V
"vieras"
Vieras
Ei ole outoa. Mies tykkää shoppailla niin itselleen kuin myös minulle ja lapsille. Mieheni tykkää käydä ostoksilla ja hän on enemmän Stockmannin noutaja kuin minä
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi muuten toiset olettavat miehen automaattisesti haluavat vaikka nyt Motonettiin? Kyllä me kierrämme ihan kirppiksiä ja rättikauppojakin yhdessä. Unohtamatta niin epämiehekkäitä sisustuskauppoja. Ja voihan sitä aina katsoa itselle uudessa ympäristössä jos vaikka jotain mieleistä löytyisi.
Esimerkkinä: Tykkään luuhata jossain militariakaupoissa jos sellaiseen törmään. Vaimoa ei kiinnosta tippaakaan mutta tulee seuraksi ja kerrankin löysi sitten kaiken maailman bw-pyykkisäkkejä ja NVA-pyyhkeitä joista askarteli kotona kaikkea kivaa. Käytti siis kauppaan enemmän rahaa kuin allekirjoittanut. Kun ennakkoluulottomasti katselee niin löytää kaikkea kivaa.
Siksi, että meillä mies inhoaa rättikauppoja, kirppareita ja sisustusliikkeitä. Joku mies voi tykätäkin, eikä siinä mitään.
Biltemasta löytyy kyllä upeita askartelutarvikkeita, saksilla leikattavaa peiliä auto-osastolta esimerkiksi.
Meillä tämä omituisuus johtuu ihan tasan siitä, että mies inhoaa kaikenlaista shoppailua ja kaupoissa kiertelyä. Samoin muut tuntemani miehet - isäni, miespuoliset ystäväni, veljeni, vanhat koulukaverit. Yhden shoppailevan miehen tunnen, kaverini avomiehen. Muita en.
Itse muuten puhuin ketjussa koko ajan shoppailusta, siitä, että lähdetään tuntikausiksi kauppoihin ilman mitään tiettyä ostotarvetta. Kyllä me yhdessä Prismat kierretään, mutta yksikään tuntemani mies ei mielellään lähde shoppailemaan shoppailun itsensä takia.