Mies sanoi vaihtavansa alkoholin lopullisesti kannabikseen

• Viestiketjun aloittaja itku tulee
  • Ensimmäinen viesti
itku tulee
Ei suostu enää lähtemään juhlimaan baariin tai mihinkään, missä on humalaisia. Sanoo että ei aio ottaa alkoholia enää koskaan. Polttelisi vain viikonloppuiltaisin pilveä, lämmittelisi saunaa ja näpertelisi harrastuksiaan.

Meillä ei enää taida olla paljoakaan yhteistä

...
kyllä sais siinä vaiheessa meillä ukko häippästäkin näpertelemään omiaan johonkin ihan muualle. Ei sen puoleen, että alkoholi jotenkin hyvä juttu olis, mutta en kyllä kattelis poltteluakaan...

Vaikea tilanne aivan varmasti.

"mjää"
Jaa, miksi pitää tehdä jompaa kumpaa? ilman ainaki meillä ollaan ja ollaan erittäin tyytyväisiä! Ei tartte haistella viinaa eikä pilvee, eikä ole riippuvuuksia. Onko ihmiset noin sairaita et vetelee kaikkee paskaa sisäänsä...

SWED
[QUOTE="mjää";23373802]Jaa, miksi pitää tehdä jompaa kumpaa? ilman ainaki meillä ollaan ja ollaan erittäin tyytyväisiä! Ei tartte haistella viinaa eikä pilvee, eikä ole riippuvuuksia. Onko ihmiset noin sairaita et vetelee kaikkee paskaa sisäänsä...[/QUOTE]

Suurin osa maailman ihmisistä käyttää jotain psykoaktiiveja ainakin ajoittain.
Joten raivoraittiit olette niitä epänormaaleita oikeasti..
Why Intelligent People Use More Drugs | Psychology Today

[QUOTE="a.p";23373826]Niin, siis mäkään en juo, napsin pillereitä ja rännään herskaa. Mut en hyväksy tuota pilvenpolttelua :([/QUOTE]

Ai no sit ymmärrän kulttuurieron : / Tosi harmi et ei se kyl varmaan toimi..

"vieras"
Ei suostu enää lähtemään juhlimaan baariin tai mihinkään, missä on humalaisia. Sanoo että ei aio ottaa alkoholia enää koskaan. Polttelisi vain viikonloppuiltaisin pilveä, lämmittelisi saunaa ja näpertelisi harrastuksiaan.

Meillä ei enää taida olla paljoakaan yhteistä
Nostan miehellesi hattua.
Mutta jos teidän ainoa yhteinen asia oli ryyppääminen, niin miehenäsi lähtisin lätkimään myös

oikea AP
Ukko on muuten saanut elämästään hyvin kiinni viimeaikoina. Se alkoi urheilemaan pari vuotta sitten, lahdutti aika reippaasti ja nykyisin siitä on tullut sosiaalisesti paljon itsevarmempi ja iloisempi. En vain ymmärrä, miksi sen pitää aloittaa joidenkin huumeiden kanssa pelleileminen. Ja minä haluaisin todella lähteä sen kanssa juhlimaan joskus.

"eee"
Teistäkö olisi siistiä, että mies joka viikonloppu rikkoisi lakia tuolla lailla?
Mä en ainakaan haluaisi elää siinä pelossa, että joku kerta mies jäisi kiinni pilven polttelusta, ostamisesta tai jopa kasvattamisesta.

"hippi"
[QUOTE="eee";23373937]
Mä en ainakaan haluaisi elää siinä pelossa, että joku kerta mies jäisi kiinni pilven polttelusta, ostamisesta tai jopa kasvattamisesta.[/QUOTE]

Ihminen joka on moraalisesti oikeassa ei välitä pienestä sakosta, joka on perusteetta annettu

"vieras"
[QUOTE="a.p";23373826]Niin, siis mäkään en juo, napsin pillereitä ja rännään herskaa. Mut en hyväksy tuota pilvenpolttelua :([/QUOTE]

Ei se pilvenpolttelu paha juttu ole, itse näkisin ryyppäämisen paljon pahempana. En enää kestäisi sitä oloa mikä viinasta tulee. Anna toisen toimia kuten itse parhaaksi näkee ja pysy taasd itse omalla valitsemallasi tiellä

"eee"
[QUOTE="hippi";23373945]Ihminen joka on moraalisesti oikeassa ei välitä pienestä sakosta, joka on perusteetta annettu[/QUOTE]

Pienestä sakosta? Yksi tuttu kasvatti omaan käyttöön, sai yli tonnin sakot kun jäi kiinni.

Jos jää kannabiksen polttelusta kiinni, niin ei vissiin tarvitse enää lasten tai nuorten kanssa työskentelystä haaveilla...

"vieras"
Ukko on muuten saanut elämästään hyvin kiinni viimeaikoina. Se alkoi urheilemaan pari vuotta sitten, lahdutti aika reippaasti ja nykyisin siitä on tullut sosiaalisesti paljon itsevarmempi ja iloisempi. En vain ymmärrä, miksi sen pitää aloittaa joidenkin huumeiden kanssa pelleileminen. Ja minä haluaisin todella lähteä sen kanssa juhlimaan joskus.
Luulisin että se urheilu ja laihduttaminen ja muutenkin elämästä kiinni saaminen johtui juuri tuosta polttelusta. Mulla se ainakin vaikutti noin, elämä pitkästä aikaa kukoisti ja viina jäi kokonaan pois, kun taas aiemmin oli pelkkää ilonpitoa päästä ryyppäämään kerran pari viikossa ja sekoilemaan

Yhteistyössä