Mies sekoaa lasten nimissä!!!

No, enhän mä miehelle tosiaan kirjaimellisesti suuttunu.
Kyllä se mies kun yhteinen lapsemme syntyi sekosi nimessä sen verran, että kutsui tyttöä hieman eri nimellä. Kyllä se sen sitten oppi kun joka kerta vaan korjasin. En mä miehen lapsista mustasukkainen ole. Onhan se elämä tietenkin erilaista silloin kun miehe lapset meillä ovat, mutta kyllä me ihan perheenä silloinkin toimitaan.
Ottaa sitä vaan itseensä hieman herkemmin näin raskaana ollessa. On ihme jos mä olen ainut joka raskaana ollessa pienistä asioista on suuttunut. Eipä sitä niin tosissaan kannata ottaa. Erehdyksiä sattuu, tottahan se on. Kiitos kaikille positiivisista kommenteista! :hug:
 
Älä ota niin vakavaasti =) minäkin alkuun loukkaannuin kun kutsui tyttöämme isosiskon nimellä, mutta huomasin että niin minäkin välillä kutsun esikoiseni nimellä! Ei ole osoitus siitä, että isommat (aiemman liiton lapset) olis tärkeempiä!
 
meeri
mun isältä aina eka mun isoveljien nimet ja sit vasta mä..ja aika usein kutsuu mua myös äitini nimellä,vaikka ovat eronneet jo 15v sit..
ja eniten oon lapsista isäni kans tekemisis ja se läheisin..ei sun tarvi mustasukkainen olla lapsesi puolesta:)ihminen on erehtyväinen..
 
Mä oon vähän ajatellut, et miten ne pahnanpohjimmaiset oppivat omat nimensä kun aina kuulee heikkipekkaseppoteppo...

En mä olisi miehestäsi huolestunut ihan normaalia, kun nimi alkaa rutinoitua ja jos on väsymystä niin ihan normaalia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
et oo tosissas että suutut tuollaisesta?? oletko noin mustis miehesi lapsista? naurettavaa käytöstä! kaikki sekoaa joskus nimissä, itsekkin jotain lasta huutaessa saattaa vasta kolmas nimi mikä suusta tulee olla se oikea (3 lasta ja mies, kaikkien nimet läpi..)

sano nyt vaan että loukkaannuit verisesti! tottakai tuo tarkoittaa että miehesi ei pidä teidän yhteistä kullannuppua arvossa...

iän taas huomaa aloittajasta..
Kyllä miehelle ne kaikki lapset on ihan yhtä arvokkaita. Ei kukaan varmastikaan lapsiaan laita arvo järjestykseen kuka on tärkein ja kuka vähemmän tärkein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Miehelläni on kaksi lasta ennestään, jotka asuvat muualla. Käyvät meillä jokatoinen viikonloppu. Nyt mieheni on alkanut kutsua yhteistä lastamme omiensa nimillä...Mieheni vanhempi lapsi on tyttö ja 7 vuotta ja nuorempi poika ja 5 vuotta. Yhteinen lapsemme on tyttö ja 9kk. Yhteistä lastamme kun viime viikonloppuna kutsui, nimitti ensin tyttärensä nimellä, sen jälkeen korjasi ja kutsui poikansa nimellä ja viimeisenä vasta tuli tyttösemme oikea nimi :ashamed: ....Oi että suututtaa! |O
ehkä niuhoot tyhjästä... mä yleensä luettelen kaikkien lasten nimet ennenkuin osuu oikein... sit ku sulla itelläs on useampi lapsi, sulle varmasti käy samoin.
 
Relax!
Meillä menee joskus koirien (kaksi karvakorvaa) ja lasten nimet sekaisin. Käydään koko nimilista läpi ja kyllä siltä sit joku osuu oikein :LOL:

Vai onko kyse kuitenkin siitä, että mies kutsuu yhteistä lastanne omiensa nimillä... :whistle:
 
vieras
Oisko ap sun mielestä yhtä paha, jos ne kaikki ois teidän yhteisiä lapsia??

Mulla on kaks lasta aikaisemmasta liitosta ja yks yhteinen nykyisen miehen kansa ja USEIN sekotan keskimmäisen ja kuopuksen nimet..

En repis suurtakaan ressiä moisesta ;)
 
vieras
kyllä mullakin menee välillä pojan, tytön ja koiran nimet sekaisin :) ei se oo vaarallista.
eilen just sanoin pojalle et vien miisan (meidän tyttö) puuhun kiinni, vaikka koiraa kyllä tarkoitin.
 
:eek: No mitäs tuosta suuttua!!!

Mulla on neljä poikaa ja useimmiten sekoan lasten nimissä. Usein luettelen kolme väärää nimeä ja viimeisenä tulee vasta oikea, mutta mitäs tuosta.

Suutu vasta sitten kun rupee luettelemaan entisten tyttöystäviensä nimiä :D
 
miisa
mua ärsytti lapsena kun äiti huuti koko sisarsarjan nimet läpi ennenkuin löytyi se oikea, mutta nyt omia lapsia saaneena huomaan että sitä tosiaankin vaan tapahtuu et ne nimet menee sekasin...
 
vieras
Tuttua, meilläkin miehellä 2 vanhempaa lasta, ja toisinaan kutsuu tätä nuorimmaista yhteistä toisen lapsen nimellä. En ole siitä ajatellut suuttua... Sen sijaan kilarit vedin, kun mies kutsui minua exänsä nimellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
:eek: No mitäs tuosta suuttua!!!

Mulla on neljä poikaa ja useimmiten sekoan lasten nimissä. Usein luettelen kolme väärää nimeä ja viimeisenä tulee vasta oikea, mutta mitäs tuosta.

Suutu vasta sitten kun rupee luettelemaan entisten tyttöystäviensä nimiä :D
No sitten kyllä tämä avokki lähtis varmasti happihyppelylle parin pahan sanan jälkeen jos entisen vaimon nimi alkais tulemaan. :LOL:
 
häh
no voi hellan lettas. valittaako joku oikeesti tälläsesta asista. ihan normaalia että nimissä jos muussakin voi seota. voi hyvä ihme sentään taas. joku vetää pulttia ku mies sekoaa nimissä, anna mun nauraa.
 

Yhteistyössä