Mies soitti 16.30 jäävänsä pariksi tunniksi ylitöihin...

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
miksi kaikki on heti epäilemässä??!! |O vaikka teidän mies pettäiskin niin ei kaikkien miehet todellakaan!

ja hernetäti: ei niitä renkaita pihalla pimeässä tartte laittaa, onhan noita auton korjaus halleja yms.. :headwall:
minä tiedän missä NalleKarhuäidin mies on töissä ja voin vaikka ajaa katsomaan, että onko se sillä vai ei.
minun mieheni ei ole pettänyt, ja jos sen tekee niin ei ainkaan noin jeppoisella verukkeella siä tee,koska tietää ettei se me läpi.
minä ainkin soittaisin töihin jos hän sanoisi siellä olevansa.
hyvillä kantamilla teillä, jos mies soittaa jäävänsä ylitöihin sä heti tarkistat

heti?

sillähän o töaika päätynyt klo 16,30 ja pari kolme tuntia voi olla ylitöitä, koska renkaita EI ASENNETA MISSÄÄN ENÄÄ TÄHÄ AIKAAN.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
heti?

sillähän o töaika päätynyt klo 16,30 ja pari kolme tuntia voi olla ylitöitä, koska renkaita EI ASENNETA MISSÄÄN ENÄÄ TÄHÄ AIKAAN.
Ootko ite rengasasentaja tai jotain? :whistle: Varmaan vieraissa on nuokin paikallisen huoltsikan ukot kun täys valaistus on päällä VIELÄ TÄHÄN AIKAAN...vaikka paikka muuten onkin jo kiinni.
 
Edelleen sanon, että varmasti renkaita asennetaan tähänkin aikaan jos tilaus tulee. Oma mies kuljetusliikkeessä ja todellakin joskus vievät autot sinne vasta illalla ja asentajat tekevät vaikka yölläkin töitä jos tarve vaatii!!
 
argh
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
miksi kaikki on heti epäilemässä??!! |O vaikka teidän mies pettäiskin niin ei kaikkien miehet todellakaan!

ja hernetäti: ei niitä renkaita pihalla pimeässä tartte laittaa, onhan noita auton korjaus halleja yms.. :headwall:
minä tiedän missä NalleKarhuäidin mies on töissä ja voin vaikka ajaa katsomaan, että onko se sillä vai ei.
minun mieheni ei ole pettänyt, ja jos sen tekee niin ei ainkaan noin jeppoisella verukkeella siä tee,koska tietää ettei se me läpi.
minä ainkin soittaisin töihin jos hän sanoisi siellä olevansa.
hyvillä kantamilla teillä, jos mies soittaa jäävänsä ylitöihin sä heti tarkistat

heti?

sillähän o töaika päätynyt klo 16,30 ja pari kolme tuntia voi olla ylitöitä, koska renkaita EI ASENNETA MISSÄÄN ENÄÄ TÄHÄ AIKAAN.
Mitäs jos HERNETÄTI nyt ottaa auton ja käy tarkastamassa tilanteen? eli sä olet nyt varma että ap:n mies pettää? *päänhakkaushymiö*
 
No niin miten jotenkin arvasin että tämä menee tähän.
Mies soitti mulle 16.30 ja 20.30 työmaan puhelimesta.
Mulla ei ole mitään syytä epäillä pettämistä ja hernetäti voipi käydä tarkistamassa mieheni työpaikan netti sivuilta että miehen firmassa on 24 tunnin päivystys siitä huolimatta että liike menee kiinni klo 17.00.
Raskaalla kalustolla on rankat aikataulut ja niiden pitää saada renkaat kuntoon niin pian kuin mahdollista eikä niin että aina olisi aikaa odottaa että menee aamuun.
Mies kertoi kyllä miten eilen meni. Ja en turhaan ollut huolissani koska eräs työkalu oli suurin piirtein räjähtänyt käsiin ja siinä olisi voinut käydä huonosti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kujan katti:
Edelleen sanon, että varmasti renkaita asennetaan tähänkin aikaan jos tilaus tulee. Oma mies kuljetusliikkeessä ja todellakin joskus vievät autot sinne vasta illalla ja asentajat tekevät vaikka yölläkin töitä jos tarve vaatii!!
Ja tätähän on virkamies-toimistorottien mahdotonta ymmärtää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
heti?

sillähän o töaika päätynyt klo 16,30 ja pari kolme tuntia voi olla ylitöitä, koska renkaita EI ASENNETA MISSÄÄN ENÄÄ TÄHÄ AIKAAN.
Ootko ite rengasasentaja tai jotain? :whistle: Varmaan vieraissa on nuokin paikallisen huoltsikan ukot kun täys valaistus on päällä VIELÄ TÄHÄN AIKAAN...vaikka paikka muuten onkin jo kiinni.
Niillä on varmaan siel huoltsikalla kunnon orgiat menossa :p :whistle: ;) :LOL: .
Munkin mies varmaan pettää mua joka päivä, kun on töissä. Koska on tienpäällä, eikä yhtenäkään päivänä voi tietää monelt kotio saapuu :whistle:
Siis aikuisten oikeesti, heti epäillään pettämistä, jos myöhään sanoo olevansa töissä :headwall: . Täytyy vaan sanoo, et joillain on hyvä luottamus miehiin :headwall:
 
Fakta homma
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta homma:
JOKAINEN mies ja nainen pettää kun sopiva sauma sattuu kohdalle.
Ja ei todellakaan!!!!! Arvaa vaan onko sopivia tilaisuuksia ollut vaikka kuinka, molemmilla niin minulla kuin miehelläni ja kumpikaan ei ole pettänyt....yhdessä oltu 20-v
No tää mun kommenttihan oli silkka vitsi. Vähän kärjistin koko asiaa kun aina täällä on tapetilla mahdollinen pettäminen. Vai onkohan kyse siitä, että täällä on paljon petettyjä, jotka eivät sitä unohda...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta homma:
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta homma:
JOKAINEN mies ja nainen pettää kun sopiva sauma sattuu kohdalle.
Ja ei todellakaan!!!!! Arvaa vaan onko sopivia tilaisuuksia ollut vaikka kuinka, molemmilla niin minulla kuin miehelläni ja kumpikaan ei ole pettänyt....yhdessä oltu 20-v
No tää mun kommenttihan oli silkka vitsi. Vähän kärjistin koko asiaa kun aina täällä on tapetilla mahdollinen pettäminen. Vai onkohan kyse siitä, että täällä on paljon petettyjä, jotka eivät sitä unohda...

Veikkaisinpa että ennemminkin itsetuntovammaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta homma:
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta homma:
JOKAINEN mies ja nainen pettää kun sopiva sauma sattuu kohdalle.
Ja ei todellakaan!!!!! Arvaa vaan onko sopivia tilaisuuksia ollut vaikka kuinka, molemmilla niin minulla kuin miehelläni ja kumpikaan ei ole pettänyt....yhdessä oltu 20-v
No tää mun kommenttihan oli silkka vitsi. Vähän kärjistin koko asiaa kun aina täällä on tapetilla mahdollinen pettäminen. Vai onkohan kyse siitä, että täällä on paljon petettyjä, jotka eivät sitä unohda...

Veikkaisinpa että ennemminkin itsetuntovammaisia.
Näin minäkin ajattelen. Heti epäillään pettämisestä jos jumankauta äijä on puoli tuntia kauemmin kaupassa kun normaalisti :LOL:

 
ai varmaa tietoa vai?
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
miksi kaikki on heti epäilemässä??!! |O vaikka teidän mies pettäiskin niin ei kaikkien miehet todellakaan!

ja hernetäti: ei niitä renkaita pihalla pimeässä tartte laittaa, onhan noita auton korjaus halleja yms.. :headwall:
minä tiedän missä NalleKarhuäidin mies on töissä ja voin vaikka ajaa katsomaan, että onko se sillä vai ei.
minun mieheni ei ole pettänyt, ja jos sen tekee niin ei ainkaan noin jeppoisella verukkeella siä tee,koska tietää ettei se me läpi.
minä ainkin soittaisin töihin jos hän sanoisi siellä olevansa.
hyvillä kantamilla teillä, jos mies soittaa jäävänsä ylitöihin sä heti tarkistat

heti?

sillähän o töaika päätynyt klo 16,30 ja pari kolme tuntia voi olla ylitöitä, koska renkaita EI ASENNETA MISSÄÄN ENÄÄ TÄHÄ AIKAAN.
Meillä kuormikseen kyllä vaihdetaan siihen aikaan kun tarvii, liikkeessä, ja voin kertoa et jos vaikka just ison auton vanne on rikki tai muuten hankaluuksia, niin siinä ei kuule 3 tuntia ole aika eikä mitään, ja jos on useampi rengas niin tuo on ihan normaalia.
 

Yhteistyössä