mies&seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentaa

Vieras
Auttakaa:(...onko kellään muilla samanlaisia ikäviä ja masentavia ajatuksia omasta miehestään ja tulevasta vauvan isästä.... olen nimittäin ihan masentunut riittämättömyydestäni seksin suhteen:(

Harrastamme kyllä petipuuhia kuten ennenkin (n. 2krt/vko), mutta mieltäni vaivaa jatkuvasti nyt raskaana (rv 16), että ajatteleeko mieheni lainkaan minua seksimme aikana, vai käyttääkö hän vain 'panopuuna' ajatellessaan muita ihanempia naisia.... mieheni kyllä rakastaa minua ja haluaa minut+lapsen... mutta haluaako hän minua enään ja ajatteleeko hän minua... osaksi tämä voi johtua hormooneista, mutta kaiketi myös muita syitä löytyy... tosin mieheni ei muita kehuskele jne. mistä voisin päätellä että muut haluttaa enemmän...

Miehelleni en halua asiasta puhua, sillä joskus aikoinani tuota asiaa kysyessäni hän suuttui. Muutenkin kaikki valittavaan sävyyn käytävät keskustelut meillä loppuvat ikävästi...joten pidän kaiken 'paskan' sisälläni.

Nytkin olen jo puolipäivää itkenyt kurjuuttani, kun taas viimeyönä olin ihan varma että mielessä muut kun minua 'pukkii'...... masentaa ja itkettää:(.... seksistä en viimeaikoina olekaan juuri noiden ajatusten takia nauttinut vähääkään....

onko kellään vastaavia masentavia ajatuksia???? Onneks vauva on sentään tulossa elämäni iloksi:)

t:surullinen

Tosi harmittavaa, että tuollaiset ajatukset ovat päässeet valloilleen. Johonkin olisi se ""paska"" purettava sisältäsi, että voisit paremmin ja voisit olla huoletta onnellinen vauvan tulosta ja nauttia parisuhteesta ja kaikesta. Voisit vielä yrittää miehesi kanssa keskustella, älä syyllistä häntä tai muutenkin sano pahasti, vaan kerrot, että sinua huolestuttaa.. Inhottavaa, jos hän ei pysty keskustelemaan ollenkaan vaikeista asioista ilman suuttumista. Koita jaksaa!

Mistä päättelet, ettei hän ajattele sinua. Kyllähän tuollaisesta pitäisi miehen pystyä juttelemaan suuttumatta.
Tosi ikävää sulle varmasti!
Kaikestahan sen näkee jos miehellä muita mielessä, pitää silmiä kiinni ja vatkaa naista ummikossa, ei ole läsnä naiselle.
Se on karmaisevaa.
Ei mulla tuollaisia kokemuksia ole nykyiseni kanssa, mutta tiedän kyllä miltä tuntuu.

Voihan olla, että miehesi ajattelee sinua...jotenkin sun pitäis saada jutella asiasta kyllä, ei sitä voi sisällä pitää.

Taidan tietää tunteesi.. Ennen lasten hankkimista söin e-pillereitä ja ne kyllä turruttaa haluja ja tuntemuksia ikävästi. Olimme olleet ennen ekaa raskautta yhdessä jo 6½ vuotta ja tottahan seksielämästä oli se terävin särmä jo hioutunut pois, sujui melko lailla rutiinilla.
Ensimmäistä lasta odottaessani, niin kuin tätä toistakin, olen potenut väsymystä ja haluttomuutta, mutta se muutama pilleritön kuukausi ennen raskauksia antoi meille jo vähän esimakua siitä mitä seksielämä voisi olla parhaimmillaan =). Lisäksi ensimmäisen synnytyksen jälkeen kun paikat parantui parani myös tunto mulla alapäässä ikäänkuin olisi otettu kuoret pois hedelmästä! Mieskin sen huomasi ja oikein avautui keskustelemaan asiasta, että aiemmin seksissä oli enempi sellainen tyydytyshakuinen fiilis, mutta kun hän huomasi minussa muutoksen, niin alkoi keskittyäkin enemmän siihen mikä naisesta tuntui hyvälle =). Ei hän siihen astikaan ollut muita naisia ajatellut, mutta ehkä kiihottumisvaiheessa oli ollut jotain sellaista virikettä mielessä... Mutta seksin aikana keskittyminen ja ajatukset tiiviisti vain meissä kahdessa, eli aiemmin enemmän itsessään ja nyttemmin enemmän minussa.

Saattoi olla sekavaa, mutta ehkä synnytyksen jälkeen jonkin ajan päästä ymmärrät. Sitä aikaa mekin tässä kieli pitkällä odottelemme, kunhan tämä pikkukakkonen putkahtaa maailmaan. Tässä vaiheessa voimme kyllä aika selkeesti syyttää noita raskaushormoneja =/.
Tsemppiä toivottaa Tp rv 30+2

Kannattaa varmasti puhua miehen kanssa asiasta, mutta hyvin varovasti. Jos asetut itse samaan asemaan, niin kyllähän se tuntuisi loukkaavalta, jos miehesi kysyisi, että ajatteletko sinä muita miehiä aktin aikana.

Ja toinen juttu on, että monille miehille seksi on ilmeisesti aika hankala asia, kun vauva on vatsassa. Uskomus siitä, että vauva voi vahingoittua, istuu kovassa. Ehkä miehesi on poissaoleva, koska hän keskittyy siihen ettei satuta vauvaa. Tai sitten hänen vain pitää keskittyä enemmän, ettei ajatus vauvasta häiritse rakastelua.

No eipä meidän seksielämä oikein kauheen hyvää oo koskaan ollut:( Mies jo seurustelun alussa sanoi (kun hänet eka kerran 'pakotin' sänkyyn, ettei seksi merkitse hänelle paljoakaan, eikä seksi ollut silloinkaan päällimmäisenä mielessä), joten ei hän nykyäänkään kovin hyvin ota huomioon minua seksimme aikana... ei sano rakastavansa tai hellittele (jonkin verran 'kourii'). Muutoin mies halii, pusuttelee, kehuu ja kiusoittelee,...mutta siksi seksi 'paskaa' onkin kun siinä ei samaa läheisyyttä ja rakkautta ole havaittavissa... lähinnä vain tarpeiden tyydytys:(

Harmi, sillä muutoin mies on minulle unelmamies... seksielämämme vaan ei ole oikein koskaan ollut erityisen nautinollista... ja nyt mielialanvaihteluni saa asian tuntumaan niin kurjalta että epäilen meidän 'ikusen avioliiton' mahdollisuutta...

eli aina mieheni jotenkin poissaoleva on seksin aikana...rakastelusta meidän kohdalla ei todellakaan voi puhua... valitettavasti:(

Auts, kertomasi kuulostaa omalta kokemukseltani. Olimme yhdessä, emme toki yhtä pitkään, mutta silti vuoden verran. Ihmettelin kovasti miksi mies ei halua rakastella kanssani tai se oli kovin vaikeaa. Totuin osaksi siihen ja ihmettelin ystävieni kokemuksia ja kertomuksia hekumallisista öistä. Ei meillä vaan.
Erottiin sitten ihan toisista syistä. Pari vuotta sitten kuulin että hän oli vaihtanut puolta, asui nykyään miehen kanssa ja hehkutti gay-piirejä:-). Mikäs siinä, taisin olla ensimmäinen tyttöystävä hänelle ja yritys sopeutua heteromaailmaan.

Nykyään ihana avomies ja lapsenyritys menossa:-))

kyllä mies mua panee...mutta totta (!!) rakasteluksi sitä ei todellakaan voi kutsua. Ajattelin jos yrittäisin jutella tänään asiasta, tiedän kyllä miten siinä käy. Mies haukkuu kun en ole koskaan tyytyväinen ja surkuttelen...eli hän suuttuu ja minä itken:(...

Sitä paitsi jos hän jostain minussa on seksin aikana kiinnostunut niin pyllystä.... ja senkin käplinnän tekee kyllä silmät kiinni... hoh hoijaa... eli muutoin ei juuri minua 'silittele'....

et oo ainoo, joka painii tollasten tunteiden kanssa raskausaikana. meillä tilanne on se, et koskaan en ole mitenkään hirvittävän timmissä kunnossa ollut, muutama kilo oli ylipainoo ennen ekaa raskautta jo, sit ton ekan jälkeen jäi kymmenen kiloo ylimäärästä ja kun tulin tosi nopeesti uudestaan raskaaks, ni enpä niille oikein ehtiny tehdä mitään. nyt ootan toista siis jossain kuudennellatoista viikolla, ja tosiaan tuntuu, et mies ei kerta kaikkiaan pysty enää juurikaan ajatteleen mua minään seksuaalisena olentona. sanoikin tossa yks päivä kun asiasta keskusteltiin, et ei oikein pysty enää ajatteleen mua muuta kuin lapsensa äitinä, en oo kuulemma samanlainen ""kissa"" kuin aiemmin, äitiys on kuulemma tehnyt musta niin paljon pehmeemmän ja huolehtivaisemman. tiedän, toi kyllä kertoo myös mieheni kypsymättömyydestä omaan isän rooliinsa ja tuskinpa johtuu pelkästään painostani, mut hetkittäin tulee jopa sellasia ajatuksia,, et voi kun en oliskaan tullu näin nopeesti uudestaan raskaaks, ni olis ees ehtiny saamaan ittensä jotenkuten ihmisen näköseksi=(. Ja sit kun kaiken kukkuraks ite haluaisin seksiä aikas paljonkin, enemmän kuin ennen odotusta, ni tuntuu tosi inhottavalta, kun täytyy aina kerjätä seksiä. tosin miehellä on nyt aika paljon työpaineitakin, mut kuitenkin....

Yhteistyössä