Mies sitten kävi vieraissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinttarella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinttarella

Vieras
No sen mielestä minä kävin ensin. Minä olen bi ja oli miehen kanssa keskustelua. Sovittiin, että voin silloin tällöin harrastaa pientä kivaa kaverini kanssa eikä mies ota siitä nokkiinsa. Luulin, että asia on sillä selvä. Juteltiin todella syvällisesti. No nyt mies on käyny panemassa jotain työkaveriaan useammankin kerran ja inttää, että mehän sovittiin, että meillä on avoin suhde. Että niin päätettiin. Missään vaiheessa ei ollut puhetta, että mies saa mennä muihin naisiin. Vaan oli puhe nimenomaan siitä, että minä saan ystävältäni sen, mitä en omalta mieheltä voi saada: naista. Miksi helvetissä miehen sitten piti mennä hakemaan toista naista? Eikö minun pillu riittäny??!! oisin paljon ymmärtäväisempi, jos mieskin olisi bi ja olisi käynyt miehissä...

Arvasin, että tää puree omaan nilkkaan... Onko mulla nyt oikeasti oikeus suuttua?

Kannattaa varmaan keskustella asiasta miehen kassa avoimesti yrittämättä olla vihanen... mutta minun mielestä ei sekään ole ihan oikein jos sinä saat naida jotakuta toista mutta mies ei.
Oli se toinen sitten mitä sukupuolta hyvänsä. Entä jos miehesi haluaisi miestä, muuttaisiko se tilannetta?

Musta sä nariset ihan turhaan. Miksei mies sais käydä vieraissa jos säkin saat?!
Eikä sillä ole merkitystä, et ite panit vaan naisen kans. Yhtä lailla se on vieraissa käyntiä, kun jos oisit ollut toisen miehen kanssa.

Tosi "terveeltä" touhulta kuullostaa. Sinähän olet valinnut miehen elämänkumppaniksi, niin millä oikeudella sinä sitten menisit naisen kanssa välillä touhuamaan...kyllä sitten sun kannattaisi pitäytyä ihan sinkkuna, niin voisit vaihdella naisista miehiin ja toisin päin.

Minä olen kanssa ollut kerran ystäväni ( nainen ) kanssa "sillai", miehelleni kerroin tästä heti tapahtuneen jälkeen, eikä hän ollut moksiskaan, mutta ei hänellä ole kuitenkaan mitään oikeutta lähteä paneskelemaan muita naisia!! Mieluummin sitten panisi miestä koska minäkin harrastin seksiä kerran samaa sukupuolta olevan kanssa. Tästä tapahtuneesta on jo monta vuotta, eikä kumpikaan enää tuota muistele, empä meinannut heti itsekkään muistaa :D

ihan ymmärrettävää suuttua koska jos olette sopineet että sitä voi saada muilta mitä toiselta ei voi saada niin mites sun miehes pillun perässä jos se on kotonakin...toisaalta taas reilua koska itse olet miehen valinnut, ei se ole syy pettää ja panna ketä vaan että sattuu olemaan bi...ihan sama ku mä sanoisin miehelleettä mä haluan sit panna välil naapurin pekkaa ku oon tottunu 22 senttiseen enkä 20 ...

No, mä en ymmärrä tollasta muiden kanssa sähläämistä, en edes kaverin kanssa. Mun mielestä parisuhteeseen (jonka jo nimikin kertoo että kyseessä on kahden kauppa) ei kuulu kukaan kolmas.

Yhteistyössä