Mies suuttui kun ostin pinkin paidan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi teitä. Kyllä HYVÄLLÄ ITSETUNNOLLA varustettu HETEROmies, jolla ei ole homofobiaa voi laittaa ihan hyvällä mielellä vaaleanpunaisen paidan ylleen, esim.puvun kanssa vaal.pun paita näyttää miehellä tooooosi hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tää tietää;28312760:
Voi teitä. Kyllä HYVÄLLÄ ITSETUNNOLLA varustettu HETEROmies, jolla ei ole homofobiaa voi laittaa ihan hyvällä mielellä vaaleanpunaisen paidan ylleen, esim.puvun kanssa vaal.pun paita näyttää miehellä tooooosi hyvältä.

joo niin voi, mutta pitää kyllä olla tosi hyvä itsetunto, eikä saa kyllä pyllistää ettei joku vahingossa livauta.

Just niinku minun mies. Mies puhu muutama viikko sitten että pitäs uusia T-paitoja ostaa, no tuossa pyörin yks päivä kaupungilla niin H&M:llä kattelin miestenvaateosastolla että onpas mukavan värikkäitä T-paitoja, mutta ihan turha mun miehelle on niitä ostaa kun sen mielestä on heti hintti jos on vähänkin värikkäämpi paita päällä. Ostakoot itse niitä mustia T-paitoja jostain marketista..

Meillä oli viime kesänä koko perheellä ihanat pikit kesäpaidat. Niin minulla ja tyttärillämmekin kuin miehellä ja 5v pojalla :) Ei pojat niitä ihan tavanarjessa käyttäneet, mutta vaikka kyläreissulle kyllä kelpasi.

En mä kyl haluaisi, että mies pukeutuu vaaleanpunaiseen paitaan. Ei sen takia, että siinä olisi mitään homoviboja vaan minusta tuollaiset kirkkaat ja vaaleat värit on epämiehekkäitä ja sopii vaan joillekin hintelille teinipojille. Musta ja tummat, maanläheiset värit ovat hot. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tää tietää;28312760:

Niin, puvun kanssa toki! Ilman pukua ei..yök!

[QUOTE="jjj";28312822]En mä kyl haluaisi, että mies pukeutuu vaaleanpunaiseen paitaan. Ei sen takia, että siinä olisi mitään homoviboja vaan minusta tuollaiset kirkkaat ja vaaleat värit on epämiehekkäitä ja sopii vaan joillekin hintelille teinipojille. Musta ja tummat, maanläheiset värit ovat hot. :D[/QUOTE]

Näin minäkin sen koen. Tulee sellainen lipevä mielikuva jos miehellä on kauhean räikeät vaatteet. Pinkki muutenkin sopii lähinnä tummille miehille, tällaisilla blondeilla se saa näyttämään lähinnä veli pontevalta joka koittaa olla joku pelimies.

En minäkään niissä siis mitään homoa näe. Miksi sitä paitsi pitää sen väristä paitaa jossa ei tunne oloaan kotoisaksi? Vain siksi kun se on niin ihqun trendikäs?

Oikea mies saattaisi sanoa, ettei paita ole hänen tyyliään eikä hän aio sitä käyttää. Suuttuminen on varma merkki siitä, että mies tuntee olevansa homo, mutta haluaa peittää asianlaidan.

Miehelle ostit paidan, väriltään sellaisen josta itse pidät?
Itse en osta toiselle vaateita jos en tarkkaan tiedä hänen makuaan (jos ja kun ei puhuta alle kouluikäisistä lapsista). Miehelle en (enää) vaatteita osta edes lahjaksi kysymättä hänen mielipidettään.

että varmaan aika tyypilline reaktio "tosimiehelle"... Itselleni ei tuota miehenä vaikeuksia laittaa päälle pinkkiä, päin vastoin minusta se on ihanaa :-) Mutta meitä on moneen junaan... En vain ymmärrä sellaista machoilua jota valtaosalla suomalaisista miehistä on ja olen myös sitä mieltä, että se on todellakin huonon itsetunnon peittelyä tai jotain, pitäisi vaan rohkeasti halata sellasta miestä näin naisellisena miehenä ja sanoa, että olet hyvä ystävä rakas ihminen minulle ja, että pidän sinusta. Tämä kaikki pitäisi tehdä jossain jonossa vaikka kaupassa pinkki villapaita päällä, ihquu:-) Ehkä se sydän siitä lämpiää miehelläsikin joskus...

Yhteistyössä