Mies puhuu ihan yleisellä paikalla sellaisia juttuja, jotka voisi jättää sanomattakin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Eilen illalla mentiin bussilla keskustaan, niin mies ihan yllättäen vaan sanoi minulle, että "lupaatko tulla päälle, kun mennään kotiin??"

Tuollaisia juttuja on vaikka kuinka paljon, rappukäytävässä puhuu kovalla äänellä ihan mitä vaan, sellaisia asioita, jotka voisi säästää kotona puhuttaviksi.

Välillä veetuttaa ja välillä naurattaa tuo miehen käytös, toisinaan nolottaakin...

Onpas aika outo. Haluaako se kiusata sua kun tietää että nolottaa vai olisko jokin häiriö sos.käyttäytymisessä ettei ihan oikeasti ymmärrä miten ihmisten ilmoilla käyttäydytäänn..

Alkuperäinen kirjoittaja oh:
Onpas aika outo. Haluaako se kiusata sua kun tietää että nolottaa vai olisko jokin häiriö sos.käyttäytymisessä ettei ihan oikeasti ymmärrä miten ihmisten ilmoilla käyttäydytäänn..

Veikkaan vähän molempia, vaikka on kyllä asiakaspalveluhommissa ja varmasti siellä käyttäytyy kuten kuuluukin. Kotioloissa sitten lipsuu...

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Työnnä kielesi joka kerran syvälle sen suuhun, kun alkaa tuollaisia puhumaan! Ei pysty puhumaan enää. :xmas:

Olisi ne bussissa eilen katsoneet kummissaan, jos tuon kysymyksen jälkeen olisin työntänyt kielen hänen kurkkuunsa :D ajatelleet, että nyt se menee heti päälle.

oon edelleen kateellinen, mun mies ei koskaan puhu tai vihjaile mitään tuhmuuksia missään tilanteessa. Jos siltä haluaa jotain erotiikkaa, niin täytyy kysyä ihan suoraan viimeistään samana aamuna, että "voiskohan saada seksiä illalla?" tai muuten ei tuu mistään mitään. Mies ei tee alotteita, eikä ymmärrä munkaan vihjailuja, sen ajanvarauskirjasta pitää varata aika ihan selvällä suomenkielellä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja saamaton:
oon edelleen kateellinen, mun mies ei koskaan puhu tai vihjaile mitään tuhmuuksia missään tilanteessa. Jos siltä haluaa jotain erotiikkaa, niin täytyy kysyä ihan suoraan viimeistään samana aamuna, että "voiskohan saada seksiä illalla?" tai muuten ei tuu mistään mitään. Mies ei tee alotteita, eikä ymmärrä munkaan vihjailuja, sen ajanvarauskirjasta pitää varata aika ihan selvällä suomenkielellä. :D

Ei sekään varmasti ole kivaa, vaikka en itsekään pidä kivana sitä että mies aina on ronkkimassa ja hiplaamassa, vaikka on jo melkein vanhus :)

Joku kultainen keskitie olisi varmasti hyvä, mutta kaikkea ei voi saada.

Eh? Aamulla kysyy ja vasta illalla saa? :o Jos mulle luvattaisiin seksiä epämääräisessä tulevaisuudessa (eli yli kahden tunnin päästä kysymishetkestä ), niin tuskin voisin hillitä itseäni, vaan sanoisin varmaan aika äksysti, että "Pidä siinä tapauksessa tunkkis!"
:|

Eh? Aamulla kysyy ja vasta illalla saa? :o Jos mulle luvattaisiin seksiä epämääräisessä tulevaisuudessa (eli yli kahden tunnin päästä kysymishetkestä ), niin tuskin voisin hillitä itseäni, vaan sanoisin varmaan aika äksysti, että "Pidä siinä tapauksessa tunkkis!"
:|

Siinä tapauksessa mä en sais seksiä enää ollenkaan. :D Kaikkeen sitä ihminen suostuu ja sopeutuukin, nyt kun ihan aloin miettimään...

Yhteistyössä