"Mies sitä, mies tätä.." Viikonlopun jälkeisiä perinteisiä valitus aloituksia palsta täynnä

Mä odotan, että mun mies tulisi tekemään "Vaimoni oli TAAS eilen viihteellä!"- aloituksen :xmas:

Mutta ei miehet sellaisia tee, ei niitä haittaa :D, naisia taas sunnuntai-aamuisin haittaa vissiin vähän kaikki :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä odotan, että mun mies tulisi tekemään "Vaimoni oli TAAS eilen viihteellä!"- aloituksen :xmas:

Mutta ei miehet sellaisia tee, ei niitä haittaa :D, naisia taas sunnuntai-aamuisin haittaa vissiin vähän kaikki :)
Kultaseni... Et sit ollutkaan siunatussa tilassa, vai olenko tulkinnut joitain palstan aloituksia väärin. liittyen tähän asiaan?
 
Joo ja varsinki viel nyt kesälomien aikaan...Parhaimmillaan samat akat valittaa sen neljä viikkoa putkeen "Mies sitä, mies tätä..." ;) Onneks mun mies on "aina" töissä, ei ehdi eikä haluakaan ryypätä! Eikä ole valittava luonne. :) On tyytyväinen vaikka koti ei ois aina tiptop tai ruoka hänelle valmiina tms. Osaa hän itsekin tarttua kauhan/tiskiharjan/imurin varteen.
 
ihania ootte ku osaatte itellenne nauraa... kaikki aina haukkuu palstaa... mutta eikös juuri tää ole kovastikin kypsyyden mekki että osaa tehdä pilaa itsetään ja asioista mitkä koskettaa itseäkin :heart:
miest' ei voi haukkua muusta ku ettei se herättäny mua ku vasta 10.40 .....ku meille oli tulossa joku sen työkaveri ja sitte piti hysteerinen kodinsiistintä sessio pitää "ennen ylösnousua" ;)
 

Yhteistyössä