T
"turhautunut"
Vieras
Nyt alko tosissaan vituttamaan huolella. Mies puhuu tosi usein mitä sattuu/ sekavia sen enempää ajattelematta. Pulma tässä onkin että ajatteleeko sanomisiaan mutta ei tajua puhuvansa sekavia. Aamulla oli pitkäselosteinen leipäepisodi liittyen siihen että oli luvannut syövänsä ruisleipää pakkasesta mutta söikin minun paahtoleipää (sanoin kaupassa etten syö ruista että otan itselleni sitten leivän). Selitys leipien syömiseen oli yhtä sekava ja muuttui juttelun edetessä että suosittelin lääkärille menoa. Mies ei todellakaan ole ilkeä tai tee tahallaan. Hän ei vaan ymmärrä, enkä ymmärrä enää minäkään. Pääsääntöisesti puhuu päivittäin mitä sattuu. Uunilla tarkoittaa mikroa, kissalla koiraa jne. Saman suuntaisia asioita mutta kuitenkin niin että niiden tarkoitusta itse ihmettelee ja kun kysyy niin hän rauhallisesti kuittaa "tarkoitin siis mikroa". Ei itse huomaa virheitään. Ei muista esim. ABC: n pihasta lähtiessä mistä suunnasta juuri tultiin jne. Juo harvoin, polttaa harvemmin, ei käytä huumeita tai muita lääkkeitä. Pitkästä virrestä lyhyt kysymys, onko teidän miehet näin huithapeleita? En jaksa enää näitä.. niitä on ihan liikaa.