sitten sängyssä jossain vaiheessa. Hoidoksi siis kutsun siksi kun ovat sitä kuitenkin harjoittaneet, eikai vaan normi kaverit semmosta tee, kaverisuhteeksi en siis osaa sanoa. Ja siis kertoi tosiaan, kun ajatteli että haluaa sanoa ja olla rehellinen asian suhteen.

Minä taas itse miellän hoidon sellaiseksi, jonka kanssa ei muuta yhteistä ole koskaan ollutkaan kuin se seksi.

Kun taas joku, jonka on tuntenut jo vuosia ja sattunut nyt pelehtimään joskus aikoinaan tämän henkilön kanssa, en ehkä mieltäisi sitä niinkään hoidoksi. Mutta eikai sille oikeaa sanaa ole.

Kuitenkin, en usko että miehesi nyt olisi sinua pettämässä, vaikka tapaisikin tätä lapsuudenystäväänsä joskus. Jokaisella on menneisyytensä, ja on hienoa että miehesi on sinulle avoimesti kertonut mitä on joskus aiemmin tapahtunut.

Mulla mies teki kanssa tota samaa, alussa paljonkin ja kyllä se haittas mua. En vaan ikinä antanut sen näkyä. Tai siis, sanonut siitä miehelleni vaan keskityin omiin menoihini sillä aikaa. Siinä vaiheessa kun hän alkoi avautumaan minulle entisen hoitonsa ongelmista ja marmattamaan etten edes yritä ymmärtää tämän ongelmia ja tukea tässä niin oli kyllä pakko sanoa ihan suoraan että ei minun tarvitse kuule ymmärtää. En tunne häntä, ei kiinnosta tutustua, joten en valitettavasti pysty eläytymään tämän milloin minkäkin näköisiin ongelmiin. Hän voi tapailla heitä, mutta minä en halua kuulla näistä sen suuremmin. Aika nopeasti sitten ukkokin tajusi ja vanhat hoidot jäi unholaan ja nyt ollaan mustasukkaisia miespuolisista ystävistäni.. Joiden kanssa ei koskaan ole mitään tapahtunut tai tule tapahtumaan.. Niin ne osat vaan vaihtuu.

Mitä minä olen suhteita seurannut niin yleensä ne jotka jäävät roikkumaan vanhoihin vaikka vaan kaveri mielellä, uudet suhteet ei kestä. Siinä vaan tavallaan toimitaan jossain vanhassa vaikka pitäisi keskittyä siihen mitä sillä hetkellä on. Nim. Kokemusta on.

Asiassa on kyllä sitten sekin puoli, että jos jopa lapsuudesta tutun ihmisen pitää mennä täysin hyllylle uuden suhteen myötä, niin voi käydä kalliiksi sekin. Mitä sitten kun suhde alkaa rypistyä, eikä niitä ryppyjä voi oikoa vanhojen luottoihmisten kanssa?

Eivätkä ne hyllysuhteet oikein elvy sitten, vaikka tultaisiin toisiin aatoksiin. En vielä ole nähnyt ihmistä, jolla olisi niin loistava sosiaalinen elämä, etteikö siinä kadotetut ystävät mitään maksaisi.

minä oon exän kans edelleen parhaat kaverit. seksiä tosin ei ole eikä tule enää, ku mun mies oli sairaalassa, niin ex(isojen lasteni isä) tuli kaveriksi pyörittämään arkea, kuskasi lapsia harrastuksiin ja laittoi ruokaa, minulla kun oli kädet täynnä neljän lapsen kanssa joista nuorin vauva. ja nyk mieheni toivoi että pyydän hänet kaveriksi, miehet kun ovat ystäviä myös. ex nukkui sohvalla. ja ainoa fyysinen kontakti oli lämmin ystävänhalaus kun itkin ja stressasin mieheni terveydestä

Kyllä mulla on ollut seksiä mun ex-hoitojen kanssa vaikka varsinainen seksisuhde olis päättynyt aikaa sitten. Siihen on aika helppo livetä kun sitä on ennenkin tehnyt, jos seksi on ollut ok ja molemmilla on sellainen olo, että "miksei.."

Ei kaikki seksisuhteet tai suhteet lopu siihen, että seksi ei enää nappaa, jotkut päättyy ihan vaan siksi, että tapaa jonkun kiinnostavamman, sellaisen, jonka kanssa haluaa oikeasti seurustella.

Jos mun mies hilluisi ex-panonsa kanssa, niin en todellakaan sulattais sitä. Siitä sitten antaa mennä vaan, mutta turha luulla että venailen kiltisti kotona miehen paluuta "kahvilta".

Mäkään en sulattaisi vanhoja hoitoja tai tyttöystäviä, jos mies hengaisi niiden kanssa kaiken aikaa.
Prioriteetit pitää laittaa kuntoon. Tietty jos mies on vielä puoliksi poika, eli ei ole kasvanut aikuiseksi eikä halua vakiintua, niin minkäs sille voi?Sellainen mies ei mua miellytä.

Yhteistyössä