Mies sitten kertoi että ällötän sitä :((((

  • Viestiketjun aloittaja rv36-
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onneksi olin pullea jo silloin kun tapasin mieheni. Kamalaa jos suhteessa toinen arvostelisi toisen painoa tai ulkonäköä ja ihan missä vaan tilanteessa. Raskausaikana varsinkin. Valitettavasti miehelläsi taitaa olla muuta mielessä. Jos petti jo alkusuhteessa niin ei kilot siihen vaikuttaneet. Jotain muuta täytyy olla...
 
vieras
Matta asiahan on niin, että me tykätään kaikki erilaisista asioista. Läski on rumaa todella monen mielestä, ainoastaan tyhmää on sanoa se raskaana olevalle naiselle.
Itse lihoin vain 8kg koko aikana ja sekin inhotti minua, en todellakaan halua, edes raskaana ollessani, näyttää muumimammalta.
Muistan myös veljeni kerran puhuneen, kuinka häntä ällöttää katsoa läskiä vaimoa(raskaana silloin), mutta hänellä oli järkeä pitää suunsa kiinni. Totuus tekee kipeää.
 
no hän sanoi sen suoraan että läskinä et häntä viehätä.... kyllä hänen pitäisi ymmärtää se että olet raskaana ja se on normaalia että lihoo, sano se hänelle. taitaa olla aika pinnallinen paska tuo sun ukkos jos tuollasta vaan ajattelee....

suhteen alussa petti sua ja nyt teet sellaselle lasta???? mä epäilen että joku päivä olet täällä itkemässä sitä että se taas petti sua :ashamed:

Koska kun se vauva tulee sulla oikeesti menee kaikki aika lapselle ja sä et pääse mihinkään mies kyllä pääsee ja sä ootat vauvan kanssa kotona. sanottu kokemuksen syvällä rintaäänellä.
 
AP
Haluaisin kommentoida muutamalle: olen ollut tosi hoikka ja rasvaprosenttini on ollut pieni. mies varmaan luuli että pysyn samanlaisena raskaudesta huolimatta vai? miksi ihmeessä haluta lapsi jos pitää isoa vatsaa ällöttävänä ja naistaan vastenmielisenä??
 
kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Haluaisin kommentoida muutamalle: olen ollut tosi hoikka ja rasvaprosenttini on ollut pieni. mies varmaan luuli että pysyn samanlaisena raskaudesta huolimatta vai? miksi ihmeessä haluta lapsi jos pitää isoa vatsaa ällöttävänä ja naistaan vastenmielisenä??
Varovainen arvio: Mies on halunnut isäksi eikä mielessä ole käynytkään, että asia voisi liittyä jotenkin hänen ihailemaansa naisvartaloon..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
totuus satuttaa joskus
No millään ei pystykkään niin pahasti satuttamaan kuin totuudella. :/
Ei taida nyt oikein tajuta totuutta ollenkaan.

Jos mies sanoo näin "no se ei liho tollaseks läskiksi vaan kuluttaa ne, mua ällöttää läskit" Niin on aika kaukana totuudesta. Raskausmaha ei todellakaan ole läskiä vaan lasta, lapsivesiä ja turvotusta yms. mikä on normaalia raskauteen. Läski on kaukana 15kg painon noususta raskauden myötä hoikalle ihmiselle.
 
AP
Aika hankala tilanne täällä kotona, kun en halua edes että mies edes katsoo minuun tai koskee. vaikuttaa olevan pahoillaan (tuskin tää ilmapiiri on kellekään kiva) mutta koen oloni niin loukatuksi että vaikea sanoa mitään :(
 
ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Aika hankala tilanne täällä kotona, kun en halua edes että mies edes katsoo minuun tai koskee. vaikuttaa olevan pahoillaan (tuskin tää ilmapiiri on kellekään kiva) mutta koen oloni niin loukatuksi että vaikea sanoa mitään :(
Mitäs sitten kun vauva on syntynyt ja on jonkinlainen mahdollisuus että mahaan jää ainakin hetkeksi ylimääräistä? Jaksatko kuunnella miehesi *ittuilua siitä?
Synnytyksen jälkeen olin itse ainakin hormooneista tosi herkkänä ja otin kaiken todella helposti itseeni vaikkei kukaan mitään pahasti sanonutkaan.
 
tupu
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
totuus satuttaa joskus
No millään ei pystykkään niin pahasti satuttamaan kuin totuudella. :/
Ei taida nyt oikein tajuta totuutta ollenkaan.

Jos mies sanoo näin "no se ei liho tollaseks läskiksi vaan kuluttaa ne, mua ällöttää läskit" Niin on aika kaukana totuudesta. Raskausmaha ei todellakaan ole läskiä vaan lasta, lapsivesiä ja turvotusta yms. mikä on normaalia raskauteen. Läski on kaukana 15kg painon noususta raskauden myötä hoikalle ihmiselle.
Asiaa!!! Mitä ihmeen tekemistä on läskeillä ja raskaudella? Ap:lle, leuka ylös ja nauti viime hetkistä, kun saat kantaa vauvaasi suojassa nahan alla! (voi piru kun puskee vauvakuumetta, kun ajatteleekaan ihanaa vauvamassua..)
 
mamis
Mikä mies sulla! Onnee vaan miesvalintasi kanssa. Miten jotkut tyytyy tohon???? Musta suhde ei oo todellakaan normaali, hyvä ja onnellinen, jos siinä voidaan puhua noin loukkaavasti toiselle. Jos on sydäntä sanoa toiselle noin pahasti, niin se ei ole todellista rakkautta. Ja vielä pettääkin...
 
Hei ap
Niinkuin joku tuossa ehdottikin, lähden nyt tekemään tyttökaverisi kanssa jotain hauskaa; meette kahville/lenkille turisemaan tai shoppailemaan tai leffaan. Pidät HAUSKAA ja jätät sen ukkos vähäksi aikaa kotiin miettimään.

Ja juu, läskit ja raskaus tosiaan on ihan eri asia. Minusta sinun painonnoususi on ollut ihan keskivertoa, noin suurimmalla osalla muistakin raskaana olevista asia menee.
 
Voi tsiisus mitä miehiä! Ei ole näköjään pienintäkään hajua miten naista kunnioitetaan! Mä en tajua miten voi odottavalle äidille sanoa noin.. Jos on noin tyhmä ettei tajua sitä että odottava äiti pyöristyy niin huhhuh. Entäs sitten synnytyksen jälkeen jos on arpia ja vatsa roikkuu? Entä jos alapäähän tulee pahoja repeämiä? Miten tollainen teinipoika sen käsittää? Tosi törkeä.. Musta tuntuu pahalta teidän puolesta. Yrittäkää nauttia raskaudesta ja ihanista vatsoistanne, olette ihania juuri sellaisena kun olette muistakaa se :hug: :hug:
 
LEP
Mä oisin varmaan näissä raskaushuuruissani jo iskenyt nyrkillä miestä silmään, kun noin loukkaisi!! :kieh: Et todellakaan ole liian herkkis, vaan miehesi on idiootti. 15kg painonousua tuossa vaiheessa raskautta ei ole juuri mitään noin hoikalla ihmisellä. |O Mitä se miehesi oikein kuvittelee raskaudesta? Että maha ei kasva yhtään, eikä vauva? :eek:

Kyllä itsekkin olisi tuollaisista sanoista todella loukkaantunut miehelleni ja saisi varmasti miettiä sanojaan aika kauan ilman että minä osoittaisin mitään huomiota häntä kohtaan. Onneksi oma mieheni ei ole tuollaisia typeryyksiä laukonut suustaan, vaan on pitänyt kasvavaa masua vaan kauniina ja ymmärtää että painoa tulee raskaudessa väkisinkin, ilman että sen pitäs läskiä olla. :snotty:

Jaksamista sinne Ap!!
 
Siinaliina
Alkuperäinen kirjoittaja mamis:
Mikä mies sulla! Onnee vaan miesvalintasi kanssa. Miten jotkut tyytyy tohon???? Musta suhde ei oo todellakaan normaali, hyvä ja onnellinen, jos siinä voidaan puhua noin loukkaavasti toiselle. Jos on sydäntä sanoa toiselle noin pahasti, niin se ei ole todellista rakkautta. Ja vielä pettääkin...
Mistä sen voi tietää ihmisestä eka silmäyksellä että onko LOISTAVA MIES JA ISÄHAHMO. Kaikki ovat alussa hyvinkin kohteliaita yms. Olisipa tuo niin ihanaa kaikkien ihmisten löytää se oikea heti ensimmäisenä..
Luuletko että minäkään haluan tuhlata aikaani tollasiin luusereihin?? Mutta silti tuollainen paljastuu vasta yhteiselon myötä jota kestänyt joku pari vuotta ellei päällekin..

Tottakai minä tahtoisin heti rinnalleni miehen joka on kohtelias,arvostaa mua ja on kaikin puolin loistava.. kukapa ei tahtois?
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
totuus satuttaa joskus
No millään ei pystykkään niin pahasti satuttamaan kuin totuudella. :/
Hei haloo!
Ap:n painoindeksi on nytkin vain 25 (eli normaali), vaikka on viimesillään raskaana. Tällä ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä.
Ja jos yleisesti ottaen, totuudenkin voi sanoa niin monella eri tavalla.
 
mamis
Alkuperäinen kirjoittaja Siinaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja mamis:
Mikä mies sulla! Onnee vaan miesvalintasi kanssa. Miten jotkut tyytyy tohon???? Musta suhde ei oo todellakaan normaali, hyvä ja onnellinen, jos siinä voidaan puhua noin loukkaavasti toiselle. Jos on sydäntä sanoa toiselle noin pahasti, niin se ei ole todellista rakkautta. Ja vielä pettääkin...
Mistä sen voi tietää ihmisestä eka silmäyksellä että onko LOISTAVA MIES JA ISÄHAHMO. Kaikki ovat alussa hyvinkin kohteliaita yms. Olisipa tuo niin ihanaa kaikkien ihmisten löytää se oikea heti ensimmäisenä..
Luuletko että minäkään haluan tuhlata aikaani tollasiin luusereihin?? Mutta silti tuollainen paljastuu vasta yhteiselon myötä jota kestänyt joku pari vuotta ellei päällekin..

Tottakai minä tahtoisin heti rinnalleni miehen joka on kohtelias,arvostaa mua ja on kaikin puolin loistava.. kukapa ei tahtois?
Mistä hitosta te ootte puhuneet noi vuodet...? Säästä???? Älkää hitto koettako elää ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi puhua AIVAN kaikesta aivan alusta asti ja jota ei voi oppia tuntemaan yhtä hyvin kuin omia ajatuksiaan. Käy noin kun yrittää vängällä väärän ihmisen kanssa.

 
vieras
Mitähän ap:n mies sanoo synnytyksen jälkeen???!!! Kun se maha ainakin hetkeksi repsahtaa...
Täytyy sanoa, että ihminen , jolle ulkonäkö on noin tärkeää, ei ansaitse vaimoa eikä vauvaa.
Mä olin esikoista odottaessani 164cm ja 62kg (lähtöpaino siis). Painoa tuli reilu 10kg lisää ja yhtään ei ollut liikaa enkä tuntenut oloani edes lylleröksi.
Nyt sitten usemman lapsen jälkeen on ylipainoa 20kg ja olo tuntuu läskiltä( ja sitä se tietysti onkin), mutta ikinä ei ole mies haukkunut tai nälvinyt kiloista. Päin vastoin, kun olen itse itseäni moittinut, on sanonut, etteä ei tuo nyt ole suuri asia ja häntä ei haittaa.
 
:hug: mulle kävi kans vähän samal taval,tosin mä jo ihan raskauden alus sain kuulla noit haukkuja,ja sitä et mun pitäs heti laihtua kun vauva syntyy n.20kg :ashamed: ja kaikkea muutakin,toi mies kun sit lopuks paljastui pinnalliseksi peeksi :headwall: tiedän tunteen,kuinka paljon rakas ihminen voikaan sanoilla satuttaa :'(
 
ems
Ärsyttävä ukko, suoraan sanottuna ! Ei rakkaus katso kiloja ja sitäpaitsi raskaus aikana lihotaan haluttiinpa taikka ei. Ja raskaus arpia tulee ja jne. Ihminen muuttuu ja muuttuu synnytyksen jälkeenkin. Olin aikoinani sairaalassa saamassa yhtä lapsistani (minulla 4 lasta) ja naapuripetissä nainen joka oli synnyttänyt keisarileikkauksella, sen aviomies tuli sitä naista kattoon ja totes kuuluvaan ääneen että EKKAI SÄÄ VAAN JÄÄ TON NÄKÖSEKS ? Hemmetti että teki mieli tintata sitä miestä kuonoon ! Itse olin hoikka ennen raskauksia, sit lihosin ja neljännen jälkeen taas laihduin. Mun ex mies ei kertaakaan sättinyt lihavuudesta taikka laihuudesta, mutta heh... mikään kun ei ole kuitenkaan hyvin koskaan niin sanoi mulle että hitto ku te suomalaiset ootte ruman värisiä ! (ex mies intialainen )... mitenkäs sitä väriä muuttamaan ?!!!!
 

Yhteistyössä