Mies soitti äsken vihaisen puhelun,grr!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sulla puhelimessa välitystiedot päällä ? Se on näppärä, ei tarvi miettiä, että saiko vastaanottaja viestin vai ei. Se pelkkä "viesti lähetetty" ei kerro toimitettiinko viesti.

Alkuperäinen kirjoittaja immu:
Onko sulla puhelimessa välitystiedot päällä ? Se on näppärä, ei tarvi miettiä, että saiko vastaanottaja viestin vai ei. Se pelkkä "viesti lähetetty" ei kerro toimitettiinko viesti.

Ei ole,saisin olla koko ajan tyhjäämässä. aika vähän tulee nykyään käytettyä muutenkin kännykkää ku on tää netti ja mese.

Oisko kyse tälläisestä; mun yks kaveri väitti aina ettei multa oo tullut viestejä. olin ihan ihmeissäni, koska mulla on välitystiedotkin käytössä. Tarkisitin niin viestit löytyi lähetetyistä sekä välitystiedoissa oli tieto, että toimitettu. Jonkin ajan kuluttua tämä ihminen "löysi" mun viestit puhelimestaan seulotuista viesteistä... eli oli laittanut mut vahingossa johonkin "estolistalle".

meillä on miehellä uus numero jota en vielä muista ja olen tietty tallentanut sen puhelimeen.aina kun kun mies soittaa mulle näkyy vaan numero ja vastaan "suhteellisen virallisesti" vieraaseen numeroon... monet naurut on naurettu! molemmillla soneran liittymät.

Alkuperäinen kirjoittaja ararauna:
Oisko kyse tälläisestä; mun yks kaveri väitti aina ettei multa oo tullut viestejä. olin ihan ihmeissäni, koska mulla on välitystiedotkin käytössä. Tarkisitin niin viestit löytyi lähetetyistä sekä välitystiedoissa oli tieto, että toimitettu. Jonkin ajan kuluttua tämä ihminen "löysi" mun viestit puhelimestaan seulotuista viesteistä... eli oli laittanut mut vahingossa johonkin "estolistalle".

Arvaappa mitä,tälleen kävi meillekkin,sieltä seulotuista viesteistä ne löyty :D

Mä lähetin yks päivä miehelleni viestin, joo se oli viime viikolla ja sitten illalla ku se kysyi jotian asiaa niin sanoin että mähän laitoin sulle siitä asiasta viestiä, niin mies sanoi että kyllä hän sai multa viestin, mutta se oli tosi vanha viesti, missä olin kirjottanut aidan korjaamisesta. Mitenköhän tää on mahdollista että saakin vanhan viestin vaikka mä olen ihan uuden lähettänyt?

Yhteistyössä