Mies sitten kertoi että ällötän sitä :((((

  • Viestiketjun aloittaja rv36-
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Jos mun mies koskaan sanois mulle noin pahasti niin en usko että voisin elää enää sen kanssa. Mulle on yhteiselomme aikana tullu aika paljon enemmän painoa kuin tuo 15 Kg ihan ennen raskauksia ja koskaan ei ole kiloistani huomauttanu.
Joskus on tosi vaikee käsittää että noin pinnallisia ja ymmärtämättömiä ihmisiä edes on kuin ap:n mies. Ja voit sanoa sille keskenkasvuiselle ukolles että sä et aiheuta lapselle diabetestä (edes äidin raskausajan diabetes ei aiheuta lapselle diabetestä vaikka verensokeri olis jatkuvasti korkeampi kuin normaalisti) eikä tuolla painonnousulla muutakaan vahinkoa saa aikaan.

Onnea vaan tulevaan elämään tuollaisen miehen rinnalla...
 
juu
aiika kus* pää!! raskaana olevalle ei sanota noin ei ikinä..siis mie oisin litassu turpiin ...

toinen juttu että ei paljon muuten siunkaan miestä ilottais jos virtsarakkoo painas laps 24/7 ja sit viel ois tullu ylimääräsiä.. ja ois pakko olla tupakatta.. siis jos polttais..

kuule.. miulla tuli yli 20kg liikkaa esikolla eikä nää muutkaan ole pienenä pitäny raskauden ajan..onneks on itsesuojelu vaistoo miehellä ja pitäny mölyt mahassaan!

:hug: oot muuten ihan hurjan kaunis ja täyteläinen oikeen sopusuhtanen ja muutenkin kaikista kaunenin nainen.. :D tämmöstä mie aina ajattelin kun olen ollut raskaana.. vaikka olinkin PALJON PAINAVAMPI kuin sie :hug:
 
Risto
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi 23+2:
No sulla mies pahoittelee.. (en sano sillä että et saisi pahoittaa mieltäsi..)
vaan siisitse olen kans raskaana,mies ei halua seksiä mun kans,ei mistään syty ja sanoi kans että ällötän sitä yms.. eikä edes pahoitellut.. ja muutenkin kun olen herkkänä raskaudesta niin hän saattaa sanoa jotai siihen vielä mollatakseen lisää,minä sitten itken yksin makkarissa ja mies vaan kattoo telkkaria eikä pyydä anteeksi tai edes lohduta..

Kun riidellään niin aina kaikki on mun syy,ja hänen vittumaisuus johtuu muka mun käytöksestä,ja kun siis kaiken kotityön teen yksin ja siis kokoajan olen hälle kiltti ja kun mainitsen että koska mulle oltais vastapainona kilttejä niin hän tokaisee että kun olen niin vittumainen ja pahalla päällä niin ei hänkään mua hyvin kohtele..

Miten saan sen tajuamaan että mun pahapäisyydet yms johtuu siitä että olen hälle kuin ilmaa,kuin hänen äitinsä joka pesee pyykit,ruokkii,ja antaa lämpöisen kodin yms..

Siis olen hälle useasti sanonu noista.. mutta ei jaksa enään tollasta..
Rakastan häntä mutta en tahdo että minua kohdellaan tällä tavalla.. siis jotenkin alistavasti yms.
Ihan ensiksi ei millään pahalla, mutta niinkuin kirjoitit käyttäydyt kuin hänen äitinsä: Kuka nyt äitinsä kloonia haluaisi panna? Ja sit vielä alentuvasti anelet voisiko sulle olla kiltti ei semmoinen miehessä intohimoa herätä ei vaikka olisi kuinka kaunis ja vieläpä laihakin.
Tiedän satavarmasti, että et tarkoita mitään pahaa päinvastoin, mutta minua ainakin vituttaisi katsoa naista joka alentuvasti marttyyrinkruunu päässään pyykkää ja siivoaa ja odottaa siitä tähteä rintaansa.
Hanki oma elämä; harrastuksia jotka kohottavat itsetuntoasi, jätä osakotihommista tekemättä pyri olemaan iloinen ja tyytyväinen OMAAN (ei miehesi) elämään. Älä mene sinne makuuhuoneeseen makaamaan ja itkemään vaan nosta leuka pystyyn ja lähde raittiiseen ulkoilmaan tai tyttökaverin luokse tai shoppailemaan.
tämä kaikki heijastuu kyllä teidän yhteiseenkin taipaleeseenne.
 
mie
voi voi... en voi kuin kuvitella kuinka pahalta tuntuu... oma mieheni ei ole kuin kehunut varsinkin raskauden aikana kehoani ja oli tosi hyvä mieli kaikkine kiloineni vaikka olin kuin norsu lopuksi :D
 
jotain rajaa
Siis mitä hemmettiä sun mies on ajatellu!?! Oikeesti,pistä ukko hetkeks ulkoruokintaan. Mä oon lihonu tähän mennessä raskaussa 26vkoa ni 15 kiloa ja tunnen itseni ihan norsuksi. Silti mies kannustaa mua,kehuu mua kauniiks,haluaa olla lähellä ja harrastaa seksiä. Jotkut vaan lihoo ja himoitsee karkkia kun ovat raskaana,sitä ei voi rimppakintut ymmärtää ja tuleehan se 12 kiloa melkein terveydenkin kannalta. Itse odotan että pääsen raskauden jälkeen tiputtamaan kilot pois ja mies sanookin,että eihän tämä ole kuin väliaikaista.
 
vieras
Mä olen aina ollut aika isokokoinen. Mutta ei mua raskauden aikana oma ulkomuotoni inhottanut yhtään. Itseäni nimitin loppuraskaudesta Keikoksi, olo kun oli just niin sulava. Ja mies kun otti ihan viimeisillä raskausviikoilla kuvia minusta (mahasta siis lähinnä), niin totesi, että pitääpä ottaa laajakulmakamera käyttöön. Mua nauratti niin, että meinas pissit tulla housuun (no siinä tilassa ei mikään ihme).

Mun pointti on siinä, että monenlaista voi sanoa, mutta se edellyttää kyllä että suhde on kunnossa. Terveessä parisuhteessa kyllä kumpikin osapuoli tietää toisen kipupisteet ja osaa niitä kunnioittaa.
 
vieras
Minun on pakko sanoa, etten olisi suhteessa ihmisen kanssa, joka kykenisi sanomaan minulle tuolla tavalla ilkeästi. Olen tosi surullinen puolestanne. Toivon teille sellaista itsekunnioitusta, että EDELLYTTÄISITTE parempaa kohtelua. Kannattaa tosiaan oikeasti etsiä lähelle ihmisiä, jotka tukevat itsetuntoa, välittävät eivätkä lyttää. Ja mikä on "totuus" milloinkin, on kovin suhteellista näköjään. Harva kaljamahainen juoppo mies kestäisi kuulla selvää totuutta itsestään... Miksi ap:n mies katsoi asiakseen sanoa noin typeriä asioita. Pitää olla melkoisen täydellinen ihminen itse, kun kehtaa tuollaista laukoa.
 
Wide
Ap. mies tuntuu aika epäluotettavalta ja itseään täynnä olevalta. Tuleekin yksi tuttu mieleen :/
Ihmisethän kohtelee just silleen miten antaa kohdella eli Heidin kanssa nokka pystyyn ja opetelkaa oma arvonne !
Se alkaa syömään teitä päivä päivältä enemmän että toinen vähättelee ja morkkaa.
Kukaan ei ansaitse sitä.
 
Marja
Alkuperäinen kirjoittaja Risto:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi 23+2:
No sulla mies pahoittelee.. (en sano sillä että et saisi pahoittaa mieltäsi..)
vaan siisitse olen kans raskaana,mies ei halua seksiä mun kans,ei mistään syty ja sanoi kans että ällötän sitä yms.. eikä edes pahoitellut.. ja muutenkin kun olen herkkänä raskaudesta niin hän saattaa sanoa jotai siihen vielä mollatakseen lisää,minä sitten itken yksin makkarissa ja mies vaan kattoo telkkaria eikä pyydä anteeksi tai edes lohduta..

Kun riidellään niin aina kaikki on mun syy,ja hänen vittumaisuus johtuu muka mun käytöksestä,ja kun siis kaiken kotityön teen yksin ja siis kokoajan olen hälle kiltti ja kun mainitsen että koska mulle oltais vastapainona kilttejä niin hän tokaisee että kun olen niin vittumainen ja pahalla päällä niin ei hänkään mua hyvin kohtele..

Miten saan sen tajuamaan että mun pahapäisyydet yms johtuu siitä että olen hälle kuin ilmaa,kuin hänen äitinsä joka pesee pyykit,ruokkii,ja antaa lämpöisen kodin yms..

Siis olen hälle useasti sanonu noista.. mutta ei jaksa enään tollasta..
Rakastan häntä mutta en tahdo että minua kohdellaan tällä tavalla.. siis jotenkin alistavasti yms.
Ihan ensiksi ei millään pahalla, mutta niinkuin kirjoitit käyttäydyt kuin hänen äitinsä: Kuka nyt äitinsä kloonia haluaisi panna? Ja sit vielä alentuvasti anelet voisiko sulle olla kiltti ei semmoinen miehessä intohimoa herätä ei vaikka olisi kuinka kaunis ja vieläpä laihakin.
Tiedän satavarmasti, että et tarkoita mitään pahaa päinvastoin, mutta minua ainakin vituttaisi katsoa naista joka alentuvasti marttyyrinkruunu päässään pyykkää ja siivoaa ja odottaa siitä tähteä rintaansa.
Hanki oma elämä; harrastuksia jotka kohottavat itsetuntoasi, jätä osakotihommista tekemättä pyri olemaan iloinen ja tyytyväinen OMAAN (ei miehesi) elämään. Älä mene sinne makuuhuoneeseen makaamaan ja itkemään vaan nosta leuka pystyyn ja lähde raittiiseen ulkoilmaan tai tyttökaverin luokse tai shoppailemaan.
tämä kaikki heijastuu kyllä teidän yhteiseenkin taipaleeseenne.
asiaa...
 
Oikeastikko tää on totta???

un neuvolalääkäri,miespuolinen haukkui mut ihan pystyyn kun olin puoliväliin raskautta lihonut liki 10kg.

Itkin tätä miehelleni ja se meinas oikeasti mennä mukiloimaan sen lekurin...miehen kuuluisi kannustaa sua ja olla tukena,helvetti sentään,sehän on teijän yhteinen lapsi!!
 
vv
Hohhoijakkaa, mistä näitä miehiä löytyy? Monesti pelkkä tupakan lopettaminen lihottaa, mut sä oot RASKAANA!! 15kg ei oo mahdottoman paljoa, itselle tuli 25 kg ja sain sen nopeasti poiskin.
 
vieras
Tiedän kyllä tunteen. Mä mietin raskauden aikana et onko mies jotenkin tylympi ja etäisempi vai kuvittelenko vaan. Ei ollu montaa päivää ilman että itku olis tullut. Ei se koskaan ulkonäköäni haukkunut mutta jotenkin sen ajatukset sitä kohtaan aisti käytöksestä. Tarvitsen muutenkin paljon läheisyyttä ja raskausaikana sitä olisi halunnut sitäkin enemmän. Aika hiljaista kuitenkin oli sen suhteen. Hormonit kun jyllää niin ei jaksaisi kuunnella miehen typeriä möläytyksiä. Kateeksi kävi niitä kavereita jotka puhuivat miten mies kehuu uusia muotoja ja illat silittelee mahaa.
 
Mara
Mieshän sanoi, että häntä inhottaa läski et sinä! Ja kaiken lisäksi halusi hyvitellä asiaa. Olisiko parempi että hän valehtelisi hampaat irvessä.
Miettikää asiaa miehen kannalta jos häntä läski inhottaa vaikka kuinka yrittäisi asialle tehdä jotain niin on varmasti hankala olla rakastamansa naisen lähellä; ei halua loukata tietentahtoen, mutta silti olla rehellinen. Eihän sille mitään voi jos ei vaan yksinkertaisesti tykkää ylipainosta! Miehet kun ovat paljon visuaalisempia parisuhteessa.
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja Mara:
Mieshän sanoi, että häntä inhottaa läski et sinä! Ja kaiken lisäksi halusi hyvitellä asiaa. Olisiko parempi että hän valehtelisi hampaat irvessä.
Miettikää asiaa miehen kannalta jos häntä läski inhottaa vaikka kuinka yrittäisi asialle tehdä jotain niin on varmasti hankala olla rakastamansa naisen lähellä; ei halua loukata tietentahtoen, mutta silti olla rehellinen. Eihän sille mitään voi jos ei vaan yksinkertaisesti tykkää ylipainosta! Miehet kun ovat paljon visuaalisempia parisuhteessa.
No minusta miehen ei olisi tarvinnut sanoa noin. Että ällötän häntä. Hän kertoi että olen vastenmielinen vaikka vatsassani on hänen lapsensa. Mies itse halusi lasta ja eiköhän hän tiennyt että mahasta tulee iso, tissit kasvaa ja lantio levenee.

En jaksa itkeä enää mutta olen loukkaantunut ja pidän nyt mieheä itseään vastenmielisenä.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja Mara:
Mieshän sanoi, että häntä inhottaa läski et sinä! Ja kaiken lisäksi halusi hyvitellä asiaa. Olisiko parempi että hän valehtelisi hampaat irvessä.
Miettikää asiaa miehen kannalta jos häntä läski inhottaa vaikka kuinka yrittäisi asialle tehdä jotain niin on varmasti hankala olla rakastamansa naisen lähellä; ei halua loukata tietentahtoen, mutta silti olla rehellinen. Eihän sille mitään voi jos ei vaan yksinkertaisesti tykkää ylipainosta! Miehet kun ovat paljon visuaalisempia parisuhteessa.
Kuka on sanonut että ap on YLIPAINOINEN? Jos mulle tulis nyt 15kg, en ois ees lievästi ylipainoinen vaan ihan normaalipainoinen edelleen.
 
ap
Eikä mua tosiaan tuo ällöttäminen pelkästään loukannut vaan myös tuo diabetesasia :/... tuntuu ettei miehellä ole hajuakaan miten vaikeaa se tupakasta eroon pääseminen oli eikä hän ole huomannut näköjään muitakaan elintapoihin liittyviä parantuneita asioita (vähensin kahvia, alkoa ei tietenkään ollenkaan, olen aloittanut lenkkeilyn jne..).
 

Yhteistyössä