Mies sanoi lyhytjalkaiseksi lättäperseeksi

• Viestiketjun aloittaja Miur
  • Ensimmäinen viesti
Miur
Tuli puhetta tuosta toisesta keskustelusta "Korkokengät ja piukat farkut".
Mies sanoi, että olen katkera lättäperseinen ja lyhytjalkainen suomalaisakka, niinkuin kaikki muutkin, eikä suomalainen nainen tule koskaan olemaan yhtä kaunis korkokengillä saati osaa niillä kävellä kuten esim. venäläinen nainen.

"mies"
Minä en ottaisi edes kumppania, josta voisin olla tuota mieltä. Haluan pystyä olemaan 100 % rehellinen hänelle. Pienet painonnousut/laskut annan helposti anteeksi, toki valtavista muutoksista antaisin näkemykseni.

Rehellisyys on suurta kunnioitusta ja läheisyyttä, toki esitystapa vaikuttaa myös.

"aloittaja"
Mies on aikaisemmin ollut ystävällinen ja huomioonottava, kehunut kauniiksi tms.

Ja kun tiedän, että hänen väittämänsä ei pidä paikkaansa. Olen 170cm pitkä, hoikka ja sopivasti muodokas nainen. Saan huomiota kapakoissa, kadulla kävellessä tms ja kehuja, että olen suloinen tai kaunis.

Olen näyttänyt miehelleni, että olen loukkaantunut.

"aloittaja"
No nyt kieltämättä tuntuu siltä että saattaa tämä jäädä hetkeksi mietityttämään.

Pyysi mies anteeksi, mutta ihmettelen tuollaista purkausta....Johon ei todellakaan ollut edes aihetta.

"aloittaja"
Mies itse sanoi, että minun ei kannata aina "ottaa tosissaan" mitä hän sanoo. Mutta tämän mielenilmauksensa yhteydessä korotti ääntään ja sanoi minua katkeraksi, kun puolustin itseäni.

Peyote
[QUOTE="aloittaja";28450087]No nyt kieltämättä tuntuu siltä että saattaa tämä jäädä hetkeksi mietityttämään.

Pyysi mies anteeksi, mutta ihmettelen tuollaista purkausta....Johon ei todellakaan ollut edes aihetta.[/QUOTE]

Erityisen rumasti sanottu, jollei se edes ole totta. Silkkaa ilkeyttä ja pahantahtoisuutta.

"mies"
[QUOTE="aloittaja";28450059]Mies on aikaisemmin ollut ystävällinen ja huomioonottava, kehunut kauniiksi tms.

Ja kun tiedän, että hänen väittämänsä ei pidä paikkaansa. Olen 170cm pitkä, hoikka ja sopivasti muodokas nainen. Saan huomiota kapakoissa, kadulla kävellessä tms ja kehuja, että olen suloinen tai kaunis.

Olen näyttänyt miehelleni, että olen loukkaantunut.[/QUOTE]

Aika outoa. Jos miehesi rakastui sinuun kokonaisuutena, myös ulkonäöstäsi pitäen, olisi tosi ristiriitaista olla äkkiä tuota mieltä. Miesten pitäisi pitää linjat just näissä asioissa, ajattelen miehenä. En vain voisi olla tuollainen itse, jaksan tavallaan ihailla toista loppuelämäni, aina, edes jollain tasolla. Aivan pienikin asia on suuri tällaisen ihmisen kanssa minulle. Riitelisin toki joskus, mutten satuttaisi noin, ikinä.

Tsemppiä :)

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";28450099]Mies itse sanoi, että minun ei kannata aina "ottaa tosissaan" mitä hän sanoo. Mutta tämän mielenilmauksensa yhteydessä korotti ääntään ja sanoi minua katkeraksi, kun puolustin itseäni.[/QUOTE]

No jos hän oli jo valmiiksi pahalla tuulella jostain ja sitten tiuskasi. Mutta silti tuo oli todella tyhmästi sanottu. Ensinnäkin tosi törkeästi haukkui ulkonäköäsi, ilmeisesti vielä aiheetta. Ja toiseksi, taas noita tyhmiä stereotypioita venäläisistä, ihan kuin ei koskaan olisi nähnyt livenä ketään venäläistä.

"Eee"
Missä tilanteessa tämä setti pääsi ulos miehesi suusta? Olitko kysynyt hänen mielipidettään ruumiinrakenteestasi vai ihanko vaan omaksi ilokseen päätti sen kertoa vai sivusiko keskustelu jotenkin muuten ruumiinrakenteita tai venäläisnaisia tai jotain muuta aiheeseen liittyvää?

"aloittaja"
Luin hänelle tuon toisen mainitsemani keskustelun aloitusviestin, ja sen myötä hän alkoi yleisesti haukkua ja verrata suomalaisten naisten ajatusmaailmaa, pukeutumista ja juurikin sitä, että miksi suomalaiset naiset yrittävät näyttää seksikkäältä kun ovat auttamatta pronssi-sijoilla esimerkiksi venäläisnaisiin verrattuna lyhyine jalkoineen ja muodottomine perseineen. Kuulemma suomalaisnaiset eivät osaa kävellä korkokengillä niinkuin venäläiset, pitkäsääriset naiset.

Tähän sitten puolustin sanomalla, että asia ei ole noin ja kysyin miten hän voi noin sikamaisesti puhua suomalaisnaisista, johon hän vastasi : "samanlainen suomalaisakka olet itsekkin,lyhyet jalat ja lättäperse, et osaa kävellä korkkareilla tms..."

Tätä ennen tilanne oli aivan normaali ja ollaan koko päivä vietetty päivä yhdessä, rakasteltu, syöty yhdessä, jutusteltu tms. kotosalla.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28450086]Sanoiko hän sitten vitsillä vai ihan tosissaan? Kylläpä on aikamoinen mies sulla. 170cm on sitäpaitsi pitkä.[/QUOTE]

Voi sitä silti olla persjalkanen jos on pitkä selkä.

"aloittaja"
Ja tosiaan en ole mikään rumilus, vaan ihan kaunis vaalea nuori nainen. Eikä se ole pelkästään oma näkemykseni, myös läheiseni ja tuntemattomat kehuvat minua kauniiksi jne.

Olen sairastanut masennusta jo vuosien ajan, lääkitykset ja terapia menossa. Olen pikkuhiljaa rakentanut itsetuntoani vahvemmaksi ja arki sujuu ihan ok opiskelujen ja töiden lomassa. Mies kyllä tietää, että itsetunto-ongelmat ovat olleet elämässäni suuressa roolissa masennuksen vuoksi.

Peyote
[QUOTE="aloittaja";28450253]Ja tosiaan en ole mikään rumilus, vaan ihan kaunis vaalea nuori nainen. Eikä se ole pelkästään oma näkemykseni, myös läheiseni ja tuntemattomat kehuvat minua kauniiksi jne.

Olen sairastanut masennusta jo vuosien ajan, lääkitykset ja terapia menossa. Olen pikkuhiljaa rakentanut itsetuntoani vahvemmaksi ja arki sujuu ihan ok opiskelujen ja töiden lomassa. Mies kyllä tietää, että itsetunto-ongelmat ovat olleet elämässäni suuressa roolissa masennuksen vuoksi.[/QUOTE]
:hug:

"aloittaja"
Jalkani voivat suhteessa vartalooni olla hieman lyhyemmät, ja olen siitä itsekin stressannut ihan tarpeeksi. Vaikka eikai sellaisen pitäisi ketään normaalia ihmistä haitata, kun ei ainakaan kukaan ole minua siitä haukkunut ennen.

Eivätkä ne mitenkään epänormaaleilta mielestäni näytä.

Peyote
[QUOTE="aloittaja";28450301]Jalkani voivat suhteessa vartalooni olla hieman lyhyemmät, ja olen siitä itsekin stressannut ihan tarpeeksi. Vaikka eikai sellaisen pitäisi ketään normaalia ihmistä haitata, kun ei ainakaan kukaan ole minua siitä haukkunut ennen.

Eivätkä ne mitenkään epänormaaleilta mielestäni näytä.[/QUOTE]

Yleensä pitempi selkä mahdollistaa hiukan kapeamman vyötärön, noin keskimäärin, olen huomannut.

"aloittaja"
Miestäni olen aina pitänyt ensitaapamisestamme lähtien komeana, karismaattisena miehenä ja sen hänelle kertonut useammankin kerran näiden 2 vuoden aikana. Hän on pitkä ja lihaksikas, sopusuhtainen ruumiinrakenteeltaan.

Yhteistyössä