Hopping
Mitä sä poliiseja tarttet ja mihin? Anna miehes nukkua krapula pois ja laita itse muksu nukkumaan... Kyllä se mies siitä havahtuu viimeistään alkuyöstä.
Näin, eikä silloinkaan poliiseja soiteta vaan ambulanssi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ei tarvitse epäillä alkoholimyrkytystä, niin ei ole hätää, anna nukkua.
Niin juuriAlkuperäinen kirjoittaja kjäh:Tee ukolle källi.Lakkaa vaikka sen kynnet tai pistä meikkiä ja ota kuvia.Niin minä tein exälle ja sain ihan kivat huvit siitä Ja kyllä ukko häpes seuraavana päivänä.
Mikä se sun ongelma sit olikaan??Alkuperäinen kirjoittaja ap:hengittää erittäin kuuluvasti, ja kylelleen käänty itse...että ei hätää...
Onkohan ihan alkoholismi nyt kyseessä, kun ap kertoi että mies ei ole ikinä ennen käyttäytynyt näin?Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea muuta voin katsoa mutta alkoholistia en:Minä printtaisin avioeropaperit netistä ja laittaisin ne muovitaskussa (etteivät mene yrjöön) miehen vierelle, pakkaisin vauvan mukaan ja lähtisin äidille, kaverille, hotelliin, ihan mihin tahansa.
Ap lienee selvä, joten poliisit tuskin edes vaivautuisi paikalle, saati ilmoittaisi lastensuojeluun.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poliiseilla on velvollisuus tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Korjatkaa jos olen väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poliiseilla on velvollisuus tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Korjatkaa jos olen väärässä.
Mitä sä tällä tarkotat? Saattaako mies olla teille vaarallinen, kun hiukan heräilee? Mitä siis pelkäät tarkalleen ottaen?Alkuperäinen kirjoittaja helevetti soikoon:voi kun olisi ihana vaan lähtee kyläilee...mut sukulaiset ja ystävät asuu muualla..siispä nökötämme tässä. kait se vaan pelottaa että jos tuosta tokenee,niin miten käyttäytyy kun on kuitenkin ihan sekasin vielä monta tuntia..
Luulenpa, että jos ap itse ei ole nauttinut alkoholia eikä kyseessä ole väkivaltatilanne, poliisit eivät edes tekisi mitään. Sanoisivat vaan, että mikäli näyttää siltä että tarvitaan ambulanssia, niin pitää siinä vaiheessa soittaa apua paikalle. Ei ole laissa kiellettyä, etteikö ihminen saisi nukkua humalassa omassa kodissaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poliiseilla on velvollisuus tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Korjatkaa jos olen väärässä.
Just oli juttua, että poliisit oli ilmoittanut lastensuojeluun kun poliisit joutuivat tuomaan kännisen äidin kotiin. Kotona lapset ja niiden hoitaja.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ap lienee selvä, joten poliisit tuskin edes vaivautuisi paikalle, saati ilmoittaisi lastensuojeluun.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poliiseilla on velvollisuus tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Korjatkaa jos olen väärässä.