aste
Huomaatko sä ihanainen, että juuri sen takia et olit kokenut kannabiksen mielestäsi suht vaarattomaksi, sä uskalsit kokeilla piriä. Jos et olis poltellut, tuskin olisit piriäkään vetänyt. Turhaan sä siitä huumevalistusta syytät.No, muutama vuosi meni ja poltin satunnaisesti ehkä kerran kuussa. Kerran soitin tutulleni jolta yleensä hain paukkuni, mutta tämä sanoikin ettei hällä nyt juuri ole. Totesin ettei voi mitään, mutta tuttu sanoikin että hänellä olis kyllä piriä. Mietin hetken, ja totesin mielessäni, että jos kerran kaikki huumeet on samaa, ja kannabis ei ollutkaan niin vaarallista kuin mulle oli uskoteltu, niin ei kai pirikään sitten pahasta ole. Niinpä menin hakemaan ensimmäisen grammani piriä, ja ensimmäisellä kokeilukerrallani valvoin sen voimalla 2 vuorokautta. Siitä samasta hetkestä alkoi alamäki, sillä toisin kuin kannabis, amfetamiini koukuttaa hyvinkin herkästi.
Mä en ymmärrä mihin ihminen ylipäätään tarvii päihteitä ja oonkin joka kysynyt monesti, miksi meidän pitäis saada vielä lisää "laillistettuja päihteitä", kun entistenkin kanssa ollaan jo ihan kusessa, tarkoitan siis tupakkaa ja alkoa? Yllättäen en ole vielä saanut vastausta.. Mitä luulette, kuinka kävisi jos kannabis laillistettaisiin? TUSKIN niin että kaikista tulisi rauhallisia pilvenpössyttelijöitä ja kaikki vaan rakastaisi toisiaan eikä kukaan hakkaisi toisiaan kännissä eikä polttaisi tupakkaa eikä koskaan enää ottaisi alkoholia. Nope, taitais käydä niin että ihmiset pikku kännissä haluais kokeilla jotain uutta ja näin tulis taas yks päihde repertuaariin, ja kaikki olis entistä enemmän sekaisin.
Tuskin kukaan on niin ääliö että väittäisi alkoholin olevan täysin vaaraton päihde koska sitähän se ei missään nimessä ole. Ei kukaan sen haittoja yritä kiistää. Mutta no, kieltolakia on jo kokeiltu, ja ne jotka on peruskoulussa olleet hereillä muistaa miten sen kanssa kävi. Mulle tosin olisi aivan yksi lysti, vaikka laitettaisiin tupakka ja alko kieltoon kokonaan.