Alkuperäinen kirjoittaja järkeä;10876909:
Mulle tuntemattoman miehen seksijutut kielii huonosta tilanteentajusta.
Homma on tietysti eri, jos suhde mieheen on jotenkin selvä. Eli on tullut selväksi, että halutaan tutustua paremmin tai vain seksiä. Ihmiseltä, jonka kanssa ei ole vielä muodostunut mitään luottamusta tai ymmärrystä mikä homman nimi on, on seksiviesteily törppöä.
Varmastikin juuri siksi, koska sen funktio on itselleni epäselvä. Toisaalta voin myös kokea itseni vähän hyväksikäytetyksi tilanteesta, jossa itse juttelen seksistä (joka taas ei kiihota minua) ja mies kiihottuu kauheasti ja tilanne johtaa tumputukseen. Itse kun en saa tuosta tilanteesta mitään irti. Ja kuitenkin saattaisin haluta seksiä, käteenjäävä fiilis on siis pettynyt ja turhautunut.
Samaamieltä sitä tilannetajuahan mieheltä vaaditaan.
Mietin vielä omia kirjoituksia 30:n vuoden takaa.
Kirjoittelimme ainakin puolivuotta ennen tapaamista.
Eikä kirjoitukset suoraan seksiin liittyneet, mutta sinnepäin viittaavia sanoja kuitenkin käytin.
Kuten, halaavin terveisin, rakaskulta, pusipusi tyyppisiä sanoja.
Ja kysymys montako lasta hän haluaa.
Ainakin nuo ovat seksuaalisuuteen viittaavia kirjoituksia.
Mutta onhan tämäaika ihan erilainen kuin silloin.
Nyt puhutaan seksistä melkein missävaan.
Kiinnostaisi tietää onko aloittaja yrittänyt toppuutella poikaystäväänsä vähentämään seksikirjoituksia.
Sekin on asiallista keskustelua, kun esittää oman kielteisen kantansa.
Tuon jälkeen mies osaa vähentää kyseisestä asiasta puhumista.
Ilman toppuuttelua ei mies sitä tajua, koska hän kuvittelee naisen pitävän niistä jutuista kuten itsekin.
Muistakaa sekin, jos kerrankin naurahdatte hänen jutuilleen, niin se on yhtäkuin hyväksyntä, ja varmasti juttua piisaa.