Mies seurana ostoksilla, outoako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öööööhhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole outoa. Mies tykkää shoppailla niin itselleen kuin myös minulle ja lapsille. Mieheni tykkää käydä ostoksilla ja hän on enemmän Stockmannin noutaja kuin minä :).

Meillä mies lähtee silloin tällöin mielellään mukaan shoppailemaan mukaan. ja netistä kun tilailen toimii makutuomarina. Ostelee itsekin minulle vaatteita jos löytää jotain mistä tietää minun tykkäävän. Viimeksi toi reissultaan todella kivan laukun, kun tiesi että etsin uutta enkä ollut mieleistäni löytänyt ja hän sellaisen oli sitten bongannut.

Kyllä me käydään miehen kanssa kahdestaan nimenomaan vaateostoksille, yleensä aina ( siis 2x vuodessa :)) kun saadaan lapset 4kpl hoitoon! Muuten shoppailut (vaikka Ikea) hoituu lasten kanssa

Jos mun mies ilmoittaa menevänsä biltemaan tai motonettiin niin se ei ehdi kissaa sanoa ennenkuin mä istun jo autossa; musta on ihana etsiä niistä kaikkea tarpeellista(=turhaa). Ja me käydään myös yhdessä vaateostoksilla vaikkei kumpikaan niistä niin välitä.
Prisma on mun ostostaivas, Ikeaan valmistaudutaan molemmat pitkään henkisesti.

Nyt ollaan parit kerrat käyty kaupoissa ilman lapsia mutta yleensä on koko lössi mukana. Jos mun pitää enempi vaatteita ostella niin silloin haluan mennä aina yksin.

Miksi muuten toiset olettavat miehen automaattisesti haluavat vaikka nyt Motonettiin? Kyllä me kierrämme ihan kirppiksiä ja rättikauppojakin yhdessä. Unohtamatta niin epämiehekkäitä sisustuskauppoja. Ja voihan sitä aina katsoa itselle uudessa ympäristössä jos vaikka jotain mieleistä löytyisi.

Esimerkkinä: Tykkään luuhata jossain militariakaupoissa jos sellaiseen törmään. Vaimoa ei kiinnosta tippaakaan mutta tulee seuraksi ja kerrankin löysi sitten kaiken maailman bw-pyykkisäkkejä ja NVA-pyyhkeitä joista askarteli kotona kaikkea kivaa. Käytti siis kauppaan enemmän rahaa kuin allekirjoittanut. Kun ennakkoluulottomasti katselee niin löytää kaikkea kivaa.

Miksi muuten toiset olettavat miehen automaattisesti haluavat vaikka nyt Motonettiin? Kyllä me kierrämme ihan kirppiksiä ja rättikauppojakin yhdessä. Unohtamatta niin epämiehekkäitä sisustuskauppoja. Ja voihan sitä aina katsoa itselle uudessa ympäristössä jos vaikka jotain mieleistä löytyisi.

Esimerkkinä: Tykkään luuhata jossain militariakaupoissa jos sellaiseen törmään. Vaimoa ei kiinnosta tippaakaan mutta tulee seuraksi ja kerrankin löysi sitten kaiken maailman bw-pyykkisäkkejä ja NVA-pyyhkeitä joista askarteli kotona kaikkea kivaa. Käytti siis kauppaan enemmän rahaa kuin allekirjoittanut. Kun ennakkoluulottomasti katselee niin löytää kaikkea kivaa.

Siksi, että meillä mies inhoaa rättikauppoja, kirppareita ja sisustusliikkeitä. Joku mies voi tykätäkin, eikä siinä mitään.
Biltemasta löytyy kyllä upeita askartelutarvikkeita, saksilla leikattavaa peiliä auto-osastolta esimerkiksi.

Meillä tämä omituisuus johtuu ihan tasan siitä, että mies inhoaa kaikenlaista shoppailua ja kaupoissa kiertelyä. Samoin muut tuntemani miehet - isäni, miespuoliset ystäväni, veljeni, vanhat koulukaverit. Yhden shoppailevan miehen tunnen, kaverini avomiehen. Muita en.

Itse muuten puhuin ketjussa koko ajan shoppailusta, siitä, että lähdetään tuntikausiksi kauppoihin ilman mitään tiettyä ostotarvetta. Kyllä me yhdessä Prismat kierretään, mutta yksikään tuntemani mies ei mielellään lähde shoppailemaan shoppailun itsensä takia.

Siksi, että meillä mies inhoaa rättikauppoja, kirppareita ja sisustusliikkeitä. Joku mies voi tykätäkin, eikä siinä mitään.
Biltemasta löytyy kyllä upeita askartelutarvikkeita, saksilla leikattavaa peiliä auto-osastolta esimerkiksi.

Meillä tämä omituisuus johtuu ihan tasan siitä, että mies inhoaa kaikenlaista shoppailua ja kaupoissa kiertelyä. Samoin muut tuntemani miehet - isäni, miespuoliset ystäväni, veljeni, vanhat koulukaverit. Yhden shoppailevan miehen tunnen, kaverini avomiehen. Muita en.

Itse muuten puhuin ketjussa koko ajan shoppailusta, siitä, että lähdetään tuntikausiksi kauppoihin ilman mitään tiettyä ostotarvetta. Kyllä me yhdessä Prismat kierretään, mutta yksikään tuntemani mies ei mielellään lähde shoppailemaan shoppailun itsensä takia.

No pakkohan se on myöntää etten itsekään montaa shoppailusta pitävää miestä tunne. Kuitenkin useamman kuin vain itseni ;)
Hymyilyttää vaan tuo esimerkki, se kun on niin perin stereotyyppinen. Vaikka ainahan stereotypiat enemmän tai vähemmän perustuvat tosielämän havaintoihin.

Meillä shoppaillaan aina koko perheen voimin :D
Kohta siis 2+2 kokoonpanolla. Kaikki kaupat ruokakaupasta rautakauppaan ja kangaskaupasta apteekkiin.
Yksinkin osattais, muttei haluta.