L
"leppis"
Vieras
Entäs jos menisit sinne osastolle lepäilemään? Saisit myös mielelle lepoa, mikä on myös tärkeää tulevaa synnytystä ajatellen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja ehkä osittain toivoo, että vuodelevosta huolimatta minä tekisin jotain, kun on itse niin väsynyt. Ei siis jaksa enää (osittain) välittää edes masuvauvan tai mun terveydestä. Mutta kyllä tämä tilanne käy minun ja lapsenkin kannalta sietämättömäksi, kun päivät viikonloppuisin ja muuten arki-iltaisin ja aamuisin on jatkuvaa riitelyä ja raivoamista. Pelottaa, ettei vaan tule mielelle jonkinlaista burn outia.
Niin... mutta toisaalta taas osastolla makaaminen vie suunnattomasti rahaa... eikä siihenkään oikein ole varaa. Siksi mies lupautuikin hoitamaan minua ja lasta kotona. On vielä kuukausi lepoa jäljellä, ellei ihmeitä tapahdu.
Niin... mutta toisaalta taas osastolla makaaminen vie suunnattomasti rahaa... eikä siihenkään oikein ole varaa. Siksi mies lupautuikin hoitamaan minua ja lasta kotona. On vielä kuukausi lepoa jäljellä, ellei ihmeitä tapahdu.
Siis makaatko sä kaiket päivät? Et edes ruokaile istuvilteen?
Vois kuvitella, että jos jatkuva vuodelepo on pakollista olisit osastolla.
Siis ou mai.....Niten voit huolehtia lapsestasi jos et käy kävelemällä veskissäkään?
Kuinka paljon sulla ap. viikkoja jäljellä? Mikä muuten tilanne miksi ne sinut lepäileen laittoi? Oisko tosiaan ketään kuka voisi tulla välillä auttelemaan miestäsi välillä. Kyl se on varmaan miehillekkin raskasta ja lisäksi varmaan huolissaan tulevassta vauvastakin..
Voi olla, että tilanne olisi helpompi jos sä olisit osastolla. Silloin mies olisi tosiaan yksin vastuussa eikä sitä hiertäisi se, että olet paikalla mutta et kykene auttamaan mitenkään missään.
Ja jäisihän näin pois se, että miehen ei tarvitsisi sua passata.