Mies soitti 16.30 jäävänsä pariksi tunniksi ylitöihin...


Välillä kyllä herää kysymys, että mitä järkeä on edes olla parisuhteessa, jos joutuu koko ajan olla epäilemässä toista osapuolta pettämisestä...? Itse en ainakaan suottuisi elämään jatkuvassa epäluulossa tai pelossa. Eihän se ole mikään kunnollinen liitto.

Tässäkin aloituksessa AP selvästi mieheensä luotti tämän olevan töissä ja pelkäsi jotain sattuneen, niin eiköhän heti ole "kaikentietävät" täällä ilmoittamassa, että kyllä se nyt vaan niin on, että EI MISSÄÄN TEHDÄ TÖITÄ ENÄÄ TÄHÄN AIKAAN... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
minä vain mietin:
Miten rengasasentaja voi olla tähän aikaan töissä?
Mitä renkaita asennetaan vielä puolikmeneltä illalla?
Eihän edes rengasliikkeet ole auki tähän aikaan.
Minua ainkin epäilyttäisi kovasti.
Niin, ei ole auki asiakkaille.

Voi sun jeesus, kun heti on ukko jossain muna kädessä heilumassa palstamammojen mielestä.
Kun, uskokaa tai älkää mutta on yhä olemassa miehiä (ja naisia !) ketkä ei petä.
 
Hiili
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta homma:
JOKAINEN mies ja nainen pettää kun sopiva sauma sattuu kohdalle.
Ai jaa. Sopiva sauma? Kyllähän niitä saumoja olisi ollut. Mutta entä jos ei ole mielenkiintoa levittää jalkojaan joka saumassa ja joka pellelle.
 
justjuu
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
minä vain mietin:
Miten rengasasentaja voi olla tähän aikaan töissä?
Mitä renkaita asennetaan vielä puolikmeneltä illalla?
Eihän edes rengasliikkeet ole auki tähän aikaan.
Minua ainkin epäilyttäisi kovasti.
Niin, ei ole auki asiakkaille.

Voi sun jeesus, kun heti on ukko jossain muna kädessä heilumassa palstamammojen mielestä.
Kun, uskokaa tai älkää mutta on yhä olemassa miehiä (ja naisia !) ketkä ei petä.
Tai sitten ei avoinna niin että kukatahansa pääsee kävelemään ovesta sisään, vaan sovitut (meillä soitto ensin) pääsee portista sisään ja siitä käsittelyyn. Voi äiti tätä palstaa...! *takoo päätä seinään*
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mikään renkaidenvaihdon sesonkiaika nyt ei ole, kylläkään...
ei ole ei, eikä sesonkiaikaankaan niitä tähän eaikaan vaihdeta
voi kuule. sitten ,kun saa vaihtaa kesärenkaat alle,niin meijän ukon työpaikan pihalla on aamu5 ihan yöhön asti autoja,että kyllä ne tekee ne autotpois,koska rahaa ne siitä saa!!!!
 
vieras
Minä teen iltaisin keikkatöitä. Minkähän takia mies vaan luottaa eikä soittele tarkistussoittoja tms.... Eikä tulisi pettäminen itsellä mieleen, vaikka sopiva "sauma" tulisi eteen. Elämä opettaa - ei tulisi mieleen tärvellä mitään niin arvokasta kuin parisuhde :).
 

Yhteistyössä