Mies puhuu paljon seksistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höh;10877729:
kyllä joku nainen olisi pitänytkin haleista, ota nyt selvää

Ystävällinen halaaminen on ihan eri asia ja tavallista ekoillakin treffeillä, sitä en laita pahakseni jos se tehdään tyylillä. Tässä ei ollut siitä kyse.

Vaan mies kaappasi minut todella tiukkaan syliin toisella kädellä vyötäröltä ja toisella kädellä käänsi väkisin päätäni (koska käänsin kasvoni vaistomaisesti pois) ja yritti suudella suulle ja onnistuikin siinä kun miehellä oli kuitenkin voimaa. Tuntui ällöttävältä ja vissi ero johonkin "haliin".

Ystävällinen halaaminen on ihan eri asia ja tavallista ekoillakin treffeillä, sitä en laita pahakseni jos se tehdään tyylillä. Tässä ei ollut siitä kyse.

Vaan mies kaappasi minut todella tiukkaan syliin toisella kädellä vyötäröltä ja toisella kädellä käänsi väkisin päätäni (koska käänsin kasvoni vaistomaisesti pois) ja yritti suudella suulle ja onnistuikin siinä kun miehellä oli kuitenkin voimaa. Tuntui ällöttävältä ja vissi ero johonkin "haliin".

Enpä ihmettele, ettei sinua tuo mies kiinnostanut :D :D Todellakin on eroa halauksella ja päällekarkauksella. Onko niin, etteivät jotkut netin kautta tavatut ihmiset halua lukea elekieltä ensitreffeillä? Varmasti eleesi ovat paljastaneet, ettei tosiaankaan ollut mieluisa "hali".

Ja vielä aloittajalle: hyvä kun asia selvisi! Näköjään intuitiosi varoitteli sinua jo alussa oikein, kun et lämmennyt tämän tilanne- ja käytöstavattoman vonkaajan viesteille.

Viimeksi muokattu:
Kamalaa luettavaa koko ketju. Tämä vahvistaa käsitykstäni siitä, minkälaiset miehet etsivät seuraa netistä. Joko he ovat varattuja vieraan pi...n vonkaajia, tai sitten jotain seksihulluja, mielenterveysongelmaisia tms.

Alkuperäinen kirjoittaja järkeä;10876884:
Kaksi asiaa:
kuukausi on liian pitkä aika kirjoitella. Jos et tosiaan ole edes soitellut vaan pelkästään kirjoitellut niin kuukausi on pitkä aika.

Kyllä maailma menee menojaan ja tällainen keski-ikäinen täti ei pysy menossa mukana, kun kuukausi muka on pitkä aika, niin pitkä että siinä jo haavekuvat muodostuvat. Minusta kuukausi ei ole aika eikä mikään. Ennen kirjeen meneminen perille kesti viikon, ainakin, ellei toista. Vastausta sai odotella ja jännitys kasvoi, mitä se kirjekaveri kirjoittaa. Jospa kesällä tavattais tai ehkä syksyllä..?

Tämä on toden totta hetimullekaikkitänne-maailma.

Kamalaa luettavaa koko ketju. Tämä vahvistaa käsitykstäni siitä, minkälaiset miehet etsivät seuraa netistä. Joko he ovat varattuja vieraan pi...n vonkaajia, tai sitten jotain seksihulluja, mielenterveysongelmaisia tms.

No ei todellakaan ole, näistä vaan kirjoitetaan. Normaaleista ei. Aika monet avioon menevätkin ovat tutustuneet nykyään netissä, ihan nuoretkin -kyllä se on tätä päivää ja loistava tapa tutustua sllaistenkin jotka eivät välitä käydä viihtellä tai asuvat pienellä paikkakunnalla.

Itse kävin viimeksi treffeillä lääkärin kanssa, sitä edellinen treffikumppanini oli ammattioppilaitoksen opettaja, jonka kanssa jonkun aikaa seurustelinkin. Ihan normaaleja sinkkuja miehiä ovat olleet, molemipien kotona tuli käytyä. Ei vaan sitten muuten natsannut muttei miehissä mitään vikaa.

Viimeksi muokattu:
Kyllä maailma menee menojaan ja tällainen keski-ikäinen täti ei pysy menossa mukana, kun kuukausi muka on pitkä aika, niin pitkä että siinä jo haavekuvat muodostuvat. Minusta kuukausi ei ole aika eikä mikään. Ennen kirjeen meneminen perille kesti viikon, ainakin, ellei toista. Vastausta sai odotella ja jännitys kasvoi, mitä se kirjekaveri kirjoittaa. Jospa kesällä tavattais tai ehkä syksyllä..?

Tämä on toden totta hetimullekaikkitänne-maailma.

Ota huomioon että nykyään ehditään vaihtaa kymmeniä viestejä yhden illan aikana ilman, että tiedetään ihmisestä oikeaa nimeä tai osoitetta tai mitään muuta kuin nimimerkki. Kuukaudessa ehtii jo paljon, ehtii ihastua johonkin virtuaali-ihmiseen josta ei tiedä mitään varmaa. Kirjoittelukaveri voi olla mies tai nainen ja minkäikäinen vaan, netissä voi huijata täysin ellet tapaa nopeasti ja varmista että toisessa päässä on sen ikäinen ja sitä sukupuolta oleva jota kirjoittaja väittää olevansa.

Itse petyin alkuun kun kirjoittelin ehkä juuri sen kuukauden verran miehen kanssa, näin valokuvat lapsesta ja miehestä, ihastuin täysin ja koitin houkutella miestä kahville mutta hän ei koskaan suostunut. Se oli tosi iso pettymys ja nykyään haluan tavata melkein heti, että näen onko tämä todellinen.

Minäkin olen 51 v.taidan olla jo keski-ikäinen mutta maailma muuttuu.

Viimeksi muokattu:
Olen tässä kuukauden päivät kirjoitellut erään miehen kanssa netissä. Kuvia ollaan vaihdeltu ja mies pitää minua erittäin haluttavana (minä myös häntä). Kertoo kyllä kysyttäessä itsestään ja vaikuttaa rehelliseltä, mutta itse lähettelee useimmiten vain seksiaiheisia viestejä, enimmäkseen tekstiviestejä tällähetkellä. Olen tehnyt selväksi, että minulta ei seksiä heru ennenkuin ollaan tutustuttu paremmin ja mies halusikin jatkaa tutustumista. Minua vain hiukan nyt hämää tuo seksipainotteisuus. Onko se normaalia kiinnostuneen miehen käytöstä? Kyllähän minua tietysti imartelee, että mies pitää minua haluttavana mutta haluaisin, että osoittaisi kiinnostusta muillakin tavoin. Ei minulla sinänsä ole mitään seksijuttuja vastaan mutta mietityttää miehen motiivit. En tosin itsekään mitään aviomiestä tällähetkellä etsi.

Itselleni on käynyt samalla tavalla, aikoinaan, meillä vaan satui menemään sillain, että puhuttiin normaalisti ja tutustuttiin netin kautta mm. toistemme koulutukseen ja tavallista keskustelua mitä kuuluu yms. muuta tuommoista. varmaankin melkein 2 kuukauden ajan (en nyt muista, sitä todellista aikaa).. Koskaan ei sovittu siis mistään mesetreffeistä, silloin vain kun satuttiin olemaan samaan aikaan koneella. sitten eräänä kauniina iltana nähtiin jossakin grillin pihanna (tosi romanttista, naurattaa vieläkin, kun muistele tapahtumaa :-DD ), sen jälkeen vaihdettiin numeroita vasta.. ja tämän jälkeen rupesi tulemaan näiti seksijuttuja.. tosin, ei se minua niinkän häirinnyt, koska kummatkin olivat silloin sinkkuja (mies taitaa olla vieläkin) ja jätin ne omaan arvooni ja ajattelin, että katsoo mitä tästä tulee.. Tosin ei siitä tullut koskaan mitään muuta kuin deittailua, vaikkakin pussailtiinkin. Mutta ei sen vakavampaa. :-)

Tosin hyvän ystävän hänestä sain ja edelleen ollaan lähes päivittäin vieläkin yhteyksissä.. no välillä hän kyll' ehdottelee ties mitä, mutta vain vitsailu mielessä, koska hän tietää, että olen nykyään kihloissa. :-)

Olen edellisen kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla, että kukavain voi netin kautta huijata ja esittää ketä vain. Kannattaa olla sen suhteen varovainen. :-)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä