mies plösöttyy

  • Viestiketjun aloittaja Wanda
  • Ensimmäinen viesti
N28
En oikein usko että tunnevammasta on kyse, jos puoliso muuttuu seurustelun aikana dramaattisesti. Jos on miehekseen halunnut samoja arvoja kunnioittavan, itsestään huolta pitävän ja energisen ihmisen ja mies muuttuu täysin alkuperäisen luonteensa vastaiseksi, niin kumman tunnevamma mahtaakaan olla kyseessä? Joku meistä haluaa itselleen viimeisen päälle trimmatun puolison, koska esimerkiksi itsekkin sitä on. Joku taas haluaa puolisokseen sohvalla viihtyvän koti-ihmisen, koska on itsekkin sitä. Jos kaksi ihmistä tapaa ja huomaa sopivansa mielipiteidensä ja mieltymystensä vuoksi toisilleen ja seurustelun aloitettuaan toinen alkaa muuttua vastakkaiseen suuntaan, kumpaa pariskunnan osapuolta voidaan syyttää?

Ja taas on täysin eri asia, jos oma kulta sairastuu ja siitä syystä lihoaa!

Seurustelen tällä hetkellä. Olosuhteiden vuoksi olemme molemmat päässeet lihomaan pari kiloa puolessa vuodessa. Kyseinen lihoaminen ei vielä näy kuin lihasten katoamisena ja pienenä pyöreytenä. Suunnitelmissa on aloittaa yhdessä liikuntaharrastus heti olosuhteiden muututtua. Tietenkin pyrimme jo muutenkin syömään terveellisesti, ainoastaan liikunnasta olemme joutuneet luopumaan ajan puutteen vuoksi. Ja tämän lihomisen vuoksi kumpikaan meistä ei ole eroa tekemässä, koska selväähän on että ajatuksemme ja mieltymyksemme kohtaavat yhä ja tilanteeseen on jo tulossa muutos.

 
ndgnj
Mun mies paino kolme vuotta sitten 82 kg. On nyt 21 v.
Nyt hän painaa n. 112 kg. Ei kiva. Ennen niin komea mies ja nyt on vaan iso maha... Seksikin on vaikeaa ku ite oon niin pieni ja hänen mahansa on edessä koko ajan. Takaapäin seksi on ihan jees. Ei oo maha eessä (eikä silmissä)....
 
R
Joo, näin meilläki. Mies ei nyt koskaan ollutkaan järin timmissä kunnossa, mutta 30kg ylipaino alkaa olla liikaa. En enää nuku samassa sängyssä, koska lakanat aamulla hiestäkosteat ja läikikkäät. Parasta tässä on vielä se, että mies haukkuu kyllä mua läskiks, kun olen 3,5 kiloo lihonu 4 vuoden aikana. Ja auta armias jos joskus huomautan hänelle liiasta elopainosta, silloin alkaa monen päivän kiukkuamisputki.
 
Mimmi
Mun mielestä iso vatsa hankaloittaa seksiä sekä edestä että takaa. Ja mittasuhteet ovat todellakin aivan epänormaalit jos mies on pelkkää suurta mahaa. Eihän se minnekään häviä maatessakaan.

Kiitos minulle tulleista vastauksista? Raivokohtaukset eivät todellakaan ole suhteellemme hyväksi ja lisäksi vielä suuri maha. Mies on normaalisti maailman kiltein ja ajattelee minun parastani, mutta suuttuessaan aivan hirveä.
Keskustelut ""vaikeista"" asioista eivät onnistu, joten ylipainostakaan ei voi puhua.

Hikinen mies sinänsä ei inhota, mutta kun se on aivan jatkuvaa. Yöllä kun tekisi mieli halata, niin käsi on ihan märkä hänen hiestään ja kun käy vessassa niin huone suorastaan haisee takaisin tullessa. Eikä auta vaikka katossa pyörisi minkälainen tuuletin.

Ja kun se paino vaan jatkaa nousuaan.
 
Pimu
En ole miehelleni edes näistä hänen läskeistään huomauttanut. Jotenkin vaan nyppii tuo jatkuva naisten arvostelu. Itse en ole ylipainoinen, mutta hän kyllä vahtaa kilojani ja huomauttelee, etten enää näytä samalta kuin 25-vuotta sitten.
Olen kyllä hoitanut asiani niin, että muutakin harrastusta on, kuin miehen läskien kyttääminen. Hänen harrastuksensa ja suuri mielenkiinnokiinnon kohde ovat minun iän myötä lisääntyvät ryppyni ja ehkä myös mahamakkarani.
Lisäksi hän harrastaa huomattavan paljon Eurosporttia!
 
Mimmi
Tuon vielä esille sen asian, että olen tuntenut miehen vasta puoli vuotta. Nyt minun pitäisi alkaa näyttämään häntä lapsilleni, jotka asuvat maailmalla. Pitäisi myös näyttää ystävilleni ja omille vanhemmilleni uusi kumppani.
Meidän pitäisi alkaa kyläillä ystävieni luona ja tavata uusia yhteisiä tuttaviamme.
Minä häpeän näyttää alati lihovaa miestä joka hiestä märkänä yrittää selvitä päivästä toiseen.
Yhteisiä valokuvia katsellessa huomaa ensiksi valtavan vatsan.

Miksi hän ei ole pysynyt niissä mitoissa kun tapasimme? Harmittaa todella!!
Siis 8 kg 5 kuukaudessa on paino lisääntynyt.
 
Sixmilecross
Sallitteko miesnäkökulman. Olette ihan turkasen oikeassa, että näin siinä tuppaa äijillä käymään. Itse olen estänyt plösähtämisen surprisesurprise - liikunnalla (juoksu, kävely, hiihto, sali ja pelit). En kuitenkaan miellyyttääkseni jotain, vaan ihan itseni vuoksi ;) Se, miten siippanne touhuun motivoitte on sitten komplisoidumpi kysymys.
 
Antidoping tytsä
Läskit lähtee liikkumalla. Oletko kysynyt onko sulhaskandidaattisi käyttänyt aktiiviaikoinaan ns. myrkkyjä? Tarkoitan hormooneja (steroideja tai vastaavia) tai piristeitä, en luontaistuotteita tai proteiineja. Jos kaverisi on ollut ihan iso lihasmöykky niin tarkista tuo seikka. Niiden aineiden kanssa voi mennä aineenvaihdunta sekaisin moneksi vuodeksi ja muodon muutos lopettamisen jälkeen (treenaus+myrkyt) voi olla huima. Tällä ei ole rakastamisen kanssa mitään tekemistä, mutta voi selittää jotain. Seurustelin aikanaan parinkin bodarin kanssa ja kun heillä oli ""kuuri"" päällä ei paikat tahtoneet kestää sitä kyytiä. Toisaalta olivat kyllä äkäisiäkin kun takapuoleen ammutut karhut. Nykyään riittää ihan tavallinen suomalainen mies.
 
mila
Sama vaiva täälläkin, mies sen kun kasvattaa vatsaansa mutta koko ajan puhuu kuinka haluaisi sen pois.

Liikkumaan vaan en saa, en lenkille en pyöräilemään enkä tanssimaan. Tanssimassa kävimme jokin aika sitten ja ihan ikäväkseni sain todeta että kun minua tanssitti joku muu mies oli meno vauhdikasta ja lennokasta. Oman miehen vatsa ja elopaino estää entisen tanssivauhdin. Harmittaa, eikä hän edes jaksa kuin sen yhden ja on sen jälkeen niin poikki että täytyy huilia ja juoda Pari Kaljaa.

Luulisi jo sen harmittavan miestä että ei oman vaimon kanssa jaksa tanssahdella ja saa vain vierestä seurata kun minua viedään , olen nimittäin aika kepoinen pyöriteltävä ja tanssi sujuu kuin lentäen.

En siis tiedä itsekään kuinka saisin miehen innostumaan painon pudotuksesta ja vatsan kadottamisesta . Hän ei ole sisäistänyt keinoja jotka asiaa auttaisivat vaan keskittyy ja tekee vain asioita jotka edesauttavat vatsan kasvua.

Onko se siten niin että hänelläkin on niin tuttu ja turvallinen olo kanssani että haluaa vain nautiskella ja luottaa suhteemme kestävyyteen . Enhän nyt eroa ole tämän asian vuoksi edes miettinytkään mutta kyllä kaipaan takaisin entistä timmiä miestäni jonka olomuoto oli komea ja kiinteä.

Eihän tässä kukaan kiinteänä koko elämää säily mutta hoikkuuteen voi vaikuttaa sillä olenhan siihen pystynyt minäkin ja ilman mitään dieettejä ja vippaskonsteja.


Alkuperäiselle ja muillekin asian kanssa tuskaileville. Olisikohan mitään apua jos alkaisimme ääneen ihastella esim. TV.ssä näkyviä kiinteitä miehiä tai ihan livenä näkemiämme . Riippuu ehkä miehen luonteesta , saattaisi käydä niin että mies masentuisi ja söisi ja joisi entistä enemmän !!!

Ei kai tässä mikään auta.
 
Inhorealisti
""Milan"" viimeinen kommentti on vertaansa vailla. Minäkin olen täysin vakuuttunut, että jos ylipainoisen naisen mies alkaisi ääneen ihastella TV:ssä näkyviä kiinteitä naisia tai ihan livenä näkeviämme, vaikutus olisi taattu.

Pitkään ei tarvisti katsella naisen liikakiloja, tuskin naista noin ylipäätäänkään. Ongelma olisi siis ratkaistu... Ja turha sanoa, että moni kärsii tästä ongelmasta oikeasti kun kenenkään ei pitäsi.
 
Wanda
Jopas taisin sohaista ampiaispesää...

Kiitos vaan analyysistäsi, mutta en siltikään ymmärrä miksen muka olisi huolissani rakastamani ihmisen terveydestä? Minkään sortin ääripäiden kannattaja en ole, jonka olisit ehkä huomannut mikäli olisit lukenut molemmat viestini. Nykyinen meno ei vaan voi jatkua loputtomiin. Vaikka minä en laittaisikaan vastaan, niin sen tulee tekemään avomieheni keho ennemmin tai myöhemmin.
 
Wanda
En oikein usko noihin hormoneihin... Ei ole ollut mikään varsinainen bodari - muuten vaan säännöllisesti kävi salilla. Mutta varmasti ihan mahdollista noihin aineisiin sekaantuneiden keskuudessa. Kiitos mielipiteestäsi sinulle ja kaikille muille!
 

Yhteistyössä