Mies sairastaa

Sisältää avautumista!!!

Kenenkä muun rakas puoliso vajoaan tavallista flunssaa sairastaessa lapsen tasolle?Miehellä flunssa, nenä vähän vuotelee ja pikkaisen yskittää. Kuitenkin mies omien sanojensa mukaan tekee kuolemaa. Voihkii ja valittaa, kuumemittari piipittää puolen tunnin välein. Mikään ei ole hyvin ja mitään ei jaksa tehdä. Vaatii hoitoa ja hellyyttä. Anovasti Cockerspanieli katseella pyytää tuomaan sitä tätä ja tuota. Niistä kerran nessu-nenäliinaan joista kasvaa älytön kasa sohvan viereen. Yritä nyt sitten tuon passaamisen lisäksi vielä hoitaa tyttöä ja muita asioita.
Siis aivan kohta, ihan pian minulla räjähtää pää |O |O Jumalavita kun vetäisen rytkyt niskaan ja lähden tytön kanssa johonkin. Kotiin palattaisiin vasta sitten kun tuo yks lussukka on parantunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuusa:
Sisältää avautumista!!!

Kenenkä muun rakas puoliso vajoaan tavallista flunssaa sairastaessa lapsen tasolle?Miehellä flunssa, nenä vähän vuotelee ja pikkaisen yskittää. Kuitenkin mies omien sanojensa mukaan tekee kuolemaa. Voihkii ja valittaa, kuumemittari piipittää puolen tunnin välein. Mikään ei ole hyvin ja mitään ei jaksa tehdä. Vaatii hoitoa ja hellyyttä. Anovasti Cockerspanieli katseella pyytää tuomaan sitä tätä ja tuota. Niistä kerran nessu-nenäliinaan joista kasvaa älytön kasa sohvan viereen. Yritä nyt sitten tuon passaamisen lisäksi vielä hoitaa tyttöä ja muita asioita.
Siis aivan kohta, ihan pian minulla räjähtää pää |O |O Jumalavita kun vetäisen rytkyt niskaan ja lähden tytön kanssa johonkin. Kotiin palattaisiin vasta sitten kun tuo yks lussukka on parantunut.
Jätä se sika.

 
no tottakai se tarvitsee lepoa ihan rauhassa, joten minä ainakin lähtisin vaikka kyläilemään, että toinen saa rauhassa huilata. siitähän oli jokin aika sitten tutkimus, että miehiä vaan "sattuu" enemmän ja ovat oikeasti kipeämpiä esim. flunssassa, kuin naiset. se on luonnon laki... :snotty:
 
?
Miesten flunssa on aina PALJON pahempi kuin naisten - silloin EI voi tehdä mitään vaan vain kitua ja kitistä. Naisella sama tauti ei kauheesti hetkauta, lapset on hoidettava ja kotityöt tehtävä. :)
 
vieras
Omassa miehessä samaa vikaa. Sitä ollaan niin sairasta, niin sairasta. Oli kyse sitten tiileen potkaistusta varpaasta, päänsärystä tai kurkkukivusta. Toisaalta jostain luin, et miehet on herkempiä kivulle kuin naiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mun mies on päinvastaista sorttia...kipeenäkin menee töihin, vaikka olis järkevämpää sairastaa ja levätä.
Mun mielestä toi kitinälinja on kans äärimmäisen noloa. En tajua mistä tollanen miestyyppi on päässyt livahtamaan evoluutioketjussa tänne asti, niitä kun tuntuu riittävän. Mutta en kyllä sairaana töihin menis mutta en kyllä valittaiskaan ellen sitten taktisesti hakis sillä jotain etua ;)


 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mun mies on päinvastaista sorttia...kipeenäkin menee töihin, vaikka olis järkevämpää sairastaa ja levätä.
Mun mielestä toi kitinälinja on kans äärimmäisen noloa. En tajua mistä tollanen miestyyppi on päässyt livahtamaan evoluutioketjussa tänne asti, niitä kun tuntuu riittävän. Mutta en kyllä sairaana töihin menis mutta en kyllä valittaiskaan ellen sitten taktisesti hakis sillä jotain etua ;)
Meillä tuohon sairaana töihin vaikuttanee se, että kun on yrittäjä pienessä mittakaavassa = työllistää itse itsensä, niin yrittää pysyä aikataulussa....mutta siltikin pitäis osata sairastaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miesten flunssa on aina PALJON pahempi kuin naisten - silloin EI voi tehdä mitään vaan vain kitua ja kitistä. Naisella sama tauti ei kauheesti hetkauta, lapset on hoidettava ja kotityöt tehtävä. :)
Juu niin tuntuu olevan. Se on vaan merkillistä kun itse sairastaa niin mieheltä ei ihmeemmin ymmärrystä ja hoivaa irtoa. Taidetaanpa lähteä pikku akan kanssa mummolaan kyläilemään. Saa miekkonen sillä aikaa mittailla kuumetta ja niistää nenäänsä ihan rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mun mies on päinvastaista sorttia...kipeenäkin menee töihin, vaikka olis järkevämpää sairastaa ja levätä.
Mun mielestä toi kitinälinja on kans äärimmäisen noloa. En tajua mistä tollanen miestyyppi on päässyt livahtamaan evoluutioketjussa tänne asti, niitä kun tuntuu riittävän. Mutta en kyllä sairaana töihin menis mutta en kyllä valittaiskaan ellen sitten taktisesti hakis sillä jotain etua ;)
Meillä tuohon sairaana töihin vaikuttanee se, että kun on yrittäjä pienessä mittakaavassa = työllistää itse itsensä, niin yrittää pysyä aikataulussa....mutta siltikin pitäis osata sairastaa.
Jep, tossa tapauksessa varmaan itekki sairastelisin ja tekisin töitä. Sillon sen vaan laskis että ei siihen flunssaan kuole joten voi painaa hommiakin. Yksityisyrittäjyys on tossa mielessä kyllä niin perseestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Tässäkö syy?
Miksi mies sairastaa naista rajummin?
http://www.tohtori.fi/?page=5817524&id=9549785

:D B)
Oli miten oli niin kysehän on silti loppupeleissä siitä miten suhtautuu siihen että sairastaa. Toinen itkee irronnutta kättä kun taas toinen miettii mitä kaikkea sillä vois tehdä :D

 

Yhteistyössä