mies sammuneena lattialla,vauva leikkii vieressä.voinko soittaa poliisit noutamaan?

• Viestiketjun aloittaja helevetti soikoon
  • Ensimmäinen viesti
hiphei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä osaa ottaa,mut ei ole kotona sammunu noin lapsen eteen..eikä kyllä sammukaan kun harvoin..ja kyllä tykkää ottaa kerralla sitten kunnolla.anteeksi epäselvyyteni...että taitaa olla alkoholisti.ja mä taidan olla vähän yksinkertainen, vitutti vaan niin ankarasti etten ajatellut selvästi..nyt alkaa laantumaan jo. sooooriii
Mä tajuun sua ap.
Mä en ole koskaan tajunnut kännäämistä. Jos aikuinen ihminen haluaa vetää jurrit, niin sitä ei pidä tehdä lasten nähden. Kyllä mä kaivelisin hernettä aika pitkään.

perskeles kun pari kk aina menee hienosti, ei läträile ei mitään. ja sit yks reissu ja pam tässä ollaan taju pois....

Siis kyl mäkin raivoissani olisin ja vittuuntunut, kun ei saisi lasten kanssa rauhassa olkkarissa olla, mutta siis ei ne poliisit ketään sammuvaa kotoa hae.

Mä laittaisin ikkunan auki viereen ja jättäisin vähän viilentämään aivojaan.
Hitsi että hävettäisi millainen mies olisi. Lähinnä pitäisin itseäni ressukkana kun en olisi osannut parempaa valita/ saada.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä kirjottaisin kuulakärkikynällä jonkun numeron käteen ja naisen nimen, aamulla sit kauhee mustishepuli aiheesta :whistle:
Tai sit permanenttussilla otsaan joku kiva kuva.

Ihan pieni kiusa vois olla paikallaan :xmas:
Tai poikkeis lainaan kaverilta pikkarit, tai rintsikat, jäynää varten... pääasia ettei mies tunnistaisi niitä sun omiksi. Tunkisi nämä ukon takin taskuun, housujen taskuun, vahtisi että olisi taatusti paikalla kun se "löytää ne". Sitten nostaisi kauhean mölyn asiasta ja huutaisi, kiljuisi, vaatisi selitystä. Hahhahhaa! Armahtaisi kännikalan vasta, kun se alkaisi porua vääntää :D

No
perskeles kun pari kk aina menee hienosti, ei läträile ei mitään. ja sit yks reissu ja pam tässä ollaan taju pois....
Sähän kerroit, ettei ole aikaisemmin sammuillut? Että ottaa alkoholia noin parin kuukauden välein, siis sehän tekee noin kuudesti vuodessa? Ei se musta ole mitenkään tavatonta. En tiedä tilannettanne, mutta jos ei ole sikaillut aiemmin eikä ton useimmin juo niin taidat tehdä kärpäsestä härkäsen.

Riikka
Anna nukkua. Häntä varmaan harmittaa huomenna ihan tarpeeksi. Menkää vauvan kanssa vaikka lenkille ja nukkumaan. Kyllä sitä ylilyöntejä voi sattua sinullekin ja silloin voit muistella tätä iltaa.

Yhteistyössä