Mies sitten suuttui verisesti kengistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijaa

Vieras
Voi jessus tuota ukkoa, suuttuu niiiiiin pienistä. Olen jo pitkään puhunut että aion ostaa täksi talveksi itselleni kengiksi maiharit, ja nyt kun olin kaupungilla niin menin kenkäkauppaan ja ostin sellaiset. No, sitten kun soitin miehelle vähän myöhemin ja kerroin siinä sivussa että löysin viimein ne maiharit itselleni niin mies meni ihan hiljaiseksi ja sitten alkoi raivota että voi vitun vitun vittu kun sä menit ne ostaan, että hän oli nettikaupasta tilannut sulle aidot Dr.Martensit synttärilahjaksi ja nyt koko homma on pilalla. Yritin änkyttää siihen väliin, että se on vähän riskaabelia tilata kenkiä toiselle nettikaupasta kun munkin piti sovittaa varmaan kymmentä paria ennen kuin löysin sopivat mut mies suuttui tästä vaan entistä enemmän ja lopuksi vaan toisteli hyvin happamaan sävyyn että "No, ei sille sit mitään enää voi, pakko pyytää sieltä nettifirmasta rahat takaisin, mitä mä nyt sulle keksin lahjaksi".

Mä olin aivan että voi vittu mikä ääliö, en onneksi sanonut mitään hänelle vaan sanoin että nähdään kotona illalla. Nyt sitä sit jurppii koko illan tää kenkäasia ja todennäköisesti suivaantuu heti kun näkee nuo mun uudet kengät eteisessä.

Kyllä muakin ottais päähän, jos olisin tilannut puolisolleni jonkun lahjan. Mutta en mä nyt ehkä noin pahasti hernettä vetäis nenään, eihän se SUN syy ollut. Huonoa tuuria vain.

Onhan se vallan jeesuksenmoinen uhraus kyllä ylipäätään lahjaa hankkia... :snotty:

Tulee vaan mieleen yksi miehillä joskus tapaamani taipumus, että suututaan jos anteeksipyyntöön ei vastata hurraten että tottakai saat. Mitä pirun anteeksipyytämistä semmoinen on, mihin on pakko suostua?

Miehes varmaan suivaantu enemmän siitä että hänen lahja yllätyksensä meni pilalle, ei niinkään niistä kengistä. Oli varmaan niin onnellinnen kun keksiny eukolle hyvän lahjan ja sä tavallaan pilasit koko jutun. :laugh:

Kuulostaa ihan mun mieheltäni. Se kans "suuttuu" jos jokin pienikin asia menee eri tavalla kuin se on suunnitellut. Eli ongelma on pohjimmiltaan siinä että kokee että elämänhallinta pettää kun joku arkipäivän homma menee eri tavalla kuin on etukäteen ajatellut. Esim. mieheltäni meni pasmat täysin sekaisin viime viikolla kun kävi ilmi että hän on muistanut päiväkodin vanhempainillan ajankohdan väärin. Vaikka se ei mitenkään vaikuttanut mihinkään ( eii siis ollut päällekäisiä menoja tms.). Hän vouhotti koko päivän kuinka hänelle on annettu väärää informaatiota eikä mihinkään voi luottaa, että mitäs jos olisi ollut jotain menoa sille päivälle. Ei auttanut vaikka yritin sanoa että onneksi ei ollut mitään menoa. Hohhojaa täälläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä muakin ottais päähän, jos olisin tilannut puolisolleni jonkun lahjan. Mutta en mä nyt ehkä noin pahasti hernettä vetäis nenään, eihän se SUN syy ollut. Huonoa tuuria vain.

Niinpä..

Mut kummat on sulle mieleisemmät? Ne mitkä ostit vai ne mitkä olit saamassa lahjaksi? Koska kai niistä voi palauttaa kummat vaan haluaa..

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Miehes varmaan suivaantu enemmän siitä että hänen lahja yllätyksensä meni pilalle, ei niinkään niistä kengistä. Oli varmaan niin onnellinnen kun keksiny eukolle hyvän lahjan ja sä tavallaan pilasit koko jutun. :laugh:

Mä luulen kans, et se ketutus kumpuaa tästä asiasta. Meinaa ottais muakin päähän, toki en kyl ukolle suuttuis, eihän se mun ylläristä voi tietää..

Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niinpä..

Mut kummat on sulle mieleisemmät? Ne mitkä ostit vai ne mitkä olit saamassa lahjaksi? Koska kai niistä voi palauttaa kummat vaan haluaa..

Joo kyllähän mä olisin voinut palauttaa ostamani kengät mut ne on niin hyvät etten halua... Ja siitäkin syystä että en ikinä uskalla tilata kenkiä nettikaupasta kun ne koot heittelee ja vaihtelee niin paljon, sehän vasta olisikin ollut hirveää jos ne miehen lahjaksi antamat kengät olisi olleet väärän kokoiset! Sitten olisi joko pitänyt vaihtaa ne sen nettifirman kautta ja ukko olis marmattanut minkä ehtii, tai sitten mä olisin joutunut väkisellä talsimaan epäsopivissa kengissä rakot kantapäissä.. Molempi pahempi. Eli viime kädessä oli järkevintä että mä sovitan ja ostan sellaiset kengät jotka haluan kuin että äijä menee ja tilaa jotkut sikakalliit kengät nettifirmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:

Mä luulen kans, et se ketutus kumpuaa tästä asiasta. Meinaa ottais muakin päähän, toki en kyl ukolle suuttuis, eihän se mun ylläristä voi tietää..

Joo kyllä mä ymmärrän että siitähän se äijä on viime kädessä suuttunut enkä siksi edes viitsinyt sanoa mitään takaisin, ihmettelin vain että miten se voi riehaantua noin paljon?!? Ja musta oli aika epäkohteliasta purkaa se harmitus muhun, eihän se mun vika ollut millään tapaa. Jos mulle olisi käynyt noin niin olisin vaan pitänyt pokkani ja sanonut ukolle että kiva juttu kun löysit kengät, ja sitten kaikessa hiljaisuudessa perunut sen nettikaupan ja ostanut jotain muuta.

No tässähän se pointti justiin tulee. Eli ei miehilläkään pitäisi olla lupaa tommoiseen syntipukin pitoon. Ja siihen soisin kyllä kanssanaisten kiinnittävän huomiota, etteivät hyväksy mieheltä tuommoisia lapsellisuuksia juur sen enempää kuin iteltään. Sitä vaan ei tartte tulla kiukuttelemaan lahjan saajalle siitä, jos lahja meni jotenkin pieleen. Kunnioitusta pitää olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:

No tässähän se pointti justiin tulee. Eli ei miehilläkään pitäisi olla lupaa tommoiseen syntipukin pitoon. Ja siihen soisin kyllä kanssanaisten kiinnittävän huomiota, etteivät hyväksy mieheltä tuommoisia lapsellisuuksia juur sen enempää kuin iteltään. Sitä vaan ei tartte tulla kiukuttelemaan lahjan saajalle siitä, jos lahja meni jotenkin pieleen. Kunnioitusta pitää olla.

No ei tietenkään. Ja kun en nyt ap:n miestä tunne, nii en sen paremmin voi sanoo; mutta jotkut ihmiset näyttää tunteensa vähän räväkämmin ja jotkut nielee tollasen pettymyksen hiljaa mielessänsä. Ja sit on kaikki välimallin säätäjät. :D Mut joo, siis ihan samaa mieltä olen, että ei se ap:n vika ole, eikä miehen pitäis ap:lle suuttua. Ymmärtäähän sen että harmittaa ja sitä varmaan sit purkaa, mut keino on väärä. Nii ja eikös se naiset niin oo, että lahjan saajalla on aina oikeus suuttua? ;)

No sinähän voisit kiittää miestäsi kauniista ajatuksesta ja pahoitella että yllätys meni pilalle. Ja sitten sanoa tuon mitä täälläkin että nettikaupsta on vähä huono tilata kun ei pääse sovittaan. Kiva ajatushan miehelläsi kuitenkin oli sulle ne kengät ostaa kun olit itse vielä sanonut et haluat sellaiset. Varmaan oli niin pettyny siihen et yllätys meni pilalle et siksi reagoi vähä turhan voimakkaasti.

Yhteistyössä