mies pitää naisellisuudesta - arvaa löytyykö sitä minulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;10585565:
Ole imarreltu siitä, että miehesi haluaa katsoa vartaloasi korkokengissä ja kauniissa mekossa - nauti shoppailusta ja osta hitsi vie kalleimmat rimpsut, mitä kaupasta löydät. :D Tuo on tilaisuus! Itse olisin kovin iloinen siitä, jos miestäni kiinnostaisi, mitä päälleni pistän.

Mua ei _todellakaan_ kiinnosta esitellä vartaloani, ei miehelle eikä muille. Tulee tosiaan sellainen olo että olen kuin jokin esine mitä sitten näytellään ja tuijotellaan. Uskon että 90 % naisista olisi tilanteesta imarreltu mutta itselleni tulee sellainen olo että olen kuin tyrkyllä. Juuri tuo lause "haluaa katsoa vartaloasi" tekee sen tunteen että toinen tuijottaa suu kuolaa valuen. Teoriassa kroppa on siinä kunnossa että sitä voisi hyvinkin esitellä mutta kun ei kiinnosta. ei ei.

Kai se mies nyt jo tietää mitä mun vaatteiden alla on, miksi ihmeessä pitäisi survoa itseä korkokenkiin ja johonkin hameeseen (joita en ole koskaan omistanut). En minäkään häntä pue enkä puutu vaatevalintoihin.

(Ehkä Angelica oli vähän liiottelua :D, otti vaan pannuun)

sinä et ole eksä, eikä sinun tarvitse häneksi muuttua. olen itse kodista, jossa laittautumiseen suhtauduttiin kielteisesti. aikuisena olen kuitenkin huomannut, että laittautuminen on myös mielen hoitoa. eli on kivempaa, kun on sellaiset vaatteet, jotka sopii itselle ja kampaus, jossa viihtyy. unohda korkokengät ja hameet arkena, jos et niistä pidä. ja varsinkin jos sinulle tulee sellainen olo, että se olisi jotenkin eksän matkimista. sen sijaan voisit esim. katsella netistä värianalyysiä ja miettiä, mikä värivuodenaika olet. osta sitten verkkareita yms. värisävyissä, jotka sopivat sinulle. usko pois, on tosiaan mukavempi olo, kun tietää että vaatteet sopii omille väreille ja tietää mikä sopii itselle. tämä kannattaa tehdä ihan oman itsen takia, ei miehen. ja vaatteita ostaessasi, mieti värejä ja mittasuhteita, jos et ole sitä aiemmin tehnyt. olen itse hiukan ongelmavartaloinen, koska en ole mallimittainen, joten pitää ottaa huomioon oman vartalon rajoitukset. on mukavaa, kun on hiukan oppinut katsomaan, mikä itselle sopii (minulla on pitkään ollut nämä asiat täydellisen hukassa, vasta viime vuosina olen netistä opetellut). pointti on, että sinusta tulee enemmän oman itsesi näköinen, ei eksän näköinen.

tämä on vähän sellainen juttu, kuin että lakkaisit siivoamasta taloasi kokonaan, jos eksä olisi ollut siivousintoilija (minusta nimittäin tuntuu, että teet itsestäsi epänaisellisemman kuin oikeasti oletkaan). sen sijaan pitäisi vain pitää yllä sellaista siisteystasoa, joka itselle sopii. sama juttu ulkonäön kanssa. pitää pitää huolta itsestään sen verran, että itsellä on hyvä olla. se voi esimerkiksi olla sitä, että ostaa mustat kumisaappaat, jotka sopii kaikenväristen vaatteiden kanssa sen sijaan, että ostaisit kirkuvanpunaiset, jotka riitelee verkkareidesi värien kanssa. se eksä pitää vain lakata näkemästä kilpailijana, ja elää omaa elämäänsä.

Mua ei _todellakaan_ kiinnosta esitellä vartaloani, ei miehelle eikä muille. Tulee tosiaan sellainen olo että olen kuin jokin esine mitä sitten näytellään ja tuijotellaan. Uskon että 90 % naisista olisi tilanteesta imarreltu mutta itselleni tulee sellainen olo että olen kuin tyrkyllä. Juuri tuo lause "haluaa katsoa vartaloasi" tekee sen tunteen että toinen tuijottaa suu kuolaa valuen. Teoriassa kroppa on siinä kunnossa että sitä voisi hyvinkin esitellä mutta kun ei kiinnosta. ei ei.

Kai se mies nyt jo tietää mitä mun vaatteiden alla on, miksi ihmeessä pitäisi survoa itseä korkokenkiin ja johonkin hameeseen (joita en ole koskaan omistanut). En minäkään häntä pue enkä puutu vaatevalintoihin.

(Ehkä Angelica oli vähän liiottelua :D, otti vaan pannuun)

Kyllä se äijäsi lähtee tuolla menolla kävelemään, ellei ole lähtenyt jo (ainakin vieraisiin). Taidat hävetä vartaloasi ja naiseuttasi ylipäätään. Tuolla asenteella teillä ei erotiikkakaan kauaa kukoista. Työjuhtaa arvostetaan peltotöissä, ei parisuhteessa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä