Mies pyysi yhdelle keikalle lauantaina. Lupasin. Se onkin tanssipaikka ja mies tykkää tanssia En itse osaa. Perunko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hanna"

Vieras
Lauantaina on yksi keikka, tyyliiin siis Irinan keikka. Lupasin lähteä mukaan ja mies osti liput. Olemme tapailleet jonkun aikaa.
Noh, mies soitteli äsken ja puhui, miten on kiva päästä tanssimaan lauantaina. Katsoin missä se keikka on ja se on joku tanssimesta.

Noh..en ole eläissäni tanssinut askeltakaan, eikä mulla löydä millään pokkaa edes kokeilla. Etenkin, kun mies on suht. uusi tapaus.

Sanonko mä nyt suoraan, että en tanssi ja etsii toista seuraa, jos haluaa tanssimaan? Vai perunko sanomatta? Ahdistaa ihan :D

Älä peru mukavalta kuulostavaa baari-iltaa! Minä olen juuri samanlainen kuin miehesi eli tykkään tanssia. Harmikseni olen saanut huomata, että tanssivia miehiä löytyy yllättävän vähän. Kyllä minä tulen tuuraamaan sinua jos itse jänistät! :D

Tunnusta vaan ettet oo eläessäs tanssinu. Joko meette sit vaan kattomaan sen keikan, tai sitten mies tarjoutuu opettamaan sua ja teillä tulee olemaan tosi hauskaa! :) Toihan kuulostaa jo ihan joltain romanttiselta leffalta. :heart: Eli älä keksi mitään huonoa tekosyytä, mies vaan luulee ettet olekaan kiinnostunu siitä.

Ei kun niin, et millään halua edes kokeilla. No sitten suosittelen sanomaan ihan suoraan että sä et tanssi, etkä tajunnut heti silloin kun mies kysyi että kyseessä on tanssipaikka. Eiköhän se mies arvosta rehellisyyttä enemmän kuin perumista.