mies tahtoo, minä en ole varma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ankka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä nyt ainakaan miehen mieliksi lasta tee, sano että tarvitset miettimisaikaa, päätit sitten että haluat vielä lapset tai että et halua. Onneksi Suomessa naisilla on vapaus valita, useimmiten.

ei toki lasta saa tehdä jonkun mieliksi... mutta olen joskus itsekin ollut se lasta haluava ja tiedän miten pahalta sekin tuntuu kun haluaa mutta toinen ei.... nyt tällä kertaa onkin toisin päin minä olen se joka ei tahdo...

ei toki lasta saa tehdä jonkun mieliksi... mutta olen joskus itsekin ollut se lasta haluava ja tiedän miten pahalta sekin tuntuu kun haluaa mutta toinen ei.... nyt tällä kertaa onkin toisin päin minä olen se joka ei tahdo...

Oletko sen ikäinen että voit vielä odottaa päätöksen kanssa useamman vuoden? Vai rupeaako se 4 alkava ikä jo kolkuttelemaan..

Sinun täytyy olla varma asiasta kolmannen lapsen suhteen. Jos et ole varma niin älä ainakaan miehesi mieliksi hankkiudu raskaaksi.

Itse en ollut varma lapsen hankkimisesta eli vieläkö haluanko vai enkö halua. Kuitenkin tulin raskaaksi eli annoin lapselle luvan tulla vaikka en ollut sinut päätöksen kanssa, toisaalta en sitten kuitenkaan loppujen lopuksi ollut varma asiasta.
Mulla ei raskausaikana oikein ollut minkäänlaista tunnesidettä masussa olevaan vauvaan tai oikeammin sanottuna en antanut itselleni lupaa olla iloinen vauvasta. Vaikeata selittää!!! Rankaisin jotenkin vain itseäni kieltämällä asiaa. JA MULLA ON H...VETIN HUONO OMATUNTO TUOSTA AJASTA. Rakastin vauvaani kuitenkin ensihetkestä alkaen ja hän on parasta minun elämässäni tällä hetkellä muut lapset ja puoliso mukaanlukien.

Yritän kai vain sanoa, että mieti asia kunnolla ja harkiten. Älä tee sellaista, mitä et itse halua.

[QUOTE="vieras";22940566]Oletko sen ikäinen että voit vielä odottaa päätöksen kanssa useamman vuoden? Vai rupeaako se 4 alkava ikä jo kolkuttelemaan..[/QUOTE]

no iän puolesta ei kiirettä, olen "vasta" 27. Mutta JOS se kolmas lapsi tulee en minä kuitenkaan sitä kovinkaan myöhälle siirtäis....

Yhteistyössä