Mies sekoaa lasten nimissä!!!

hmm
Kuulostaa pilkun .... viilaukselta.
Itse saan vetää ruksin seinään, jos on mennyt kokonainen päivä, että jokainen on saanut kulkea omalla nimellään! Hyvä ihminen, sekoilen omissani sen kun ehdin...taitaa olla sinulla kyse lievästä mustasukkaisuudesta ja suosittelen visusti olemaan välittämättä asiasta! Onko tuo nyt niin maatakaatavaa?:)
 
tytönjapojanmamma
No mun mies sekosi kerran lapsissa, ei pelkästään nimissä. Puki 2v pojalle tytön yöpuvun, kun olin alakerrassa. tulin ylös ja katoin, että mitä onko toi 2v pukenu sen ite. Mies totes olleensa väsy...Ne miehet....
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Ei kai sua oikeasti suututa?
:xmas:

Mun mummu on hupaisa (ei kovin vanha mummuksi, ei dementoitunut, ei mitään sellaista), välillä kun se puhuu mulle, se luettelee ensin oman toisen tyttönsä (äitini) nimen, sitten nuoremman tyttönsä nimen...pysähtyy hetkeksi funtsimaan ja sitten vasta "eikun ****** sä olitkin" :D Mä aina kärsivällisesti odotan että se oikea nimi sieltä ponnahtaa mieleen :D
Minun mummoni lopulta tyytyi puhuttelemaan meitä (lapsenlapsiaan) tytöiksi ja pojiksi... :D :D :D
 
Lunatic
Luen tän otsikon kokoajan "Mies sekoaa lasten silmissä!" , ja tulee mieleen ukko joka saa raivareita tai muuten sekoaa, ja lapset kattoo silmämunat seisoen vieressä.
Oon nyt lukenu sen ainakin 5 kertaa niin. *tärkeä tieto*
 
Mulla menee miehen ja ex-poikakaverin nimet joskus sekaisin, vaikka ovat täysin erilaiset nimet eikä ole mitään hinkuja exän perään. Ja lapseni toisen nimen väitin kirjoitettavan yhdellä E:llä vaikka todellisuudessa se kirjoitetaan kahdella. Eli jos törmäätte minuun vaikka leikkipuistossa niin älkää suuttuko, todennäköisesti en muista lapsenne nimeä seuraavalla kerralla :wave: :LOL:
 

Yhteistyössä