Alkuperäinen kirjoittaja vaikeet on...:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Alkuperäinen kirjoittaja 5 äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Viikko sitten piti mulle hirveän luennon siitä, miten suomalaiset naiset eivät osaa pukeutua! Ja et kuinka meidän kaikkien naisten pitäisi mennä kuukaudeksi eurooppaan katsomaan ja opettelemaan, kuinka siellä naiset kulkee. Ettei se tarkoita että OON ÄITI meinais sitä että pitää pukeutua säkkiin tai tuulipukuun.
Ja et suomalaisten naisten itsetunto on niin heikko et sit kuljetaan rätit päällä kun ei kehdata muka mennä muuten.
Toisaalta oon samaa mieltä. Esim puolassa järjestään kaikki lastenvaunuja työntävät äidit olivat todella tyylikkäästi pukeutuneita ja huoliteltuja!
Mut kuka hemmetti jaksaa kokoajan tälläytyy jos lasten kanssa touhuaa... Tottakai itsekkin laitan itteni kuntoon ennen kuin kauppaan lähden,mutta ei aina jaksa. Ja ei ne suomalaiset miehetkään niin järin tyylikkäitä aina ole
Juu vedin herneen nekkariin kun tästä keskusteltiin. Mut meinas että ei kotona tietenkään tarvitse, mut jos menee kauppaan tai kylille asioille. Ja sanoin myös tuosta et "sääkin niis pa&¤%#asissa työvaatteissas aina kuljet".
Ja itse myönnän olevani sitä säkki/tuulipuku-kansaa, ja JUST sen huonon itsetunnon takia.
Ja sit jos alkaa kokoajan itteänsä tälläämään,ei sekään sit miesten mieleen oo.....
Luulen et mun miehellä vaan ei ole kokemusta tästä, et mää tälläisin kokoajan. Täytyypi yrittää:-D
"Hae kulta puut ku ei pysty ettei kynsilakat lähde, tai Voisitko sää kitkeä ton kukkamaan ettei mun tukka mee tuulessa huonosti tai mun valkoiset pöksyt likastu" :-D :-D
"Ja pesetkö mun auton, kun en millään voi liikkua ku siin on vähän pölyä"