Mies sulkee silmänsä rakastellessamme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintti.

Vieras
Minua vaivaa tämä yksi hölmö asia. Nimittäin mistä johtuu, että kundi sulkee silmänsä rakastellessamme? Ihan kuin hän ei haluaisi nähdä minua. Kysyessäni hän kuitenkin vastaa että kuvittelee meidät johonkin muualle. Minusta taas tuntuu että hän haaveilee jostakin muusta kuin minusta. Hän ei ole viimeaikoina edes tullut ja haluaa minua useimmiten takaapäin. Tuntuu jotenkin ettei kasvoni miellytä häntä. Exäni halusi aina pitää silmänsä auki ja nähdä kuinka nautin läheisyydestämme.

Miksi mies sulkee silmänsä rakastellessamme?

Sikafarmarina tekemieni havaintojen perusteella voisin olettaa että kysymyksessä voi olla sama ilmiö, kuin mitä havaintoja olen tehnyt suursikalassamme.

Karju panee kiimassa olevaa emakkoa ja sulkee silmänsä, joko siitä syystä, että se ei halua nähdä, että se panee sikaa- sitä hävettää, tai siksi, että se pano tekee niin kutaa, että karju sulkee silmänsä ja nauttii panemisesta niin paljon.

Kysy siltä karjulta, niin ei tarvitse pähkäillä ja arvuutella miks se tekee niin.

Saattaahan taustalla olla myös, että olet eronnut siksi, että ex mies piti silmät auki pannessaan sinua. Siksi hän kait erosikin sinusta.

Takaapäin panemisessa on se hyöty, että molemmat voivat katsoa telkkaria ja mies voi pitää toisen pakaran päällä kaljatuoppia ja toisen pakaran päällä tuhkista.

Ehkäpä juuri siksi, että olet yksinkertaisesti niin saatanan ruma. Tai sit panijasi kuvittelee sinut joksikin toiseksi joka on kauniimpi, kiihkeämpi ja seksikkääämpi ja ihanampi kuin sinä ja jota hän paljon mieluummin nussisi kuin sinua, mutta joutuu tyytymään olosuhteiden pakosta sinuun. Tai sit panijasi keskittyy saamaan orgasmin, joka väljässä vitussasi tuntuu mahdottomalta ja ehkä juuri siksi hän haluaa takaapäin että saisi edes jotain tuntumaa. Jostain näistä syistä tai kaikista yhdessä se johtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Late:
Ehkäpä juuri siksi, että olet yksinkertaisesti niin saatanan ruma. Tai sit panijasi kuvittelee sinut joksikin toiseksi joka on kauniimpi, kiihkeämpi ja seksikkääämpi ja ihanampi kuin sinä ja jota hän paljon mieluummin nussisi kuin sinua, mutta joutuu tyytymään olosuhteiden pakosta sinuun. Tai sit panijasi keskittyy saamaan orgasmin, joka väljässä vitussasi tuntuu mahdottomalta ja ehkä juuri siksi hän haluaa takaapäin että saisi edes jotain tuntumaa. Jostain näistä syistä tai kaikista yhdessä se johtuu.

Kuules Late, tunnen sen naisen, sen Tintin. Ja se tosiaan on sairaan saatanan ruma.

Yhteistyössä