Mies soitti

[QUOTE="vieras";25252064]Ei lapsiraukan paikka olekaan tuollaisen "äidin" luona, siinä olet oikeassa. Sääliksi vaan käy...:( En yhtään ihmettelekään että toivot minulle pahaa, olethan mieleltäsi epävakaa. Minä toivon sinulle ja varsinkin sinun muksulle kaikkea hyvää vaikka tuskinpa siitä apua on kun elämäsi olet jos sössinyt. Täytyy vaan toivoa että lapsella on edes suht fiksu isä eikä lapsi tule pahinta mahdollista kokemaan, mielenterveysvaikeudet kun vaikuttaa lapseen valitettavan usein. Ei voisi lapselle pahempaa tehdä kuin itsarin.[/QUOTE]

Opettele lukemaan. Tulleeko sinustaki huono äiti jos satut sairastuun vakavasti?

Opettele lukemaan. Tulleeko sinustaki huono äiti jos satut sairastuun vakavasti?

Tsemppiä hyytis..toisesta sisään ja toisesta ulos tommosen perskärpäsen puheet.
Jotku vaa tullee tahaltee aiheuttamaa toisel pahhaa mieltä ja rienaamaan.
Varmaan samaa poppoota ketkä savannooki kiusaavat.
Helppo se on noiren harmaiden huuvella ruudun takaa ku ei oo toisen elämää elämässä käestä pitäen.
Se mitä joku kirjottaa tänne elämästään on vaa pintaraapasu ja siitä on aika paha mennä tekemään faktisia päätöksiä että mimmonen joku on.

• Tykkää
Reactions: rops

Sanoinko jossain että olet huono äiti? Sanoin ettei lapsen kuulu tuollaisen äidin luona olla joka ei kykene edes itsestään huolehtimaan. Olen sairastunutkin vakavasti mutta hoitanut asiat pikkasen paremmin kuin teikäläinen ;)

Ei tarvitse olla perskärpänen, jotkut vaan on niin idiootteja että jakavat kaiken palstalla ja jos aktiivisesti palstailee niin lukee kyllä ja toista. Savanna ei suoraan sanottuna kiinnosta paskankaan vertaa, en avaa koskaan sen ketjuja.

[QUOTE="vieras";25252188]Sanoinko jossain että olet huono äiti? Sanoin ettei lapsen kuulu tuollaisen äidin luona olla joka ei kykene edes itsestään huolehtimaan. Olen sairastunutkin vakavasti mutta hoitanut asiat pikkasen paremmin kuin teikäläinen ;)

Ei tarvitse olla perskärpänen, jotkut vaan on niin idiootteja että jakavat kaiken palstalla ja jos aktiivisesti palstailee niin lukee kyllä ja toista. Savanna ei suoraan sanottuna kiinnosta paskankaan vertaa, en avaa koskaan sen ketjuja.[/QUOTE]

Ja juuriki siksi etten ole ennää aikoihin kertonu paljoa mittään täällä, elät omissa mielikuvissas mitä minnuun tullee. Tosiasiassa, et tiä ees karvan vertaa miten mie elämääni elän ja miten mulla mennee ja miten asioitani hoijan tai lastani. Teet vaan tyhjänpäiväsiä oletuksia....

En yleensä näihin jaksa "puuttua", mutta nyt oli pakko. Miksi ihmeessä hyökätään tuolla lailla hyytiksen kimppuun? Tai ylipäänsä kenenkään. Vaikka joku kertoisi miten positiivista asiaa ja vaikka kuinka hyvällä mielellä, niin yhtäkkiä asia kääntyykin niin, että aloittaja on paska äiti joka ei lapsiaan edes ansaitse. Surullista, todella. :(

Hyytikyppyselle toivotan hyvää ja rauhallista joulun aikaa. :)

[QUOTE="vesimeloni";25252286]En yleensä näihin jaksa "puuttua", mutta nyt oli pakko. Miksi ihmeessä hyökätään tuolla lailla hyytiksen kimppuun? Tai ylipäänsä kenenkään. Vaikka joku kertoisi miten positiivista asiaa ja vaikka kuinka hyvällä mielellä, niin yhtäkkiä asia kääntyykin niin, että aloittaja on paska äiti joka ei lapsiaan edes ansaitse. Surullista, todella. :(

Hyytikyppyselle toivotan hyvää ja rauhallista joulun aikaa. :)[/QUOTE]

Samaa mieltä. Suu auki lukenut täällä ja ihmetellyt, miten joku voikin olla noin ilkeä toista kohtaan, ja aivan syyttä. Uskomatonta.

Yhteistyössä