Mies puhuu paljon seksistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Olen tässä kuukauden päivät kirjoitellut erään miehen kanssa netissä. Kuvia ollaan vaihdeltu ja mies pitää minua erittäin haluttavana (minä myös häntä). Kertoo kyllä kysyttäessä itsestään ja vaikuttaa rehelliseltä, mutta itse lähettelee useimmiten vain seksiaiheisia viestejä, enimmäkseen tekstiviestejä tällähetkellä. Olen tehnyt selväksi, että minulta ei seksiä heru ennenkuin ollaan tutustuttu paremmin ja mies halusikin jatkaa tutustumista. Minua vain hiukan nyt hämää tuo seksipainotteisuus. Onko se normaalia kiinnostuneen miehen käytöstä? Kyllähän minua tietysti imartelee, että mies pitää minua haluttavana mutta haluaisin, että osoittaisi kiinnostusta muillakin tavoin. Ei minulla sinänsä ole mitään seksijuttuja vastaan mutta mietityttää miehen motiivit. En tosin itsekään mitään aviomiestä tällähetkellä etsi.

Itse en varmaan kauhean hyvällä katsoisi, jos jutut koko ajan pyörivät enemmän ja vähemmän seksin ympärillä. Kyllähän sitä nyt muutakin pitää aikuisen ihmisen mielessä pyöriä. Itse en pidä tuota nyt välttämättä ihan normaalina, jollei toinen osapuoli sitten provosoi seksiaiheiseen keskusteluun koko ajan. Voithan kokeilla, että et kommentoi seksiasioista ollenkaan ja kyselet vain aiheista, jotka siihen eivät millään tavalla liity. Katsoo tajuaako hän sen jälkeen, että seksin ympärillä pyörivät asiat eivät välttämättä jaksa kiinnosta koko aikaa ja varsinkaan näin alussa. Seksipuolen asioihin kerkeää kyllä sitten perehtymään myöhemmin, jos tarkoitus on katsoa voisiko tuosta jutusta tulla ehkä jotain enemmänkin, vaikka et aviomiestä olekaan hakemassa.

Kaksi asiaa:
kuukausi on liian pitkä aika kirjoitella. Jos et tosiaan ole edes soitellut vaan pelkästään kirjoitellut niin kuukausi on pitkä aika. Kannattaa tavata henkilö melkein heti tai ainakin viikon parin sisällä, jos tuntuu siltä, että tyyppi on kiinnostava. Tapaamisen jälkeen saattaakin pettyä, kun se ihminen ei ollutkaan sellainen kuin mitä tekstin kautta muodosti itse kuvan. Kirjoittelu johtaa omasta mielestäni siihen, että haavekuvat alkavat elää omaa elämäänsä.

Toisekseen: mies on törppö. Ei seksiviestittely ole mitään tutustumista. Jos mies haluaisi tutustua sinuun, hän kiltisti tumputtaisi kotona ja yrittäisi miettiä, kuinka voisitte tavata siten, että seksikin tulisi kyseeseen luontevasti. Jos itse haluaisit pelkästään seksiä niin sittenhän tuo seksiviestittely on ihan ok. Mutta kun näin ei ole, se kertoo lähinnä tilanteentajuttomuudesta. Sanoisin, että unohda se sika, jos et halua pettyä.

Itselläni oli nettituttavuus, josta tuli mesekaveri. Ihan fiksulta tyypiltä vaikutti ja ajattelin, että voisimme tavatakin, kunhan saisin vähän vielä tietoa kaverin päänsisäisestä todellisuudesta. Mutta sitten alkoikin tulla jotain seksiaiheisia viestejä, aivan tyhjästä. Jos panettaa niin panettaa, ei sitä minulle (tuntemattomalle ihmiselle netissä) tarvitse alkaa vihjailla. Jos taas haluaa seksiä, kannattaa ensin fiksata ne treffit, omasta mielestäni aika saamatonta viikkokausia puhua seksistä ilman, että tekisi sitten asialle jotain. Poistin tuon tuttavuuden mesekavereista, olin pettynyt ja vihainen. Olin itse sitä mieltä, että ei olisi ollut poissuljettua, että olisimme tavanneet ja ehkä harrastaneetkin, mies vaan itse pilasi koko jutun.

Kuinkahan paljon tuossa seksitä puhumisessa on kyse tietämättömyydestä.

Miehille seksistä puhuminen on luonnollista, mutta naisille ei.

Molempien pitäisi nyt ymmärtää paremmin toisen olemusta.

Miehen pitäisi vähentää puhumista, ja naisen ymmärtää ettei seksistä puhumiseen liity mitään ihmeellistä.

Eikö se ole täysin selvää, että mies kiihottuu puhumisesta, mutta ei se silti tarkoita, että sitä pitäisi tehdä nyt juuri heti.

Ainakin minulle tuo on ollut ikuinen ongelma.

Tuskin tätäkään kirjoitusta kukaan ymmärtää.

Mulle tuntemattoman miehen seksijutut kielii huonosta tilanteentajusta.

Homma on tietysti eri, jos suhde mieheen on jotenkin selvä. Eli on tullut selväksi, että halutaan tutustua paremmin tai vain seksiä. Ihmiseltä, jonka kanssa ei ole vielä muodostunut mitään luottamusta tai ymmärrystä mikä homman nimi on, on seksiviesteily törppöä.
Varmastikin juuri siksi, koska sen funktio on itselleni epäselvä. Toisaalta voin myös kokea itseni vähän hyväksikäytetyksi tilanteesta, jossa itse juttelen seksistä (joka taas ei kiihota minua) ja mies kiihottuu kauheasti ja tilanne johtaa tumputukseen. Itse kun en saa tuosta tilanteesta mitään irti. Ja kuitenkin saattaisin haluta seksiä, käteenjäävä fiilis on siis pettynyt ja turhautunut.

Komppaan aivan täysin nimim. "järkeä" kirjoituksia, juuri noin itsekin ajattelen.

Ja kommentoineelle miehelle: Käsittääkseni aloittaja ei ole vielä puhunut miehen kanssa yhtään mitään vaan vain viestitellyt. Toki seksistä saa ja pitää puhua kun ollaan suhteessa siinä vaiheessa mutta hehän eivät vielä ole edes tavanneet, eihän sitä voi yhtään tietää, löytyykö välille sitä kemiaa ja kiinnostaako seksi juuri tuon henkilön kanssa. Kyllä nyt ensin pitää edes vilaukselta nähdä...jotain nyt ehkä voi kirjoittaakin, yleisluonteista mutta jos se on jatkuvaa ja yksipuolista niin... ei hyvä.

Samaa mieltä myös siitä, että kuukauden kirjoittelu on aivan liian pitkä aika vain kirjoitella jos toinen kerran kiinnostaa oikeasti, heti vaan treffeille että näkee kiinnostaako jatko.

Veikkaan että mies on naimisissa tai jotain muuta "hämärää" ellei ole jo ehdottanut live-tapaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja järkeä;10876909:
Mulle tuntemattoman miehen seksijutut kielii huonosta tilanteentajusta.

Homma on tietysti eri, jos suhde mieheen on jotenkin selvä. Eli on tullut selväksi, että halutaan tutustua paremmin tai vain seksiä. Ihmiseltä, jonka kanssa ei ole vielä muodostunut mitään luottamusta tai ymmärrystä mikä homman nimi on, on seksiviesteily törppöä.
Varmastikin juuri siksi, koska sen funktio on itselleni epäselvä. Toisaalta voin myös kokea itseni vähän hyväksikäytetyksi tilanteesta, jossa itse juttelen seksistä (joka taas ei kiihota minua) ja mies kiihottuu kauheasti ja tilanne johtaa tumputukseen. Itse kun en saa tuosta tilanteesta mitään irti. Ja kuitenkin saattaisin haluta seksiä, käteenjäävä fiilis on siis pettynyt ja turhautunut.
Samaamieltä sitä tilannetajuahan mieheltä vaaditaan.

Mietin vielä omia kirjoituksia 30:n vuoden takaa.
Kirjoittelimme ainakin puolivuotta ennen tapaamista.
Eikä kirjoitukset suoraan seksiin liittyneet, mutta sinnepäin viittaavia sanoja kuitenkin käytin.
Kuten, halaavin terveisin, rakaskulta, pusipusi tyyppisiä sanoja.
Ja kysymys montako lasta hän haluaa.
Ainakin nuo ovat seksuaalisuuteen viittaavia kirjoituksia.

Mutta onhan tämäaika ihan erilainen kuin silloin.
Nyt puhutaan seksistä melkein missävaan.

Kiinnostaisi tietää onko aloittaja yrittänyt toppuutella poikaystäväänsä vähentämään seksikirjoituksia.
Sekin on asiallista keskustelua, kun esittää oman kielteisen kantansa.
Tuon jälkeen mies osaa vähentää kyseisestä asiasta puhumista.

Ilman toppuuttelua ei mies sitä tajua, koska hän kuvittelee naisen pitävän niistä jutuista kuten itsekin.

Muistakaa sekin, jos kerrankin naurahdatte hänen jutuilleen, niin se on yhtäkuin hyväksyntä, ja varmasti juttua piisaa.

Eikä kirjoitukset suoraan seksiin liittyneet, mutta sinnepäin viittaavia sanoja kuitenkin käytin.
Kuten, halaavin terveisin, rakaskulta, pusipusi tyyppisiä sanoja.
Ja kysymys montako lasta hän haluaa.
Ainakin nuo ovat seksuaalisuuteen viittaavia kirjoituksia.

Eivät nuo pusipusit ole mitään seksiin viittaavia juttuja. Jos ne jutut olisivat tuollaisia niin ei alkuperäinen olisi täällä kirjoittelemassa.

Viimeksi muokattu:
Mitähän ne sitten mahtavat olla?

Mullakin alkaa olla 30 vuotta silloisen poikaystävan, nyk. mieheni kanssa kirjoittelusta. Eräässä kirjeessä lukee että nyt pitää kyllä lopettaa tää kirjoittaminen tai housut ratkeaa ja tämä koko kirjoituspöytä kaatuu :D
(oli siinä edellä haaveillut mitä kivaa tehdään sitten kun seur. kerran tavataan)

Ihan siivon ja kaikin puolin mukavan miehen siitä itselleni sain;)

Viimeksi muokattu:
Itselläni on sellainen kokemus että mies joka ei ole tavannut naista livenä ja ehdottelee kertoo panemiset ja ym.siihen liittyvät on syytä jättää treffaamatta. Oma kokemus näistä sinkkumarkkinoista on sellainen että mies joka näin on lähtenyt liikkeelle on ollut vähemmän nätti. vähän yksink. työtä tekevä kova työmies mutta henkiseltä puoleltaan siis fiksulle naiselle ihan täys floppi. Niin ja 20 miehestä 18 oli varattuja oikeesti siis. Nämä läskilellukat siis kuvittelivat että sinkku nainen suorastaan hyökkää housuihin kun on ollut ilman naista. Ei hyökkää ja ei ainakaan sellaisen miehen joka ei fyysisesti livenä kiinnosta. Olisi ne lirkun larkun tekstiviestit sitten mitä vaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka tällaista..;10877176:
Mullakin alkaa olla 30 vuotta silloisen poikaystävan, nyk. mieheni kanssa kirjoittelusta. Eräässä kirjeessä lukee että nyt pitää kyllä lopettaa tää kirjoittaminen tai housut ratkeaa ja tämä koko kirjoituspöytä kaatuu :D
(oli siinä edellä haaveillut mitä kivaa tehdään sitten kun seur. kerran tavataan)

Alkuperäinen kirjoittaja käytän;10877383:
Itselläni on sellainen kokemus että mies joka ei ole tavannut naista livenä ja ehdottelee kertoo panemiset ja ym.siihen liittyvät on syytä jättää treffaamatta. Oma kokemus näistä sinkkumarkkinoista on sellainen että mies joka näin on lähtenyt liikkeelle on ollut vähemmän nätti. vähän yksink. työtä tekevä kova työmies mutta henkiseltä puoleltaan siis fiksulle naiselle ihan täys floppi. Niin ja 20 miehestä 18 oli varattuja oikeesti siis. Nämä läskilellukat siis kuvittelivat että sinkku nainen suorastaan hyökkää housuihin kun on ollut ilman naista. Ei hyökkää ja ei ainakaan sellaisen miehen joka ei fyysisesti livenä kiinnosta. Olisi ne lirkun larkun tekstiviestit sitten mitä vaan. :)

sinkkunainen siis ollut ilman miestä.. miksei kenties naistakin....hymy.. vähän ajatuskirj.virhe..

Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka tällaista..;10877176:

Olitteko tavanneet toisenne ennen tuota viestiä? Tuohan on ihan ok ja normaalia jos puhutaan jo "poikaystävästä".

Jos minulle joku jota en ole koskaan tavannut kirjoittaisi netissä noin, niin en kyllä vastaisi.

Olitteko tavanneet toisenne ennen tuota viestiä? Tuohan on ihan ok ja normaalia jos puhutaan jo "poikaystävästä".

Jos minulle joku jota en ole koskaan tavannut kirjoittaisi netissä noin, niin en kyllä vastaisi.

Sori! meni aiheen vierestä, eli oltiin tavattu (vaikkakin vähän nähtiin välimatkan takia) ja siinä välillä tuota luovaa:) kirjoittamista harrastettiin.
Ja en minäkään vastaisi jos ei oltais kertaakaan tavattu ja noin kirjoittelisi.

Viimeksi muokattu:
Olipa tullut vastauksia! Mies on sinkku myös facebookin mukaan ja on ehdottanut tapaamista jo monta kertaa. Minä vaan jänistän. Seksiviestit ovat olleet tyyliä "haluttaa" "haluaisin tuottaa sulle nautintoa" "olisitpa täällä peiton alla" jne. Eli ei nyt ihan törkeimmästä päästä kuitenkaan ja lopettaa kyllä, jos vaihdan aihetta. Välillä olen provosoinut lisää, josta mies on selvästi kiihottunut. Mutta esim. eilen ei tullut yhtäkään seksiviestiä.

"onnistuva mies" sanoo, että miehille seksistä puhuminen on luonnollista. Itse olen tästä samaa mieltä, mutta mitä muut palstan miehet? Itse en (naisena) koe seksistä puhumista mitenkään ongelmallisena.

Mies sanoi ihan aluksi etsivänsä kumppania eli ei sanonut etsivänsä pelkkää seksiseuraa. Jossain vaiheessa kun näitä seksiviestejä alkoi tulla, sanoin, että jos etsii pelkkää panoa, voi unohtaa minut. Halusi kuitenkin jatkaa tutustumista ja haluaisi tosiaan tutustua ihan livenä.

Mitä sitten itse etsin? Lähinnä seuraa viikonlopuiksi, kun lapset ovat isällään. Kivaa yhdessäolemista ja seksiä. Mielellään pidempiaikaista, mutta ei mitään yhteenmuuttoa tai perheen perustamista. Jotenkin vaan mietityttää...

Mitä sitten itse etsin? Lähinnä seuraa viikonlopuiksi, kun lapset ovat isällään. Kivaa yhdessäolemista ja seksiä. Mielellään pidempiaikaista, mutta ei mitään yhteenmuuttoa tai perheen perustamista. Jotenkin vaan mietityttää...

Ei kannata miettiä liian kauan, heti vaan treffeille. Ei se tarkoita heti suoraan sänkyyn menoa vaan tapaaminen, jotta näkee vähän minkälainen tyyppi on livenä. Itse lähden treffeille vaikka heti ekasta viestistä, jos vaan pystyy samantien lähtemään ja toinen yhtään kiinnostaa. Voin sanoa nettideittailijana että valokuva ei todella kerro yhtään mitään ja treffeille kannattaa heti mennä kun tilaisuus tulee. Sitten vasta näkee, natsaako ja löytyykö välille kemiaa.

Kun liian kauan kirjoittelee, alkaa juuri miettimään kaikkea mitä sinäkin ja luo itse niitä mielikuvia mitkä ei yhtään pidä paikkaansa.

Mutta pakko sanoa, että tuon olisin heti heivannut, mauttomia noi jutut nettituttavuudelle. Miehiä voi haluttaa jo kun tieto kenestä tahansa naisesta vaan on olemassa, vaikkei edes olla tavattu... mutta onko sitä pakko ääneen sanoa. Aika törppö jopa mieheksi.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja käytän;10877383:

Mutta täytyyhän niiden inssienkin nainen saada!

tutustumaan livenä. Tuollainen henkilö joka kirjoittelee jotenkin liian "tuttavallisesti" kuin ilotytölle haluamisistaan. Tälläinen henkilö voi saada ongelmia aikaan, sitten myöhemmin.
Mies vain viihdyttää itseään, lämmittelee itsensä sopivaan vireeseen, jos tapaatte.

Minäkin menin treffeille ihan mukavan oloisen miehen kanssa, kuva oli ok ja mies vaikutti kaikin puolin tutustumisen arvoiselta, fiksulta. Parin viestin jälkeen sovittiin treffit puoliväliin, huoltoasemalle.

No, heti kun pääsin autosta ulos, mies kävi halaamaan ja pussaamaan SUULLE. Koitin kääntää päätäni, että olisi osunut edes poskelle mutta mies vaan koitti kääntää päätäni ja puristi syliinsä. Hyi hitto. Kävin kyllä kahvilla sen kanssa pikaisesti kun kerran olin sinne asti ajellut mutta tiesin heti, että tämä loppui tähän. Sama kiinnikäyminen erotessa. Kun pääsin takaisin autoon, oikein puistatti.

Eli siis pikaisesti yleensä katsomaan mikä mies (nainen) on miehiään. Vaikka kuinka hyvältä vaikuttaa, totuus voi olla ihan toinen. Ap:n nyt enää ei tarvitse mennä edes katsastamaan, eiköhän nuo saadut viestit puhu puolestaan.

Minäkin menin treffeille ihan mukavan oloisen miehen kanssa, kuva oli ok ja mies vaikutti kaikin puolin tutustumisen arvoiselta, fiksulta. Parin viestin jälkeen sovittiin treffit puoliväliin, huoltoasemalle.

No, heti kun pääsin autosta ulos, mies kävi halaamaan ja pussaamaan SUULLE. Koitin kääntää päätäni, että olisi osunut edes poskelle mutta mies vaan koitti kääntää päätäni ja puristi syliinsä. Hyi hitto. Kävin kyllä kahvilla sen kanssa pikaisesti kun kerran olin sinne asti ajellut mutta tiesin heti, että tämä loppui tähän. Sama kiinnikäyminen erotessa. Kun pääsin takaisin autoon, oikein puistatti.

Eli siis pikaisesti yleensä katsomaan mikä mies (nainen) on miehiään. Vaikka kuinka hyvältä vaikuttaa, totuus voi olla ihan toinen. Ap:n nyt enää ei tarvitse mennä edes katsastamaan, eiköhän nuo saadut viestit puhu puolestaan.

kyllä joku nainen olisi pitänytkin haleista, ota nyt selvää

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja höh;10877729:
kyllä joku nainen olisi pitänytkin haleista, ota nyt selvää

Ekalla tapaamisella voi tietää varmaksi vain oman kiinnostuksensa. Suosittelen ennemminkin ehdottamaan uusia treffejä. Jos toista osapuolta kiinnostaa, hän kyllä tulee paikalle.

Aloittajalle sanon samaa kuin muutkin ovat sanoneet. Nettituttu kannattaa tavata mahdollisimman pian. Tosin tuo netin kautta tuntemattoman vonkaaminen voisi alkaa arveluttaa itseänikin.

Noniin, selkeni tämäkin juttu sitten. Mies alkoi haukkumaan, kun vastasin tylysti seksijuttuun. Eli ei turhaan mietityttänyt. Onneksi en tavannut. Kiitos kaikille vastauksista.

Yhteistyössä