Kyllä miehelle ne kaikki lapset on ihan yhtä arvokkaita. Ei kukaan varmastikaan lapsiaan laita arvo järjestykseen kuka on tärkein ja kuka vähemmän tärkein.Alkuperäinen kirjoittaja siis:et oo tosissas että suutut tuollaisesta?? oletko noin mustis miehesi lapsista? naurettavaa käytöstä! kaikki sekoaa joskus nimissä, itsekkin jotain lasta huutaessa saattaa vasta kolmas nimi mikä suusta tulee olla se oikea (3 lasta ja mies, kaikkien nimet läpi..)
sano nyt vaan että loukkaannuit verisesti! tottakai tuo tarkoittaa että miehesi ei pidä teidän yhteistä kullannuppua arvossa...
iän taas huomaa aloittajasta..
ehkä niuhoot tyhjästä... mä yleensä luettelen kaikkien lasten nimet ennenkuin osuu oikein... sit ku sulla itelläs on useampi lapsi, sulle varmasti käy samoin.Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:Miehelläni on kaksi lasta ennestään, jotka asuvat muualla. Käyvät meillä jokatoinen viikonloppu. Nyt mieheni on alkanut kutsua yhteistä lastamme omiensa nimillä...Mieheni vanhempi lapsi on tyttö ja 7 vuotta ja nuorempi poika ja 5 vuotta. Yhteinen lapsemme on tyttö ja 9kk. Yhteistä lastamme kun viime viikonloppuna kutsui, nimitti ensin tyttärensä nimellä, sen jälkeen korjasi ja kutsui poikansa nimellä ja viimeisenä vasta tuli tyttösemme oikea nimi :ashamed: ....Oi että suututtaa! |O
Niin mullakin...Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:No onko tuo niin vaarallista, mulla menee lasten ja koirien nimet sekasin..
No sitten kyllä tämä avokki lähtis varmasti happihyppelylle parin pahan sanan jälkeen jos entisen vaimon nimi alkais tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:No mitäs tuosta suuttua!!!
Mulla on neljä poikaa ja useimmiten sekoan lasten nimissä. Usein luettelen kolme väärää nimeä ja viimeisenä tulee vasta oikea, mutta mitäs tuosta.
Suutu vasta sitten kun rupee luettelemaan entisten tyttöystäviensä nimiä
no huomasitko nikin? äiti 86......Alkuperäinen kirjoittaja häh:no voi hellan lettas. valittaako joku oikeesti tälläsesta asista. ihan normaalia että nimissä jos muussakin voi seota. voi hyvä ihme sentään taas. joku vetää pulttia ku mies sekoaa nimissä, anna mun nauraa.