H
hohhoijaa
Vieras
Voi jessus tuota ukkoa, suuttuu niiiiiin pienistä. Olen jo pitkään puhunut että aion ostaa täksi talveksi itselleni kengiksi maiharit, ja nyt kun olin kaupungilla niin menin kenkäkauppaan ja ostin sellaiset. No, sitten kun soitin miehelle vähän myöhemin ja kerroin siinä sivussa että löysin viimein ne maiharit itselleni niin mies meni ihan hiljaiseksi ja sitten alkoi raivota että voi vitun vitun vittu kun sä menit ne ostaan, että hän oli nettikaupasta tilannut sulle aidot Dr.Martensit synttärilahjaksi ja nyt koko homma on pilalla. Yritin änkyttää siihen väliin, että se on vähän riskaabelia tilata kenkiä toiselle nettikaupasta kun munkin piti sovittaa varmaan kymmentä paria ennen kuin löysin sopivat mut mies suuttui tästä vaan entistä enemmän ja lopuksi vaan toisteli hyvin happamaan sävyyn että "No, ei sille sit mitään enää voi, pakko pyytää sieltä nettifirmasta rahat takaisin, mitä mä nyt sulle keksin lahjaksi".
Mä olin aivan että voi vittu mikä ääliö, en onneksi sanonut mitään hänelle vaan sanoin että nähdään kotona illalla. Nyt sitä sit jurppii koko illan tää kenkäasia ja todennäköisesti suivaantuu heti kun näkee nuo mun uudet kengät eteisessä.
Mä olin aivan että voi vittu mikä ääliö, en onneksi sanonut mitään hänelle vaan sanoin että nähdään kotona illalla. Nyt sitä sit jurppii koko illan tää kenkäasia ja todennäköisesti suivaantuu heti kun näkee nuo mun uudet kengät eteisessä.