Mies sanoi lyhytjalkaiseksi lättäperseeksi

• Viestiketjun aloittaja Miur
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28450246]Voi sitä silti olla persjalkanen jos on pitkä selkä.[/QUOTE]

Ok - veikkaan silti, että persjalkaisella 170 senttisellä on pidemmät jalat kuin 150 senttisellä persjalkaisella. Typerää saivartelua taas.

hehh
Kun mies noin ihailee venäläisiä naisia, onko hän jopa ihan käynyt Venäjällä ja nähnyt laajemmankin otannan? Kyllä siellä on naisia moneen lähtöön kuten täälläkin.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";28450301]Jalkani voivat suhteessa vartalooni olla hieman lyhyemmät, ja olen siitä itsekin stressannut ihan tarpeeksi. Vaikka eikai sellaisen pitäisi ketään normaalia ihmistä haitata, kun ei ainakaan kukaan ole minua siitä haukkunut ennen.

Eivätkä ne mitenkään epänormaaleilta mielestäni näytä.[/QUOTE]

Älä ole noin ankara itsellesi. Olet varmasti kaunis, eikä kukaan muu ole ajatellut, että sulla olisi jotenkin lyhyet jalat. Sun mies on kyllä niin typerä... juntti, jos suoraan sanon. Koska vain tuollaiset itsetunnottomat juntit kuvittelee ihan tosissaan mielessään, että suomalaiset on rumia ja muut kauniita. Enkä nyt vähättele venäläisten (jotka muuten eivät ole yhtenäinen kansa, vaan on monia etnisiä ryhmiä sen maan sisällä, jota nykyään Venäjäksi nimitetään) tai muidenkaan kansojen kauneutta, mutta tuollainen on nyt niin moukkamainen ajatus.

"aloittaja"
Sepä tässä onkin, että meillä on ollut hyvä ja lämminhenkinen suhde, läheisyyttä paljon ja yhteisiä asioita...
Nyt yhden äkin tällaisen paukautti, ei ole ollut hermostunut tänään tms.

Lähti äsken yövuoroon.

"Mmmm"
Voi kun te olette herkkiä loukkaantumaan. Mitä väliä, jos kerran tiedät olevasi hyvän näköinen? Jos minä loukkaantuisin kaikista mieheni sammakoista niin varmaan olisin itsekin masentunut. Just äsken tokaisi että tosta vois olla sulle apua kun näki telkkarista kovettuma-mainoksen. Yhdessä sitten naurettiin miehen törkeydelle. Huumoria pitää olla että noita kaksilahkeisia kestää :)

Nokka pystyyn, äläkä elä elämääsi mehesi kautta.

"vieras"
No lähes poikkeuksetta ne venäläisten naisten ulkonäön ihailusta katkeroituvat suomalaiset naiset OVAT katkeria ja vähintäänkin epävarmoja ja heikkoitsetuntoisia, oli perseen lättänyysaste tai persjalkaisuus sitten millä asteella tahansa. Ja se heikkoitsetuntoisuus ja katkeruus/kateus kyllä laskee viehättävyyttä miehen silmissä aivan varmasti ja tuollaisia kommentteja saattaa tulla ihan pelkästä vitutuksesta.

pliplop
Totuushan se vaan on, että persjalkasia me suomalaiset aika pitkälti ollaan. Minäkin olen 170 cm pitkä ja onhan jaloissa väkisinkin pituutta, mutta ei ne mitkään kilometrikoivet ole suhteutettuna vaikkapa just venäläisten naisten keskimääräiseen ruumiinrakenteeseen.
Totta on myös se, että harva suomalaisnainen kävelee kauniisti korkokengillä, osin tottumattomuuttaankin.

En usko miehen tarkoittaneen pahaa tai yrittäneen henkilökohtaisesti sinua loukata. Vois sitä silti tietysti sanojaan välillä miettiä.

olipahan taas
[QUOTE="aloittaja";28450253]Ja tosiaan en ole mikään rumilus, vaan ihan kaunis vaalea nuori nainen. Eikä se ole pelkästään oma näkemykseni, myös läheiseni ja tuntemattomat kehuvat minua kauniiksi jne.[/QUOTE]

"Oikeasti olen niin kaunis, mutta mies vaan sanoi lättäperseeksi, yhyy! Pakko oli tulla tänne avautumaan, uiuiuiuiui." No voi kyynel, mitäpä jos vaan antaisit asian olla ja jatkaisit illanviettoa omalla painollaan?

hehh
Venäläisten naisten keskimääräiseen ruumiinrakenteeseen? Minkälainen se on? Vietätkö paljonkin aikaa Venäjällä? Ei ole tarkoitus olla ilkeä, vaan kiinnostaa, mistä moinen asiantuntemus.

"vieras"
"Oikeasti olen niin kaunis, mutta mies vaan sanoi lättäperseeksi, yhyy! Pakko oli tulla tänne avautumaan, uiuiuiuiui." No voi kyynel, mitäpä jos vaan antaisit asian olla ja jatkaisit illanviettoa omalla painollaan?
Täältä saa aina vertaistukea miehen mollaamiseen tai selkään puukottamiseen koska palstalla mies on aina se kaiken pahan alku ja juuri.

"vieras"
[QUOTE="Mmmm";28450884]Voi kun te olette herkkiä loukkaantumaan. Mitä väliä, jos kerran tiedät olevasi hyvän näköinen? Jos minä loukkaantuisin kaikista mieheni sammakoista niin varmaan olisin itsekin masentunut. Just äsken tokaisi että tosta vois olla sulle apua kun näki telkkarista kovettuma-mainoksen. Yhdessä sitten naurettiin miehen törkeydelle. Huumoria pitää olla että noita kaksilahkeisia kestää :)

Nokka pystyyn, äläkä elä elämääsi mehesi kautta.[/QUOTE]

Tosta kovettumakommentista en edes osaisi loukkaantua. Meillä se olis ihan normaalia, varsinkin jos on sellainen vaiva josta on itse valittanut puolisollekin. Mitäs loukkaavaa siinä sitten on, jos mies näkee mainoksessa jotain joka voisi auttaa. Varsinkin kun miehet yleisesti ottaen on aikamoisia mainosten orjia.

"Mmmm"
[QUOTE="vieras";28450942]Tosta kovettumakommentista en edes osaisi loukkaantua. Meillä se olis ihan normaalia, varsinkin jos on sellainen vaiva josta on itse valittanut puolisollekin. Mitäs loukkaavaa siinä sitten on, jos mies näkee mainoksessa jotain joka voisi auttaa. Varsinkin kun miehet yleisesti ottaen on aikamoisia mainosten orjia.[/QUOTE]

No mulla ei omasta mielestäni ole kovettumia, enkä ole niistä koskaan valittanut. Siksi olisin voinut loukkaantua :)

pliplop
Venäläisten naisten keskimääräiseen ruumiinrakenteeseen? Minkälainen se on? Vietätkö paljonkin aikaa Venäjällä? Ei ole tarkoitus olla ilkeä, vaan kiinnostaa, mistä moinen asiantuntemus.
Onhan noista kansallisista piirteistä ollut joskus lehdissä julkaistuja tutkimuksia, itäeuroopassa ollaan lyhytselkäisiä ja pitkäjalkaisia, suomalaisilla taas lyhyet jalat ja pitkä selkä. Venäjällä olen jonkun verran matkustellut ja täällä Itä-Suomessa asiakaspalvelutehtävissä näkee venäläisiä naisia päivittäin. Kyllä ne järjestään on lyhytselkäisiä ja pitkäjalkaisia ja kyllä, olen tarkkaillut, aihe kun kiinnostaa ja on mietityttänyt ennenkin.

Poikkeuksia on toki kaikissa kansallisuuksissa.

hehh
Onhan noista kansallisista piirteistä ollut joskus lehdissä julkaistuja tutkimuksia, itäeuroopassa ollaan lyhytselkäisiä ja pitkäjalkaisia, suomalaisilla taas lyhyet jalat ja pitkä selkä. Venäjällä olen jonkun verran matkustellut ja täällä Itä-Suomessa asiakaspalvelutehtävissä näkee venäläisiä naisia päivittäin. Kyllä ne järjestään on lyhytselkäisiä ja pitkäjalkaisia ja kyllä, olen tarkkaillut, aihe kun kiinnostaa ja on mietityttänyt ennenkin.

Poikkeuksia on toki kaikissa kansallisuuksissa.
Voitpa olla oikeassakin. Joskus Venäjällä käyneenä (kielikursseilla ym) en pannut merkille, että olisivat eri mallisia kuin Suomen naiset mutta ehkä kyse on tosiaan siitä, että en pannut merkille. Oikeastaan olin sielläkin pitkänä ja pitkäjalkaisena yhtä erilainen kuin täälläkin. En negatiivisessa mielessä kylläkään.

Mutta alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, oli ap:n miehen kommentti kyllä aika törkeä. Jos aloitus ei ollut provo.

Yhteistyössä