Mies suuttui kun en jaksanut sekstailla

• Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Olen siis valvonut kaksi yötä, eka meni kun yläkerrassa biletettiin koko yö ja toinen meni kun meidän erityislapsi, jolla on univakeuksia heräili viime yönä sen kymmenen kertaa, eikä siis tullut mun nukkumisesta myöskään mitään.

Minä väsyneenä sängyn laidalla yritän saada itseni ylös laittamaan lapsille aamupalaa, mies tulee ja ehdottaa seksiä, sanoin että nyt en jaksa, olen tosi väsynyt...mies suuttui ja tiuskasi jotain, nyt pitää mykkäkoulua.

Mies suuttuu aina jos kieltäydyn ja saa kuitenkin norm. 2-3 kertaa viikossa, miehelle tuntuu olevan ihan sama haluanko minä, kunhan vaan itse saa.

Suuttuu paljon muistakin pikkuasioista, kun kaiken pitäisi aina mennä hänen haluamallaan tavalla, jos ei mene tekee siitä ison numeron ja haastaa riitaa, seksi on yksi niistä, vaikka minä en mielestäni pihtaa vaan annan 2-3 kertaa viikossa vaikka itselläni tekee mieli kerran viikossa. olo on todella ahdistunut, olen puhunut miehelle mut ei sillä tunnu kiinnostavan kuin ne omat halut ja tuollanen käytös saa minut haluamaan vielä vähemmän ja vaikka olen siitäkin huomauttanut niin mitään muutosta ei näy.

Ihan kuin mun tunteillani ei olisi mitään väliä ja mies käyttää vaan hyväksi.
Ennen lapsia halusin melkeinpä useammin kuin mies, nyt se on toisinpäin ja ollut näin 10v. Mies kyllä sai sillon aikoinaa kieltäytyä monesti, mutta minä en saa.

"vieras."
[QUOTE="Vierailija";29419115]Mitä tähän nyt voisi sanoa, jokaisella on oikeus olla harrastamatta seksiä niin halutessaan. Eikö mies osaa hoidella itseään?

Kuulostaapa lapselliselta.[/QUOTE]

Hänen mielestään itsetyydytys parisuhteessa ei kuulemma ole normaalia vaan nainen on sitä varten. :(

ap

kukalie
Jos ongelma on ollut jo vuosia, eikä mies suostu siitä keskustelemaan, niin mieti tarkkaan kannattaako liittoa jatkaa. Toisen painostaminen seksiin on aina väärin ja ylipäänsä moinen mielenosoittaminen, jos asiat ei mene haluamallaan tavalla, on todella lapsellista ja piittaamatonta.
Kolme kertaa viikossa kuulostaa aika paljolta (vaikka eihän näissä asioissa ole oikeita määriä) lapsiperheen arjessa. Varsinkin, jos on vielä erityislapsi, niin luulisi miehen olevan vain tyytyväinen tuohon määrään!
Minua ei kiinnosta seksi kumppanin kanssa ollenkaan, jos välimme eivät ole kunnossa. Hoidan homman mieluummin yksin, kuin ihmisen kanssa, jonka kanssa on jotain kränää..

• Tykkää
Reactions: miltsu76
ssssss
Juu, puhukaa asioista suoraan. Miehet ei ymmärrä vihjailuja, vain suoraa puhetta ja siihenkin useita toistoja ! Tuntuu välillä, että asioita saa rautalangasta vääntää miehen kanssa, kun ei ymmärrä. Tsemppiä ! :)

"vieras."
Pari päivää vanha juttu jo mutta vastailen vielä. Olen puhunut miehelle asiasta monesti suoraan, ei vaan tunnu tajuavan, siitä suuttumuksesta on vasta pari päivää ja mulle tuli siitä paha mieli, nyt jo mies huutelee, voitais joskus sekstailla, olis niinku himarit ...selitin taas, että ei noin, tulee sellainen olo että haluaa vaan oman tyydytyksensä, ei tee yhtään mieli suostua....kun sama jatkuu vaan vaikka kuinka puhuis, kohta varmaan tulee haastamaan asiasta riitaa.
Jos edes yrittäisi lähestyä vähän "hellemmin" asialla, niin vois edes harkita mutta tuollanen moukkamainen huutelu, ihan kuin olisin täällä vain hänen halujansa tyydyttämässä.

Yhteistyössä