N
n-77
Vieras
Olemme avopuolisoni kanssa olleet yhdessä jo lähemmäs kaksi vuotta. Pääsääntöisesti meillä menee hyvin, mutta silloin tällöin minä, täysin miehen vastakohtana, tempperamenttisena osapuolena onnistun saamaan riidan aikaiseksi. Lähinnä riidan aiheuttaa purkautuminen johonkin pitkään mieltä vaivanneeseen asiaan, jonka sitten voi laukaista mitätönkin asia. Meillä ei íkinä riideltäisi jos se olisi miehestäni kiinni. Suhdettamme vaivaa se että mieheni ei osaa/halua puhua oikeastaan mistään suhdettamme koskevasta asiasta. Ilmeisesti perinteikäs suomalainen mies joka "ei puhu eikä pussaa".
Se että avopuolisoni ei osaa riidellä johtaa riitatilanteessa siihen että tiedossa lisää puhumattomuutta ja mykkäkoulua. Minua taas puhumattomuus ahdistaa...
Tänään tapahtui sitten se että riidan jälkeen mies on kotoa vähin äänin häipynyt baariin. Tällaista ei ole koskaan tapahtunut riidan jälkeen... Hän käy todella harvoin baarissa. Olen hämilläni tilanteesta, mutta samalla tuntuu että ok jos haluaa tuolla tavalla purkaa oloaan... Toisaalta tuntuu että onko tämä nyt sitten lopun merkki? Onko asiat todellakin niin huonosti?
Se että avopuolisoni ei osaa riidellä johtaa riitatilanteessa siihen että tiedossa lisää puhumattomuutta ja mykkäkoulua. Minua taas puhumattomuus ahdistaa...
Tänään tapahtui sitten se että riidan jälkeen mies on kotoa vähin äänin häipynyt baariin. Tällaista ei ole koskaan tapahtunut riidan jälkeen... Hän käy todella harvoin baarissa. Olen hämilläni tilanteesta, mutta samalla tuntuu että ok jos haluaa tuolla tavalla purkaa oloaan... Toisaalta tuntuu että onko tämä nyt sitten lopun merkki? Onko asiat todellakin niin huonosti?