mies sammuneena lattialla,vauva leikkii vieressä.voinko soittaa poliisit noutamaan?

• Viestiketjun aloittaja helevetti soikoon
  • Ensimmäinen viesti
kjäh
Tee ukolle källi.Lakkaa vaikka sen kynnet tai pistä meikkiä ja ota kuvia.Niin minä tein exälle ja sain ihan kivat huvit siitä :D Ja kyllä ukko häpes seuraavana päivänä.

kaikkea muuta voin katsoa mutta alkoholistia en
Minä printtaisin avioeropaperit netistä ja laittaisin ne muovitaskussa (etteivät mene yrjöön) miehen vierelle, pakkaisin vauvan mukaan ja lähtisin äidille, kaverille, hotelliin, ihan mihin tahansa.

No ei nyt poliisia tarvita jos ukko sammuu! :D Vois olla kytillä töitä enempi ku liikaa jos mammat alkaa soitteleen:
"Mun mies on sammunut, tulkaa nyt hakemaan se putkaan"
"Ei, Ei se riehu kun se nukkuu tuossa. Tulkaa nyt äkkiä hakemaan se!"
:LOL:

ap
kuvasin jo ja vielä kun ois voinu lähtee jonnekin...mut pakko kait tää on huumorilla ottaa,kertokaa vielä hyviä källi ideoita, perjantai illan huvit mullakin :) jos mä tekisin saman et sammusin noin niin tiedän ettei ukkoa naurattas ollenkaan, varmaan laittas eron vireille...tasapuolisuus kohdillaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hengittää erittäin kuuluvasti, ja kylelleen käänty itse...että ei hätää...
Mikä se sun ongelma sit olikaan??
Ota muksu pois veirestä leikkimästä, jos se korpee sua.
Jos oma ukko tulis kotiin kännissä ja sammus lattialle, ni antasin nukkuu. Tai roudaisin sänkyyn.

hei haloo
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea muuta voin katsoa mutta alkoholistia en:
Minä printtaisin avioeropaperit netistä ja laittaisin ne muovitaskussa (etteivät mene yrjöön) miehen vierelle, pakkaisin vauvan mukaan ja lähtisin äidille, kaverille, hotelliin, ihan mihin tahansa.
Onkohan ihan alkoholismi nyt kyseessä, kun ap kertoi että mies ei ole ikinä ennen käyttäytynyt näin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Poliiseilla on velvollisuus tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Korjatkaa jos olen väärässä.

Itse en näe poliiseilla tossa tilanteessa muuta syytä soittaa lastensuojeluun, kuin sen, että äiti taitaa olla vähän yksinkertainen. Noh, ap:ltä tämä taisi olla hyvä provo, mutta jos joku ihan tosissaan soittaisi poliisit nukkuvan miehensä hakemaan kotoaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja helevetti soikoon:
voi kun olisi ihana vaan lähtee kyläilee...mut sukulaiset ja ystävät asuu muualla..siispä nökötämme tässä. kait se vaan pelottaa että jos tuosta tokenee,niin miten käyttäytyy kun on kuitenkin ihan sekasin vielä monta tuntia..
Mitä sä tällä tarkotat? Saattaako mies olla teille vaarallinen, kun hiukan heräilee? Mitä siis pelkäät tarkalleen ottaen?

vieras
Et kyllä taida ihan mahdottomasti sitä miestäs rakastaa? Mun näkökulmasta on nimittäin ihmeellistä, että sulle tulee ekana mieleen, että poliisien pitäisi mies hakea kun on mennyt tekemään jotain niin kamalaa, kuin sammunut kotiin lattialle epätavallisen rankan biletyksen jälkeen... Voisin ymmärtää vitutuksen ja ikävät ajatukset, jos kyseessä olisi vaikka alkoholistimies, jolloin itselläkin taatusti olisi kuppi täynnä miehen käyttäytymistä, mutta että mies, jolle tämä on enemmän kuin epätavallista!?!

Jos mies on sellanen että juo harvoin ja silloinkaan ei yleensä mene överiksi niin ihan huumorilla ottasin. En edes puhuttelis seuraavana päivänä kun varmasti häpeä on ihan riittävä tuollaselle. Vähän paisuu asiat kun on kuolemassa tai sit ero paperit vetämään :whistle:

...
Poliiseilla on velvollisuus tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Korjatkaa jos olen väärässä.
Luulenpa, että jos ap itse ei ole nauttinut alkoholia eikä kyseessä ole väkivaltatilanne, poliisit eivät edes tekisi mitään. Sanoisivat vaan, että mikäli näyttää siltä että tarvitaan ambulanssia, niin pitää siinä vaiheessa soittaa apua paikalle. Ei ole laissa kiellettyä, etteikö ihminen saisi nukkua humalassa omassa kodissaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ap lienee selvä, joten poliisit tuskin edes vaivautuisi paikalle, saati ilmoittaisi lastensuojeluun.
Just oli juttua, että poliisit oli ilmoittanut lastensuojeluun kun poliisit joutuivat tuomaan kännisen äidin kotiin. Kotona lapset ja niiden hoitaja.

ap
kyllä osaa ottaa,mut ei ole kotona sammunu noin lapsen eteen..eikä kyllä sammukaan kun harvoin..ja kyllä tykkää ottaa kerralla sitten kunnolla.anteeksi epäselvyyteni...että taitaa olla alkoholisti.ja mä taidan olla vähän yksinkertainen, vitutti vaan niin ankarasti etten ajatellut selvästi..nyt alkaa laantumaan jo. sooooriii

Yhteistyössä