Miehen vauva puheet ahdistaa!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pälli leviää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pälli leviää

Vieras
Mies tahtoo lapsia lisää,minä en.Hän puhuu jatkuvasti voi voi kun ois ihanaa jos meilläkin vielä ois,eikö tehtäs,ja plaa plaa plaa...

Mua ahdistaa,oikeasti!Mä en ole ollenkaan varma siitä että mun pääni kestäis kuudetta lasta..Nytkin tuntuu että olen hukassa tuon vanhimman kanssa.Siihen päälle kuopuksen jatkuva sairastaminen..Mies on aina poissa,tekee töitä niin paljon kodin ulkopuolella,siihen harrasteet ym..

Olen tehnyt asian omasta mielestäni selväksi,olen sanonut sen satatuhatta kertaa että mä en jaksa,kun oon niin paljon yksin lasten kanssa..Ja olen sanonut myös sen,että mua ahdistaa tollaset puheet.Ei oikein ymmärrä mikä siinä nyt ois niin ahdistavaa..Onhan nuo 5 jo kasvaneet ja kyllä se kuudes siinä sivussa menis..

Joopa joo...Tämä alkaa jo vaikuttamaan makkarielämään..

eihän siinä mitään jos sun mies kasvattais niitä pääsääntöisesti,ja niin ei taida kumminkaan olla?!sinähän ne hoidat ni sinä päätät....miten jaksaisit 6 lapsen kanssa...

Älä missään tapauksessa suostu moiseen! Molempien pitää haluta lasta, oli se sitten ensimmäinen tai viides, tai muussa tapauksessa hommaan ei ryhdytä!

Yritä tosiaan jättää mies lapsilauman kanssa vaikka viikonlopun yli, josko muuttuisi ääni kellossa...

Yhteistyössä