"Mies sitä, mies tätä.." Viikonlopun jälkeisiä perinteisiä valitus aloituksia palsta täynnä

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Toinen suosittu aihe on ihmetellä näitä valitusketjuja, toinen jo tälle aamulle :D
Nooh, mun mielestä miestenhaukkumisen kohokohta on eittämättä äitienpäivä. Siihen ladataan niin paljon odotuksia että väistämättä tulee pettymuksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Toinen suosittu aihe on ihmetellä näitä valitusketjuja, toinen jo tälle aamulle :D
Nooh, mun mielestä miestenhaukkumisen kohokohta on eittämättä äitienpäivä. Siihen ladataan niin paljon odotuksia että väistämättä tulee pettymuksiä.
mun mies ei osanut edes lahjaa :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja MillionDollarBaby:
Joo ja varsinki viel nyt kesälomien aikaan...Parhaimmillaan samat akat valittaa sen neljä viikkoa putkeen "Mies sitä, mies tätä..." ;) Onneks mun mies on "aina" töissä, ei ehdi eikä haluakaan ryypätä! Eikä ole valittava luonne. :) On tyytyväinen vaikka koti ei ois aina tiptop tai ruoka hänelle valmiina tms. Osaa hän itsekin tarttua kauhan/tiskiharjan/imurin varteen.
Ite avauduin ekaa kertaa. Ja, en estä miestäni menemästä välillä kavereittesa kanssa juomaan, on sen mielestäni ansainnu, kyllä sitä miehellä saa olla muutakin elämää kuin vaan koti ja työt. Mutta kohtuus kuitenkin tossa juomisessakin. Meillä mies kyllä valittaa ihan aiheesta ja jos miettis ton oksennus episodin toiste päin, niin saisin siitä kuulla viä vuodenkin päästä naureskelua ja vitsailua
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mikään uus asia, ei 10 v oo ollut sunnuntaita että ei olisi ainakin 10 aloitusta aiheesta
No kato toi aloittaja ei oo vielä kymmentä vuotta palstaillut niin antaa sen ny rauhassa päteä :D
Hitto minä mitään päden :D Ja ei, ei tämä uus asia ole. On se jännä tää palstan periaate - miehistä saa valittaa mutta mitä ihmettä jos jollain ihan oikeasti ei ole mitään valitettavaa miehestään? Niin onko se mahdollista että jollain on asiat kunnossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Toinen suosittu aihe on ihmetellä näitä valitusketjuja, toinen jo tälle aamulle :D
Nooh, mun mielestä miestenhaukkumisen kohokohta on eittämättä äitienpäivä. Siihen ladataan niin paljon odotuksia että väistämättä tulee pettymuksiä.
mun mies ei osanut edes lahjaa :'( :'(
ei ees kukkaa :snotty:
 


Ite avauduin ekaa kertaa. Ja, en estä miestäni menemästä välillä kavereittesa kanssa juomaan, on sen mielestäni ansainnu, kyllä sitä miehellä saa olla muutakin elämää kuin vaan koti ja työt. Mutta kohtuus kuitenkin tossa juomisessakin. Meillä mies kyllä valittaa ihan aiheesta ja jos miettis ton oksennus episodin toiste päin, niin saisin siitä kuulla viä vuodenkin päästä naureskelua ja vitsailua
:D [/quote]


Niin kyllä meillä miehellä on muutakin elämää mut se ei tarkoita juomista :) Ryypiskelee muutamia (about 2-3krt) kertoja vuodessa. Antaisin juoda useamminkin, mut ei itse halua :D sen verran sosiaalinen tapaus et aina on hauskempaa selvinpäin. Ja ei meidän parisuhde oo mitenkää sen täydellisempää kuin muidenkaan :) mut onnellisia ollaan :heart:
 

Yhteistyössä