V
"vieras"
Vieras
Mies halusi tuossa (taas) mennä ryyppyreissulle kavereiden kanssa. Tuli siitä vähän sanomista ja sanoin että minäkin haluaisin lomalla lähteä edes johonkin yhdessä (muualle kuin ryyppäämään). Mies oli tosi ihana, sanoi että tottakai mennään, ota selvää hinnoista ja paikoista ja ehdotteli kaikkea... no sovittiin sitten että mies menee omalle reissulleen, ja minä otan selvää meidän reissusta.
nyt tänään aloin miehelle sitten reissusta kysymään, niin se on kuin perseeseen ammuttu karhu ja alkoi valitus että ei ole varaa siihen ja siihen... vaikka kyse oli miehen ehdottamista paikoista! Vituttaa... varmaan sanoi vaan mun mieliksi että pääsi omille menoilleen vapaasti, nyt sitten yrittää peruuttaa koko meidän reissun!
nyt tänään aloin miehelle sitten reissusta kysymään, niin se on kuin perseeseen ammuttu karhu ja alkoi valitus että ei ole varaa siihen ja siihen... vaikka kyse oli miehen ehdottamista paikoista! Vituttaa... varmaan sanoi vaan mun mieliksi että pääsi omille menoilleen vapaasti, nyt sitten yrittää peruuttaa koko meidän reissun!